RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Du fick min sista nu Thanks. Skicka goldet du tjänar till Umberto. Japp, Stammper har redan sagt det. Skulle inte bett om invite annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Definiera "massvis". 231.4 i skrivande stund, tre gånger så mycket imorgon. På ett ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Måste flytta till indien först, men vet inte vilken stad Ta en stad som bara har några invånare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 I live in india. vad heter umberto? ska skänka 8 gold. allt mitt guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 I live in india. vad heter umberto? ska skänka 8 gold. allt mitt guld Illuminati me think. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vårat parti, ska vara högerextremt, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Illuminati me think. Skänknings dags Vårat parti, ska vara högerextremt, right? Ohh, nazister är så stora och hårda dom får mig att flyga fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ohh, nazister är så stora och hårda dom får mig att flyga fram Jag som bara ville vara unik, men hey, nazister låter fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Hörrni grabbar. Vad riktigt kan man göra utöver att jobba i företaget och träna sig i armén? Som jag förstått det så kan man bara jobba en gång varje dag (samma sak med träningen i armén). Det är inte så mycket som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Hörrni grabbar. Vad riktigt kan man göra utöver att jobba i företaget och träna sig i armén? Som jag förstått det så kan man bara jobba en gång varje dag (samma sak med träningen i armén). Det är inte så mycket som händer Haha, känner samma sak som dig. Man går in på Erepublik första gången varje dag och tränar och jobbar. Dom andra gångerna man går in där på dagen sitter man och gör ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag har inget guld. Stammper tycker det är märkligt. Hilfe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Jag som bara ville vara unik, men hey, nazister låter fint! Indiska nazistpartiet (INP) låter väl jättebra? vi kommer mörda alla andra och ta vår makt med våld Fler namnförslag: indiens tuffa tuffingar (ITT) nazisterna i indien (NII) högerextrema indien (HEI) vi värnar om indien (VVOI) bra va? EDIT: premenuera på min tidning "the blaska" där står det mycket skit Redigerad 16 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Indiska nazistpartiet (INP) låter väl jättebra? vi kommer mörda alla andra och ta vår makt med våld Fler namnförslag: indiens tuffa tuffingar (ITT) nazisterna i indien (NII) högerextrema indien (HEI) vi värnar om indien (VVOI) bra va? EDIT: premenuera på min tidning "the blaska" där står det mycket skit Gillar INP. Dock så kanske man bör ha det på Engelska? Så att fler än vi svenskar fattar. När kan partiet komma igång föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Umberto, jag skickade nyss 10 guld. Japp. Tack. Partikassan= 39.26 / 40 guld. 231.4 i skrivande stund, tre gånger så mycket imorgon. På ett ungefär How come? Vårat parti, ska vara högerextremt, right? Jag hade faktiskt tänkt mig ett centervänster-parti för att jämna ut. Det finns nämligen redan två centerhöger-partier. Nazistpartier (dvs rasistiska partier) är mot reglerna btw. Haha, känner samma sak som dig. Man går in på Erepublik första gången varje dag och tränar och jobbar. Dom andra gångerna man går in där på dagen sitter man och gör ingenting. Det stämmer, det är ett spel som inte kräver mycket tid om man säger så. Men å andra sidan så är sånt här "planerande" och diskuterande som vi gör i den här tråden halva grejen med spelet. Dessutom ska man komma ihåg att det fortfarande är en beta. ******** Suck. Guardian, din idiot. Varför i helvete har du skrivit SVENSKA tidningar och om gtasajten dessutom?? Nu har du förstört ganska mycket. Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Gillar INP. Dock så kanske man bör ha det på Engelska? Så att fler än vi svenskar fattar. När kan partiet komma igång föresten? min tidning vill stå för all politisk propaganda. Varför inte ett vänster parti? tidningens namn är bytt till GTA blaskan Redigerad 16 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 5 guld till Umberto . Partidax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) FÖR HELVETE, är det någon idé att du guardian avslöjar vårat "HQ" (GTAsajten) med din tidning? Rootas kan ju hitta hit och ta vara på våra planer! Bort, illa kvickt! Redigerad 16 februari, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) FÖR HELVETE, är det någon idé att du guardian avslöjar vårat "HQ" (GTAsajten) med din tidning? Rootas kan ju hitta hit och ta vara på våra planer! Bort, illa kvickt! HAHAHA jaja får väl skrota blaskan då Nöjd nu då?^^ Redigerad 16 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 FÖR HELVETE, är det någon idé att du guardian avslöjar vårat "HQ" (GTAsajten) med din tidning? Rootas kan ju hitta hit och ta vara på våra planer! Bort, illa kvickt! Jag påpekade det i min post. DELETA omedelbart dina texter guardian!! (hoppas innerligt att det går) (Dessutom ska alla tidningar skrivas på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Jag påpekade det i min post. DELETA omedelbart dina texter guardian!! (hoppas innerligt att det går) (Dessutom ska alla tidningar skrivas på engelska) JO var ju bara klicka på delete EDIT: när kommer partiet umberto? Redigerad 16 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts