Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Bra idé! Fast för maximal effekt bör vi kanske spara det till valdagen? Gärna, eller dagen innan. Tiden sinar dock och vi är fortfarande en bit ifrån partiet ekonomiskt sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Höj priset för fan, jag har massvis med INR som jag inte vill ha. EDIT: Får vänta tills imorrn, fullt inventory Redigerad 16 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Skulle de bli kris så kan ni alltid lösa problemet på de lite mer.. oärliga sättet ... Redigerad 16 februari, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Jag vill också flytta till indien. PM:a om det är nån som vill ha en invite. Har bara 7 SEK nu. EDIT: Löste sig nu, fixade ett nytt account och bosatte mig i Indien. Jag heter Tall Barr och bor i Bhubaneswar. Nu vill jag arbeta i GTA Food. Redigerad 16 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Släng hit en invajt, vaaaaaaaaaaaaaaa. liskism@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Släng hit en invajt, vaaaaaaaaaaaaaaa. liskism@gmail.com Invite skickad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Gärna, eller dagen innan. Tiden sinar dock och vi är fortfarande en bit ifrån partiet ekonomiskt sett. Jag är 99% säker på att vi hinner starta partiet innan valet. Partikassan står nu på 19.26 / 40 guld, tack vare din och Stammpers donation. Höj priset för fan, jag har massvis med INR som jag inte vill ha. EDIT: Får vänta tills imorrn, fullt inventory Definiera "massvis". Jag vill också flytta till indien. PM:a om det är nån som vill ha en invite. Har bara 7 SEK nu. EDIT: Löste sig nu, fixade ett nytt account och bosatte mig i Indien. Jag heter Tall Barr och bor i Bhubaneswar. Nu vill jag arbeta i GTA Foods. Okej, bra. Fast undvik att skapa flera acc's/man eftersom du (och vi andra) kan bli anklagade för fusk. ---------------------- Ni som vill ha en invite skall helst kontakta eXotic eller guardian eftersom de behöver guld för att kunna flytta till Indien. --- @Tweak: Jag läste i tutorialen att du som VD kan köpa exportlicenser så att vi kan sälja GTA Food i andra länder. Kan du kolla upp det? Se vad det kostar osv. Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag är 99% säker på att vi hinner starta partiet innan valet. Partikassan står nu på 19.26 / 40 guld, tack vare din och Stammpers donation. Definiera "massvis". Okej, bra. Fast undvik att skapa flera acc's/man eftersom du (och vi andra) kan bli anklagade för fusk. ---------------------- Ni som vill ha en invite skall helst kontakta eXotic eller guardian eftersom de behöver guld för att kunna flytta till Indien. --- @Tweak: Jag läste i tutorialen att du som VD kan köpa exportlicenser så att vi kan sälja GTA Food i andra länder. Kan du kolla upp det? Se vad det kostar osv. 25 guld per land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Okej, bra. Fast undvik att skapa flera acc's/man eftersom du (och vi andra) kan bli anklagade för fusk. Närå, inga fler accounts. Jag tänker inte hålla på med massa fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 25 guld per land. Jaha, då får vi avvakta en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jaha, då får vi avvakta en stund. Hur mycket guld har du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Måstem an sälja guldet eller kan man bara byta in det på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag heter lisk. Ett jobb skulle ju sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Måstem an sälja guldet eller kan man bara byta in det på en gång? Du växlar det till SEK under Economy>Exchange money. Men växla inte in ALLT guld! ---- Partikassan: 24.26/ 40 guld. Tack till kattälskaren! Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Du växlar det till SEK under Economy>Exchange money. Men växla inte in ALLT guld! ---- Partikassan: 24.26/ 40 guld. Tack till kattälskaren! Ah tack så mycket EDIT: flyttdags. vart i indien ska jag? Redigerad 16 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Umberto, jag skickade nyss 10 guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Invite, kthx? alexander.estmo@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Invite, kthx? alexander.estmo@hotmail.com Du fick min sista nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Du fick min sista nu Skicka goldet du tjänar till Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Skicka goldet du tjänar till Umberto. Måste flytta till indien först, men vet inte vilken stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts