Stammper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kommer partiet att skapas idag? Och vad ska partiet heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Nu behöver ni inte donera mer guld (om ni inte vill förstås.) Så, vad skall partiet heta? Vad skall vi ha som logga? Duger detta som manifest? "We are the [partinamn] and we are the future of India! We are the ONLY party in India interested in making life good for the ordninary citizen, the small guy, the man on the street - you and me. We belive that EVERYONE should have equal opportunity to advance in this world, not just the corrupt, rich and powerful but also those who are unemployed, homeless and without food and healthcare. Therefore our goals are to create a society in which the common citizen is respected and allowed to reach his or her full potential, and to build a stronger India that will once again stand as a respected member among nations. To meet our common goals the [partinamn] are prepared to work with other parties, wherever their position of the left-right spectrum may be. Citizen - Join us in our noble quest!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Nu behöver ni inte donera mer guld (om ni inte vill förstås.) Så, vad skall partiet heta? Vad skall vi ha som logga? Duger detta som manifest? "We are the [partinamn] and we are the future of India! We are the ONLY party in India interested in making life good for the ordninary citizen, the small guy, the man on the street - you and me. We belive that EVERYONE should have equal opportunity to advance in this world, not just the corrupt, rich and powerful but also those who are unemployed, homeless and without food and healthcare. Therefore our goals are to create a society in which the common citizen is respected and allowed to reach his or her full potential, and to build a stronger India that will once again stand as a respected member among nations. To meet our common goals the [partinamn] are prepared to work with other parties, wherever their position of the left-right spectrum may be. Citizen - Join us in our noble quest!" Texten ser riktigt bra ut, men frågan är, vart står vi politiskt? vänster? höger? center? sen MÅSTE vi ha göran persson eller fredrik reinfelt som logga EDIT: när jag tänker efter låter det som fredriks vallöften, men mer som sossehandlingar. är vi center måntro? isåfall tyckerj ag ett streck med en pil mitt på strecket (center du vet) Redigerad 16 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Texten ser riktigt bra ut, men frågan är, vart står vi politiskt? vänster? höger? center? sen MÅSTE vi ha göran persson eller fredrik reinfelt som logga Läs lite noggrannare, snälla. Det finns i slutet på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Läs lite noggrannare, snälla. Det finns i slutet på förra sidan. Såg det nu, sorry =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Såg det nu, sorry =/ Ingen fara, förlåt om jag lät sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ingen fara, förlåt om jag lät sur. Nej då ^^ jagväntar med spänning på Umbertos svar om pratiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kanske bäst om jag väntar tills i morgon med att starta partiet, så att vi inte fattar några förhastade beslut och så att alla kan vara med och säga sina åsikter om partinamn m.m.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kanske bäst om jag väntar tills i morgon med att starta partiet, så att vi inte fattar några förhastade beslut och så att alla kan vara med och säga sina åsikter om partinamn m.m.? Blir nog bäst, men jag håller mig vid mitt förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) The Peoples Party är det enda jag orkar komma upp med som namnförslag. Bleh, hejdå Hitler-drömmar. Redigerad 16 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Tea Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vad sägs om Free india party? vi vill ju befria indien från rootas hemska nazistfasoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Tea Party. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Mig spelar det ingen roll vad det heter, bara jag får komma ifrån det här jävla landet någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Tea Party. Haha! Snudd på fantastiskt imo! Bombay Tea Party, kanske? --- btw. Min och eXotics signatur: [center][b][size=1] [url="http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44230"][color="#FF0000"]Hjälp forumet att ta över Indien!![/color][/url][/size][/b][/center] If ye want ---------------- Mig spelar det ingen roll vad det heter, bara jag får komma ifrån det här jävla landet någon gång! Om bara Kebab, Jazz, Sniper, Eudoros, DrStupid mfl kunde få ändan ur vagnen och joina!! Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Bombay Tea Party, kanske? Haha! Det röstar jag för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Haha! Det röstar jag för! Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Nu flyger jag till Indien, möt mig vid flygplatsen snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Nu flyger jag till Indien, möt mig vid flygplatsen snälla? Kommer med min cykeltaxi och kinahatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Nu har jag publicerat the första artikeln för min Rootas-kritiska tidsskrift The Gandhi Gazette. Artikeln i fråga kan läsas här. Självfallet kommer jag blint att följa och försvara varje steg Bombay Tea Party tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts