Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Grabbar! Rootas har gett sig in i matbranschen! Indian Food AB har konkurrenskraftiga priser, var på er vakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 >_< varför gick du ur Partiet ?? du fÃ¥r gÃ¥r ur utan problem jag vill bara veta vrför sÃ¥ jag kan förbättra tills nästa gÃ¥ng ! Tyvärr, jag ska gå med i ett nytt parti och störta dig! okej lyckat ill ^^ Han skickade samma sak till mig. Jag skrev att det berodde på att flera i hans parti var korrupta fuskare. ---- @Gizmo: Om du inte vet vad du skall göra med dina pengar kan du ju alltid stödköpa lite GTA food. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ingen som vill ha invite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Köpte nyss mat för 30INR och nu har ni inte mer. Grillfest @ my sandplätt Redigerad 16 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Tweak! Mer GTAmat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) @Tweak: Jag föreslår att du tar och anställer några icke-gtasajtare till företaget, det kan vara bra med tanke på framtiden. T.ex. "NastyCrew" och "millaca" är tänkbara kandidater. Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vi borde starta en tidning och printa propaganda mot Rootas, han har ju medierna i järngrepp med sin dagliga This is India!-blaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vi borde starta en tidning och printa propaganda mot Rootas, han har ju medierna i järngrepp med sin dagliga This is India!-blaska. Låter som en plan... Någon med 40g? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Låter som en plan... Någon med 40g? Det är väl gratis? 0G står det för mig, så det var därför jag tog upp förslaget eftersom det inte hade kostat oss något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Du får en invite av mig asap. Epost? Lol_lol54@hotmail.com thx m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Det är väl gratis? 0G står det för mig, så det var därför jag tog upp förslaget eftersom det inte hade kostat oss något. Det är gratis. Hade en egen tidning i Sverige, men alla sågade den, så jag lade ut den som "Till salu". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Åh, trodde det var som allt annat strunt, bolag osv. Paper of Great Justice, finnes, Awesome namn tycker jag. Ska fila på en artikel mot Rootas, någon som har varit med lite längre än mig som kan ge direktiv? Redigerad 16 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Vi borde starta en tidning och printa propaganda mot Rootas, han har ju medierna i järngrepp med sin dagliga This is India!-blaska. Mja, jag tycker inte att vi ska visa öppet hat mot Rootas förrän vi åtminstone har ett parti. But what do I know? Lol_lol54@hotmail.com thx m8 Nejnejnej. 1 man - 1 account , annars ser Rootas att vi fuskar. Invita någon istället så du får guld till en biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Mja, jag tycker inte att vi ska visa öppet hat mot Rootas förrän vi åtminstone har ett parti. But what do I know? Nejnejnej. 1 man - 1 account , annars ser Rootas att vi fuskar. Invita någon istället så du får guld till en biljett. Hur mycket guld får man per invite, och hur mycket kostar biljetten? EDIT: tvingade min tjej att bli medlem, ska köpa biljett så fort jag sålt guldet Redigerad 16 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) När jag har 40 guld. Det vore bra om vi kunde starta ett före borgmästarvalen 20.2 dock. Hur mycket har du nu? Jag har 8.46 guld nu som jag kan donera. Guardian: Man får 5 guld per invite. En biljett kostar runt 15-100sek tror jag. Edit 2: äntligen blev jag av med er alla frÃ¥n fuskar Ligan. tack Time to rejoin? Redigerad 16 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Mja, jag tycker inte att vi ska visa öppet hat mot Rootas förrän vi åtminstone har ett parti. But what do I know? Kanske det. Nåja, vi har en bra bit kvar ... ge inte upp! Edit: Kostade det 20G att bumpa upp matnivån? Jag har 5G att donera. Redigerad 16 februari, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Hur mycket guld får man per invite, och hur mycket kostar biljetten? Du får 5 guld. Biljetten kostar väl ca 15-20 SEK så det borde räcka med att du växlar 1 guld till SEK. @Stammper: 5.80 Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Kanske det. Nåja, vi har en bra bit kvar ... ge inte upp! Edit: Kostade det 20G att bumpa upp matnivån? Jag har 5G att donera. Ja, det kostar det, men är det inte bättre att lägga dem på partibildande? För övrigt ligger företaget på 152 INR plus! Dock har vi ju satt in en del själva. Viktig Edit: Eftersom Godfather ändå köper allt vi lägger ut på marknaden, ska vi höja priset rejält så han kan göra slut med alla sina pengar? Eller? Redigerad 16 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 I tidningen publicerar vi senare alla Rootas hotfulla PM, har ni några ni inte postat - ro(otas) hit med dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ja, det kostar det, men är det inte bättre att lägga dem på partibildande? För övrigt ligger företaget på 152 INR plus! Dock har vi ju satt in en del själva. Viktig Edit: Eftersom Godfather ändå köper allt vi lägger ut på marknaden, ska vi höja priset rejält så han kan göra slut med alla sina pengar? Eller? Penningtvätt, eh? Spelar ingen roll för mig iaf, gör som du vill. I tidningen publicerar vi senare alla Rootas hotfulla PM, har ni några ni inte postat - ro(otas) hit med dem! Bra idé! Fast för maximal effekt bör vi kanske spara det till valdagen? ---- Partikassan: 13,70 / 40 guld Tack Stammper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts