StellHell Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 StellHell, give me an offer I can't refuse.. Done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Okej, nu har jag nått det enda som har fått mig att faktiskt stå ut med erepublik de senaste månaderna. 6 i food skill! Jag känner att det är dags att dra mig tillbaka nu. Är det någon som faktiskt spelar längre och som har användning för min lilla förmögenhet? Eller finns det något vettigt jag kan göra för dem? Jag upprepar: Är det ens någon som spelar längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Jag upprepar: Är det ens någon som spelar längre? Mja, jag håller karaktären vid liv och arbetar ca 1-2 ggr/vecka. Jag fick dock sparken och är för tillfället arbestlös. Redigerad 29 augusti, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Kebab, du får inte sluta! Nu när kicken slutade så är det bara du och Konkelbaer som driver mitt företag framåt. Vi är det enda Q2 jag sett från Pakistan som producerar mat, vilket folk verkar gilla. 1000+ i vinst varje månad. Behöver dina workingskills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag har också fortsatt att spela "i smyg". 75 Gold >1000 PKR (enbart genom att arbeta) 6.14 i Moving Skill 6.19 i Strength Massa vapen, flygbiljetter och gifts Borde kanske försöka sälja gubben till nån nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag spelar också, mitt mål är att få tillräckligt mycket pengar för att kunna köpa tillräckligt mycket guld så jag kan öppna ett företag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Alltså, jag kan fortsätta jobba utan problem om du vill Stell. Har ändå work-fliken uppe jämt och att göra ett tryck varje dag är ju inget besvär direkt. Trodde bara inte att någon tyckte det var skoj längre. Mitt kapital ligger förresten ruskigt nära Tackleberrys. 74.45 guld och 939 PKR. Finns det något skoj jag kan göra med dem? Alltså, intresset för erepublik måste ha svalnat av överhuvudtaget eller? Det måste ju vara fler än jag som har tröttnat på att det aldrig händer något. Önskar att det fanns en aktiemarknad eller något, det vore skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag revivade precis för att se hur det såg ut. Men jag tror inte att jag börjar spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Alltså, jag kan fortsätta jobba utan problem om du vill Stell. Har ändå work-fliken uppe jämt och att göra ett tryck varje dag är ju inget besvär direkt. Trodde bara inte att någon tyckte det var skoj längre. Mitt kapital ligger förresten ruskigt nära Tackleberrys. 74.45 guld och 939 PKR. Finns det något skoj jag kan göra med dem? Alltså, intresset för erepublik måste ha svalnat av överhuvudtaget eller? Det måste ju vara fler än jag som har tröttnat på att det aldrig händer något. Önskar att det fanns en aktiemarknad eller något, det vore skoj. Vi borde gå ihop och leta upp nått snille som kan tänka sig att köpa allt vi äger. Erepublik själva säljer ju tydligen 20 Guld för €10, om det finns nån som köper sånt så... ...men med tanke på att aktiviteten verkat lagt sig måste det finnas flera som bara sitter på en förmögenhet. Jag har förresten 5 invites också, det ger 25 guld till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 1990.46 PKR 57.87 GOLD Finns inget man behöver pengarna till. Jag kan inte uppgradera företaget för det finns redan bättre Q3 och Q4 företag. Jag har bara 2 arbetare så köpa licenser till utlandet är döfött då allt vi tillverkar säljs som smör i solsken i Pakistan. Det är inga krig för Pakistans del och jag kan inte strida i vilket fall då jag är Manager, så jag är fast i Hyderabad och Chicken tikki masala och får träna och lägga ut mat på marknaden. Jävligt slappt, om vi har tur så utvecklar dom spelet inom en nära framtid vilket gör att våra högar av pengar kommer ge oss ett försprång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Alternativt så gör vi samma sak som ni gjorde i början, väljer ut ett väldigt fattigt land och flyttar dit för att starta världens imperium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Hmm... Någon som kan invite:a mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Hmm... Någon som kan invite:a mig? Jag invitar gärna. PM:a mig din email. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Alternativt så gör vi samma sak som ni gjorde i början, väljer ut ett väldigt fattigt land och flyttar dit för att starta världens imperium. Och bli uppägd av ännu ett världsimperium inom en snar framtid och leva i fattigdom och svält för vi inte behövs. Nej tack. Nordamerika drivs av Kanada/USA Sydamerika är ganska fördelat, tror det är massa pakter där Kalmaralliancen och Spanien är Europa/ryssland territorium /v/akistan från NW delen av europa bort till Japan Indonesien har resten av Asien och Austalien (Sydafrika med tror jag) Vart vill du flytta? Vilket land du än väljer kommer det bli uppätet av någon av dessa stora världsländer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Ptja, varför inte försöka? Föredrar du att sitta och trycka på samma knappar dag ut och dag in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Jag är från och med nu Willie Bob 058B13, joinade Pakistani Mobile Forces. Lite mer att göra och roligare än att bara träna och jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Jag invitar gärna. PM:a mig din email. Ehum... PM:ade min mail till dig igår men jag har inte fått en invite än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Ehum... PM:ade min mail till dig igår men jag har inte fått en invite än Sorry, missade det (ibland syns det inte att man har fått nya meddelanden av nån anledning). Skickar invite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Sorry, missade det (ibland syns det inte att man har fått nya meddelanden av nån anledning). Skickar invite nu. Aha, tack Förresten... var ska man börja? (Land och Region osv.) Redigerad 31 augusti, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Aha, tack Förresten... var ska man börja? (Land och Region osv.) Region spelar ingen stor betydelse. De flesta härifrån (GTAsajten) håller till i Pakistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts