Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ge mig en ny invite så sticker jag till Indien dåra! enbom8@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) När kommer ett GTAsajtenparti? När tiden är inne. Vi har ju precis startat ett företag, duger inte det? Btw, dra dig ur Accion Democratica - vår ärkefiende Rootas sitter och chefar där. Edit: G-poppa, du måste använda en annan epostadress. Redigerad 16 februari, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Edit: G-poppa, du måste använda en annan epostadress. woopis. Borta c: Redigerad 16 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Då kan du dra åt helvete, Pico. Done 'n' done. Redigerad 16 februari, 2008 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Done 'n' done. Tjoflöjt vad fint, tackartackar. Ändra i quoten så är du snäll, slopsbox kan vem som helst använda och därmed få reda på mitt framtida lösenord, men whatever (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 När kommer ett GTAsajtenparti? När jag har 40 guld. Det vore bra om vi kunde starta ett före borgmästarvalen 20.2 dock. Btw, dra dig ur Accion Democratica - vår ärkefiende Rootas sitter och chefar där. Ja, jo. Fast jag stannar i partiet tillsvidare och låter Rootas inbilla sig att jag är hans vän. Han har t.o.m. utsett mig till borgmästarkandidat i min region. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kan man inte flytta till ett annat land? =/ vill flytta till indien jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kan man inte flytta till ett annat land? =/ vill flytta till indien jag med Du får en invite av mig asap. Epost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Du får en invite av mig asap. Epost? 1 man - 1 account. Let's keep it that way. De som bor i Sverige skall istället invita någon så att de får guld som de sedan kan använda till att köpa en biljett till Indien med. --- Hmm... Rootas har tagit bort mig från borgmästarkandidatlistan. Goodbye Rootas parti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 1 man - 1 account. Åhja, jag som skapat ett nytt. Goffy, bor i Indien, Bangalore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) s Redigerad 7 juli, 2018 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Jag vill också ha en invite, det här verkar ju rätt roligt Min e-post är erik.pavval@hotmail.com Kapching, fem guld till mig! Bara checka eposten Redigerad 16 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Kapching, fem guld till mig! Bara checka eposten Tack så mycket! Alltså, det är Indien som gäller va? Då är det alltså Indien ni vill att jag ska välja när jag gör min citizen, eller Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Tack så mycket! Alltså, det är Indien som gäller va? Då är det alltså Indien ni vill att jag ska välja när jag gör min citizen, eller Sverige? Exakt. Indien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Exakt. Indien. Och region spelar ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Och region spelar ingen roll? Gärna Hyderabad, Bhubaneswar eller Gandhinagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Men nu är ni otrolkigt korkade. LÅT MIG FÅ INVITA!!!!! Eller någon annan som sitter fast i fel land. Nästa som vill ha invite är min, så jag kan ansluta mig till Indien någon gång och hjälpa er med företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Gärna Hyderabad, Bhubaneswar eller Gandhinagar. Blev Gandhinagar. Marky heter jag btw . Ska lära mig spela det här nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Men nu är ni otrolkigt korkade. LÅT MIG FÅ INVITA!!!!! Eller någon annan som sitter fast i fel land. Nästa som vill ha invite är min, så jag kan ansluta mig till Indien någon gång och hjälpa er med företaget. Jag tänkte föreslå det men folk är så snabba med att skicka iväg invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) varför gick du ur Partiet ?? du fÃ¥r gÃ¥r ur utan problem jag vill bara veta vrför sÃ¥ jag kan förbättra tills nästa gÃ¥ng ! Tyvärr, jag ska gå med i ett nytt parti och störta dig! okej lyckat ill ^^ Redigerad 16 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts