Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Kebab, ska vi byta gifts? Behövs inte, jag ligger på 100% varje dag nu. Men jag skickar till dig i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Behövs inte, jag ligger på 100% varje dag nu. Men jag skickar till dig i alla fall! Tack, jag skickar 30.3 PKR till dig! Helvete, kan du skicka tillbaka 30.3 PKR? Redigerad 25 maj, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Tack, jag skickar 30.3 PKR till dig! Helvete, kan du skicka tillbaka 30.3 PKR? Hehe, det hade inte behövts, men tack i alla fall. Skickade tillbaka pengarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Glöm inte att rösta på BTP i valet idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Spelar folk ännu eller? Ska nog sluta än en gång, vilka vill ha gifts, pengar mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) Ska nog sluta än en gång, vilka vill ha gifts, pengar mm? Pax =) (Shantaram) Jag spelar fortfarande fast gör inte särskilt mycket. Redigerad 2 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Kobbe has donated 263.03 PKR to Shantaram. Tack tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hur länge ska du jobba för ND, Kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Hur länge ska du jobba för ND, Kebab? Åh, ursäkta att jag inte sade något innan. Jag kommer vara kvar där länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Förstår någon vad tusan det här betyder? http://www.erepublik.com/forum-topic-32931-0.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Sitter med 68 Guld just nu, men jag kommer antagligen aldrig att använda dom :<. Någon som Behöver lite Guld för att uppgradera företag eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Sitter med 68 Guld just nu, men jag kommer antagligen aldrig att använda dom :<. Någon som Behöver lite Guld för att uppgradera företag eller nåt? Jag vill öppna eget företag! Jag har 10 guld just nu, vad behöver man... 40? Nickar Me0w. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag vill öppna eget företag! Jag har 10 guld just nu, vad behöver man... 40? Nickar Me0w. Du bor ju i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Du bor ju i Sverige Ja, för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Ja, för fan. är inte alla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag spelade Erepublik förr, men jag slutade för det var otroligt segt och tråkigt. Jag tyckte att det inte fanns något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Hur går det för våra GTAsajtare? Spelar ni detta spel ännu eller ska ni lägga av snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Hur går det för våra GTAsajtare? Spelar ni detta spel ännu eller ska ni lägga av snart? Jag spelar fortfarande. Går in varje dag, trainar, workar, köper mat om det behövs. Men jag får rätt bra betalt nu, så planen är att börja byta mina pengar mot gold för att sedan starta ett företag. Om allt går vägen så bör jag ha fått tillräckligt med pengar om, typ... Ett par år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag "spelar" fortfarande. Inte så aktivt som tidigare men jag håller mig vid liv iaf; två klick per dag osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 När jag väl kommer ihåg eRepublik så går jag alltid in och gör "de två klicken" /dag. Oftast glömmer jag dock. Det resulterar i att jag kanske jobbar tre eller fyra dagar i veckan. Ibland mer, ibland mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts