ExploSive Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Min? :S Registrerade mig men det står att man får något mail som man aktiverar accountet med(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Min? :S Registrerade mig men det står att man får något mail som man aktiverar accountet med(?). Eftersom de är beta så måste du få en invite! Om du har reggat dig direkt på sidan kan de ta X antal veckor innan de släpper in dig. PMa din mail så skickar jag en invite till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag har också en invite över ifall någon skulle vilja ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Någon som är med på att lägga ihop vårt guld och starta ett GTAsajten företag? Att starta företaget kostar 40 gold, men vi lär behöva lite mer för att kunna betala löner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Någon som är med på att lägga ihop vårt guld och starta ett GTAsajten företag? Att starta företaget kostar 40 gold, men vi lär behöva lite mer för att kunna betala löner. Visst, jag har 5 guld på mig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag har 20. Så vi behöver väl kanske 25 till. Någon mer som är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 När jag kan börja spela så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zizzy Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Som sagt. Om du redan fått en invite skickad till dig, kolla i skräppost. Om du INTE fått det, utan registrerat dig bara på sidan, så skicka ett PM med din email så skickar jag dig en invite, och då får du börja spela direkt. Om inte kan du sluta gnälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Kan inte sluta gnälla sry Här kommer gnället: Min email dampar ska försöka fixa den, sen kolla i skräppost *EDIT* Hade inget mail i skräpposten såg jag Redigerad 8 februari, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Kan inte sluta gnälla sry Här kommer gnället: Min email dampar ska försöka fixa den, sen kolla i skräppost *EDIT* Hade inget mail i skräpposten såg jag Det är ju Du som gnäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Hur länge ska man behöva vänta på jobb egentligen? Suck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Hur länge ska man behöva vänta på jobb egentligen? Suck! Gå in på flashback och pma han som skrivit i erepublik tråden att du vill ha ett job på flashback houses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Gå in på flashback och pma han som skrivit i erepublik tråden att du vill ha ett job på flashback houses. Suck. Jag vill ju helst inte jobba där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Suck. Jag vill ju helst inte jobba där. Men det är ju bättre än inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Det är ju Du som gnäller. Jag skrev ju att det var Jag som gnällde Vad jag har förstått så behöver man en invite för att börja spela? Hur får man en sån? Ska jag pma nån min email eller vad? Förklara nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Jag vill ha en invite, pma den som har en över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Jag vill ha en invite, pma den som har en över? PM you has. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Ta inte mitt PM, hade tydligen inga kvar EDIT: Har 10G nu. Redigerad 8 februari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Skulle gärna vilja ha en invite. Nån som kan PM:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Fattar inget av spelet Men jag vet hur man tränar dock är de det enda jag kan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts