Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Nu har jag publicerat the första artikeln för min Rootas-kritiska tidsskrift The Gandhi Gazette. Artikeln i fråga kan läsas här. Självfallet kommer jag blint att följa och försvara varje steg Bombay Tea Party tar. :confused:

Nu jävlar! :(

Eftersom Umbro inte svarar på mitt PM så frågar jag här: Hur går man tillväga för att vara borgmästarkandidat till valet?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Borde jag testa på detta? Det är så många sidor i den här tråden jag inte har läst, men om jag förstår rätt så är det någon slags statskupp på gång? :(

Klart du ska joina, jag kan skicka invite. :confused:

Men jo, det är en liten statskupp på gång, vi funderar bara på att regera Indien och sedan resten av världen.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man byta namn på företaget? GTA Food är ganska tamt i min åsikt.

Jag slår ett slag för New Delhicious! :confused:

Fyndigt. :( Jag har funderat lite på det här med företaget. Hade det inte varit bättre om vi hade valt t.ex Housing? Nu slåss alla om att sälja maten, men vi har ingen tillgång till varken vapen, hus, sjukhus eller moving tickets.

Förresten Pico, bra skrivet i tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde jag testa på detta? Det är så många sidor i den här tråden jag inte har läst, men om jag förstår rätt så är det någon slags statskupp på gång? :confused:

Statskupp är väl att ta i, men nog ska Rootas smaka kuk! :(

PMa din epostadress så drar jag iväg en invite, väldigt lätt spel och dessutom roligt och lärorikt när GTAsajtarna är med i leken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Statskupp är väl att ta i, men nog ska Rootas smaka kuk! :confused:

PMa din epostadress så drar jag iväg en invite, väldigt lätt spel och dessutom roligt och lärorikt när GTAsajtarna är med i leken!

Men hallå där, nu är det faktiskt min tur! Eller pja, jag har ju tagit mig till Indien så egentligen spelar det ingen roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå där, nu är det faktiskt min tur! Eller pja, jag har ju tagit mig till Indien så egentligen spelar det ingen roll.

Nä, kör du om du vill. Du var ju trots allt först, ditt inlägg hade dock inte dykt upp när jag skrev en reply. Har dessutom bara en invite kvar som jag kanske ska hålla på när jag tänker efter. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min artikel fick visst makthavarna att reagera en aning - både analfabet-Robs och Rootas (som av någon anledning skrev på svenska) kommenterade den! grin_873864_0.gif

We want people to living good to, look at rootas, he sell that food cheaper than he gives for it. I sell my things abit more, caus I dont want the market looks like sweden. Im planing to do an house company when I got enought gold, and Rootas are planing to do an hospital company, just to help india.

Humbug. :confused:

Men han forsoker bara klanka ner pa folk i sin kampagn. Det ar bra skrivit men innehallet stammer inte. Ingenting i Indien ar Korruption

Jag nämnde aldrig korruption i texten, men om Rootas vill fylla i så be my guest. Han vet nog bäst vad som pågår bakom stängda dörrar. yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, gör jag något bra för företaget när jag jobbar? Skapar jag någonting, eller stjäl jag bara pengar i och med min lön?

För när man kommer in på jobbavdelningen så ser det ut som vi ligger ganska mycket minus.

Min wellness har börjat sjunka lite, och enligt ekvationen man får upp så är det bra att ha bra wellness när man jobbar. Hur höjer jag min wellness?

Edit: Haha, härligt Pico. Jag längtar tills du ska slänga de mörka hemligheterna om Rootas. :confused:

Edit igen: Just det, om det är någon av er som inte är riktigt säker på att jag vet vad det är ni ska göra så har jag läst igenom hela tråden. Så jag hänger med på ett ungefär.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, gör jag något bra för företaget när jag jobbar? Skapar jag någonting, eller stjäl jag bara pengar i och med min lön?

För när man kommer in på jobbavdelningen så ser det ut som vi ligger ganska mycket minus.

Jag tror att Tweak får langa ut lite käk på marknaden så folk köper. :confused: Men vi ligger väl allt annat än minus? Företaget började med en startsumma på 100 INR och har på kort tid lyckats få det till 248 INR, jag tror vi har vårt på det torra för stunden.

Annars är jag också med på Lajnux idé om ett housingföretag. Att ha ett hus höjer bl.a. wellness.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att Tweak får langa ut lite käk på marknaden så folk köper. :confused: Men vi ligger väl allt annat än minus? Företaget började med en startsumma på 100 INR och har på kort tid lyckats få det till 248 INR, jag tror vi har vårt på det torra för stunden.

Annars är jag också med på Lajnux idé om ett housingföretag. Att ha ett hus höjer bl.a. wellness.

Men ååh, jag har suttit och trott fel! :(

Texten är ju röd så jag antog att vi låg minus. Haha.

Ja, jag har också tyckt att vi borde satsa på något som inte finns. Säljer vi dessutom hus så är ju det bra för oss själva också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man byta namn på företaget? GTA Food är ganska tamt i min åsikt.

Jag slår ett slag för New Delhicious! :confused:

Fixat! :(

Jag slängde upp någon random bild som ikon för företaget också.

30 matpaket är ute på marknaden, förlåt att det tog lite tid men det är svårt att fixa när man sover. :) Att vi är ett matföretag är väl egentligen inget problem, alla köper i princip bara av oss ändå verkar det som. :D

Förresten! Märkte precis att jag har 64.20 SEK också. Vad ska jag göra med dem?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor