Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) I'll step up! Yeah! PMa din mail. (goes for all of you: vill ni ha en invite är det bara ett skicka ett pm med er mail ) Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Hur skänker man pengar till ett företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Sådär, ehm. eXotic it is. Men jag tror det blev fel redan i starten. När jag reggade mig så sa jag ju att jag var från Sverige, fast jag tror att jag fick börja i Sverige bara för det. Nu måste jag skaffa pengar så jag kan flytta till Indien. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Sådär, ehm. eXotic it is. Men jag tror det blev fel redan i starten. När jag reggade mig så sa jag ju att jag var från Sverige, fast jag tror att jag fick börja i Sverige bara för det. Nu måste jag skaffa pengar så jag kan flytta till Indien. Eller? Ah, om du valde ett län i Sverige så ja >.< Men skaffa lite invites och guld och byt till Sek och flytta till India, the country freedom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Sådär, ehm. eXotic it is. Men jag tror det blev fel redan i starten. När jag reggade mig så sa jag ju att jag var från Sverige, fast jag tror att jag fick börja i Sverige bara för det. Nu måste jag skaffa pengar så jag kan flytta till Indien. Eller? Jag har 10sek kvar, kan donera dom till dig. Sedan kan du köpa en moving ticket. Edit: Ah, såg att det inte gick att donera till andra länder Redigerad 16 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Jag fick ett jobberbjudande. Salary:���0.6 SEK är ingenting att satsa på va? Jag får invita någon istället. Edit: Hallå! Vad händer? Lahitraho offered you a gift. As a result your wellness increased by 1 point(s). Redigerad 16 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Fan vad dåligt betalt man får. Fortsätter det såhär kommer jag inte ha råd att köpa ens vår mat, vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Fan vad dåligt betalt man får. Fortsätter det såhär kommer jag inte ha råd att köpa ens vår mat, vad händer då? Då skickar vi pengar till varandra. Vi får inte lämna någon person att dö. Redigerad 16 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Sådär, ehm. eXotic it is. Men jag tror det blev fel redan i starten. När jag reggade mig så sa jag ju att jag var från Sverige, fast jag tror att jag fick börja i Sverige bara för det. Nu måste jag skaffa pengar så jag kan flytta till Indien. Eller? Säg vad du heter på Erepublik så skickar jag dom svenska pengarna som jag har kvar sen innan flytten. Fan vad dåligt betalt man får. Fortsätter det såhär kommer jag inte ha råd att köpa ens vår mat, vad händer då? Hur vet man när man behöver köpa mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Mitt namn är Musse Morackas Ge mig ett jobb fort som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Nu är jag med också heter fyndigt nog guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Säg vad du heter på Erepublik så skickar jag dom svenska pengarna som jag har kvar sen innan flytten. Hur vet man när man behöver köpa mat? Om du kollar på din profil ser du hur mycket krubb du har kvar under den här ikonen: http://www.erepublik.com/parts/EN/invitem-food.gif Man avverkar antagligen en limpa per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Säg vad du heter på Erepublik så skickar jag dom svenska pengarna som jag har kvar sen innan flytten. Man kan inte skicka pengar till andra länder. Mitt namn är Musse Morackas Ge mig ett jobb fort som fan. Nu är jag med också heter fyndigt nog guardian Wee! Jag hoppas ni bor i Indien så kan Tweak ge er ett jobb när han loggar in. edit: Aargh! Såg att ni bor i Sverige... >< India is the place to be! Om du kollar på din profil ser du hur mycket krubb du har kvar under den här ikonen: http://www.erepublik.com/parts/EN/invitem-food.gif Man avverkar antagligen en limpa per dag. Stämmer bra det - och om maten är slut får man ett meddelande. Redigerad 16 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Fan vad dåligt betalt man får. Fortsätter det såhär kommer jag inte ha råd att köpa ens vår mat, vad händer då? Oj, hur ska vi lösa det här? Jag har tjänat 15 INR på företaget, det ska ju inte bara vara mina pengar, kan jag höja era löner till 2 tror ni? Rootas kräver hälften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Oj, hur ska vi lösa det här? Jag har tjänat 15 INR på företaget, det ska ju inte bara vara mina pengar, kan jag höja era löner till 2 tror ni? Rootas kräver hälften. Rootas kan dra åt helvete. Jag tycker att vi skall fortsätta med 1 INR i lön tills vi har fått ca 2 i food skill och om någon behöver pengar till mat så skänker vi cash till honom. När vi köper mat köper vi naturligtvis endast GTA Food, mmkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Rootas kan dra åt helvete. Jag tycker att vi skall fortsätta med 1 INR i lön tills vi har fått ca 2 i food skill och om någon behöver pengar till mat så skänker vi cash till honom. När vi köper mat köper vi naturligtvis endast GTA Food, mmkay? Låter perfekt. Jag investerar inte de här 15 INR i företaget då, utan sparar dem till att skicka ifall någon behöver mat. Låter det bra killar? För övrigt - varför är Gralle så kåt på att ge Rootas pengar? 06:39 Gralle has donated 97.50 INR to Rootas. 06:39 Gralle has donated 20.00 GOLD to Rootas. Redigerad 16 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 För övrigt - varför är Gralle så kåt på att ge Rootas pengar? 06:39 Gralle has donated 97.50 INR to Rootas. 06:39 Gralle has donated 20.00 GOLD to Rootas. Ja, jag tog upp det där igår. Rootas har inte rent mjöl i påsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ge mig ett jobb, plix har hela tio kronor =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ge mig ett jobb, plix har hela tio kronor =/ Du bor i fel land. Vi andra bor i Indien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 När kommer ett GTAsajtenparti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts