Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/c5gngsoo9w53.jpg Stämmer allt detta? Vilken ser bäst ut? Välj den översta (0.06 guld) och sälj 1 guld. --- @Pico: Funderat på att rensa din PM-inbox? --- visste inte att du gick i fuskarna fotspÃ¥r du oxÃ¥ trÃ¥kigt men du kommer nog oxÃ¥ att bli bannad --- Say what? Fusk??? Jag fuskar inte! Jag fick ett bra jobberbjudande av Tweak och det ar fritt fram for mig att valja var jag vill jobba. Inte fusk. Wink --- det bror inte pÃ¥ jobbet. du är anklagad för fusk. Du har donerat guld och pengar till spelare som blivit företagare och han är Anklagad för fusk och mÃ¥nga anställda som kom med precis när företaget startade är angklagade för grovt fuskade med över 10 accounts. tips är att lämna företaget för att klara dig men om du verkligen inte är med i härvan sÃ¥ klarar du dig. sÃ¥ fort Admin kommer in sÃ¥ är allting löst --- Jag har spelat det har forut och jag vet vad man far och inte far gora. Det AR tillatet att skanka guld till nagan sa att han kan starta ett foretag. Inget fel med det. --- nej nej det är inget fel med det men han du skänkte till är anklagad för fusk. varför skänkte du pengar till han efterÃ¥t ?? varför skänkte du guld ?? Du är inte den anklagade men just nu är det som du hjälpt till med ett brott.. --- Helt enkelt for att jag blev lovad ett valbetalt jobb (10 INR) och det fick jag! --- varför gav du han Pengar ?? guldet kan jag förstÃ¥ men pengarna ! FÃ¥r du 10 INR per dag Cool --- Han behover pengar for att fa igang foretaget. Jag har snackat en del med honom och han verkar serios. Wink Nu tar jag en paus. Redigerad 15 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Äntligen. Nu är jag i Hyderabad, Indien. Väntar på min anställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Välj den översta (0.06 guld) och sälj 1 guld. --- @Pico: Funderat på att rensa din PM-inbox? Sisådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Äntligen. Nu är jag i Hyderabad, Indien. Väntar på min anställning Vad heter du? Återigen: Vad ska grejorna kosta? Pico hade ett förslag, vad säger ni andra? Har satt ut de två expenditures vi har till salu för 2 INR var. Fler får gärna komma och jobba, då blir det mer att sälja! Eller borde jag vänta med att sälja tills vi har mer att sälja förresten? edit: det är borttaget sålänge Redigerad 15 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Vad heter du? Återigen: Vad ska grejorna kosta? Pico hade ett förslag, vad säger ni andra? Heter Stammper där med. Tror mitt cv ska finnas där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Vad heter du? Återigen: Vad ska grejorna kosta? Pico hade ett förslag, vad säger ni andra? Har satt ut de två expenditures vi har till salu för 2 INR var. Fler får gärna komma och jobba, då blir det mer att sälja! Eller borde jag vänta med att sälja tills vi har mer att sälja förresten? edit: det är borttaget sålänge 2 INR. Men gärna billigare än de andra, men bara jättejättelite om det är möjligt. Så alla köper från oss och inte dom andra. Men vi måste gå i vinst. Jahapp, lyssnar på Mr. Umberto istället. Han kan sina grejer. Redigerad 15 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Vad heter du? Återigen: Vad ska grejorna kosta? Pico hade ett förslag, vad säger ni andra? Har satt ut de två expenditures vi har till salu för 2 INR var. Fler får gärna komma och jobba, då blir det mer att sälja! Eller borde jag vänta med att sälja tills vi har mer att sälja förresten? edit: det är borttaget sålänge Jag föreslår 3.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag föreslår 3.50 Och att börja sälja nu direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Vågar du så kan jag donera lite guld och money till företaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Vågar du så kan jag donera lite guld och money till företaget Njae... jag vet inte. Känns roligare att inte fuska. Vad säger ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Och att börja sälja nu direkt? Givetvis. ---- sent --- @Gizmo: Nej, håll dina pengar tills admin har sagt sitt . edit: Det är kanske bäst att Gizmo tillfälligt får sparken från företaget så att admin inte ser att vi har kopplingar till honom. =/ Redigerad 15 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag tror det blir skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Kk.. kanske inte så bra om jag är med i företaget dårå? Fast det är ändå försent isf.. Flyttade allt till ett annat account (Dawg) en stund innan jag blev anställd har inte loggat in på Dawg med samma ip som på Gizgiz.. så det kanske inte räknas som fusk.. ajja.. we'll see Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Tror att Tweak behöver köpa in/lägga till fler varor. För GTA Food finns inte med i "MarketPlace" längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Tror att Tweak behöver köpa in/lägga till fler varor. För GTA Food finns inte med i "MarketPlace" längre. Han köper inte in varor, de produceras när VI arbetar. --- WOOT??? Av någon anledning har jag plötsligt fått 5 nya invites!!?? Redigerad 15 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ge mig jobb i GTA Food så skänker jag 101.68 INR till företaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Food skill 1.60 - Strength 1.40. Woho! Snart 2, haha. Förresten, hur går det med partiet? Kommer det bli något eller får vi vänta med det en längre tid då 40 guld är inget man skrapar ihop på ett par dagar? Redigerad 16 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Food skill 1.60 - Strength 1.40. Woho! Snart 2, haha. Förresten, hur går det med partiet? Kommer det bli något eller får vi vänta med det en längre tid då 40 guld är inget man skrapar ihop på ett par dagar? Jag kommer att starta ett parti så fort jag har 40 guld. 20.2 är det borgmästarval och då skulle det vara bra om vi har ett parti. Jag har 5 nya invites så om jag kan använda dem alla får jag ju automatiskt 25 guld. Kolla om ni också har fått nya invites. @Tweak: Anställ Catcat Vi behöver fler gtasajtare till Indien! Ni som inte har reggat er ännu - gör det nu! Ni kan ju knappast tacka nej till en ljus framtid och en säker arbetsplats vid det löpande bandet i Tweaks matfabrik, eller hur? Kebab, eXotic, Jacker, Marky, Saleen, KvaddadPadda, Sniper.. mfl. Join up! We needs you plz! Det här spelet kräver inte mer än 5 minuter av er tid/dag om ni inte vill engagera er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag har anställt Kattälskaren och lagt ut 5 nya matpaket på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag kommer att starta ett parti så fort jag har 40 guld. 20.2 är det borgmästarval och då skulle det vara bra om vi har ett parti. Jag har 5 nya invites så om jag kan använda dem alla får jag ju automatiskt 25 guld. Kolla om ni också har fått nya invites. @Tweak: Anställ Catcat Vi behöver fler gtasajtare till Indien! Ni som inte har reggat er ännu - gör det nu! Ni kan ju knappast tacka nej till en ljus framtid och en säker arbetsplats vid det löpande bandet i Tweaks matfabrik, eller hur? Kebab, eXotic, Jacker, Marky, Saleen, KvaddadPadda, Sniper.. mfl. Join up! We needs you plz! Det här spelet kräver inte mer än 5 minuter av er tid/dag om ni inte vill engagera er. I'll step up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts