Alpha Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Skulle någon kunna vara så vänlig och inbjuda mig? Vill gärna testa på detta Nick: Minerva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Skulle någon kunna vara så vänlig och inbjuda mig? Vill gärna testa på detta Nick: Minerva Skicka din mail i ett pm till mig så bjuder jag in dig Tweak! Var är du?! @eeeeeeeeeeelias: Flytta till pakistan! Det är enklare att starta företag från början. Testade i Sverige men det var omöjligt. Dessutom bor ju jag där! Du kan få låna startkapital och krejjer! Redigerad 23 juni, 2008 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Tweak! Var är du?! Han har slutat spela erepublik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Han har slutat spela erepublik. Jag försöker ju lemlesta hans konto på företaget och allt annat spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jag gav mitt konto till Kebab, vet inte vad han gjort med det sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 JAg får inte taqg på honom Någon som har hans mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 JAg får inte taqg på honom Någon som har hans mail? Han är och slappar järnet i Italien, så du får vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Han är och slappar järnet i Italien, så du får vänta. Vad elakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Vad elakt! Men han gav mig sparken för att jag åkte på semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Men han gav mig sparken för att jag åkte på semester. Har han inget hjärta?! Tvi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Jag spelar också fortfarande, dock med ~3-klickstaktiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Har han inget hjärta?! Tvi! Så farligt var det inte. Hej. Jag sparkar dig så länge eftersom din frånvaro hämmar produktiviteten i företaget. Du får självklart tillbaka din tjänst så fort du kommer hem igen. Och om jag fortfarande är i italien då, så tjata på tweak så fixar han det! mvh kebab Redigerad 24 juni, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag la ut min giftshop på marknaden för 21 guld fast trodde inte att någon skulle köpa men jag hade visst fel! KonkelBaer (Zack på forumet tror jag, eller vad fasen är det han heter?) la vantarna på verksamheten. Glad att den gick till någon i "familjen" iaf, ledsen att jag inte la ett högre bud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Jag gav mitt konto till Kebab, vet inte vad han gjort med det sen dess. HYSH! Väggarna har öron! :lol: Hej Zack, jag har varit utomlands i två veckor. Att driva företag är inte så himla kul har jag märkt, hur mycket är du villig att ge för New Delhicious? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 HYSH! Väggarna har öron! Hej Zack, jag har varit utomlands i två veckor. Att driva företag är inte så himla kul har jag märkt, hur mycket är du villig att ge för New Delhicious? Ge det till honom och börja på mitt företag igen. Jag behöver någon som faktist orkar göra 1 klick om dagen, vilket du verkar. Jag har bara Kicken som anställd, han jobbar typ 1gång/2veckor. Sen har jag Giz som har jobbat 1 dag sen jag anställde honom för typ 2 månader sen och 2 personer från 4chan som jobbar som kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Jag försöker vara inne varje dag, ibland blir det två gånger i veckan, ibland sju gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Idag kom jag till och med ihåg att rösta i valet och jag tror inte jag har gjort det sen Indien annekterades. Naturligtvis röstade jag på BTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 HYSH! Väggarna har öron! :lol: Hej Zack, jag har varit utomlands i två veckor. Att driva företag är inte så himla kul har jag märkt, hur mycket är du villig att ge för New Delhicious? Antingen gör du som stellhell föreslog eller så får du säga ett pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Ge det till honom och börja på mitt företag igen. Jag behöver någon som faktist orkar göra 1 klick om dagen, vilket du verkar. Jag har bara Kicken som anställd, han jobbar typ 1gång/2veckor. Sen har jag Giz som har jobbat 1 dag sen jag anställde honom för typ 2 månader sen och 2 personer från 4chan som jobbar som kicken. Jag ska bli bättre. Jobbar/Jobbade i princip 1 dag i veckan. Men ska försöka hålla snittet 5-6 dagar nu åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 StellHell, give me an offer I can't refuse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts