Pico Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hehe, jag får väl skylla på 'missclick' om han gnäller. Då kör vi! Namn på företaget också? Planet Ramen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Ah okej, han ville se sjukhus så jag säger att vi startar det. Men så fort han skickar sina 20 gold så skiter vi i honom. Skönt med lönerna! HAHAHA! Pengarna är skickade! Jag har 40 gold. Hur gör vi nu? Han vill ha jobb för att kunna övervaka. Picos ide om att fortsätta bluffa verkar rätt bra också, men Umbertos är fin med. Let's decide, folks! Nu skiter vi i honom. Tweak bygger en matfabrik och vi andra säger upp oss från våra nuvarande jobb och börjar jobba på Tweaks företag. Det spelar inte så stor roll vad vi väljer att kalla företaget eftersom det ändå går att ändra namn senare: Holy Cow Meat Corporation kanske? Fast jag gillar Picos förslag också. Hmm.. Svårt det här.. ^^ Redigerad 15 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 El Invandrarõs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) "ey,du har fÃ¥tt guldet sÃ¥ varför skapar du inte ??" Företaget heter GTA Food. Jag kan inte så mycket alls så hjälp mig med alla beslut och allt runtomkring. Han vill bli anställd men vi skiter i det eller? "va fan gör du !!!!" HAHAHAHA! Redigerad 15 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) WOHO! Nu kör vi. Synd att jag åker bort imorgon. Men jag tror jag kommer ha tillgång till daz internet -- Så, vilka kommer jobba i företaget nu? Hollow, Tweak, Umberto, Kicken, Pico, Kraxx, kattälskaren, ? Redigerad 15 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 "ey,du har fÃ¥tt guldet sÃ¥ varför skapar du inte ??" Företaget heter GTA Food. Jag kan inte så mycket alls så hjälp mig med alla beslut och allt runtomkring. Han vill bli anställd men vi skiter i det eller? "va fan gör du !!!!" HAHAHAHA! Säg åt honom att dra sig tillbaka, annars blir det nackskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) WOHO! Nu kör vi. Synd att jag åker bort imorgon. Men jag tror jag kommer ha tillgång till daz internet -- Så, vilka kommer jobba i företaget nu? Hollow, Tweak, Umberto, Kicken, Pico, Kraxx, kattälskaren, ? ...Stammper, Gizmo, Li'l Gizmo ? Naturligtvis är Rootas & Co portade från fabriken! Redigerad 15 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Spännande tider. Hur blir man anställd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hhahahaha! Kolla detta! jag sa att jag råkade skapa ett matföretag som hette GTA Food "rÃ¥kade !! rÃ¥kade ta namnet GTA food oxÃ¥" sen fick jag "du e ju fan dum i huve ! jag kan sätta en ID Ban pÃ¥ dig nu om jag inte fÃ¥r tillbaka varenda guld jag gav dig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hhahahaha! Kolla detta! jag sa att jag råkade skapa ett matföretag som hette GTA Food "rÃ¥kade !! rÃ¥kade ta namnet GTA food oxÃ¥" sen fick jag "du e ju fan dum i huve ! jag kan sätta en ID Ban pÃ¥ dig nu om jag inte fÃ¥r tillbaka varenda guld jag gav dig" Säg att han ska coola ner sig och att vi fortfarande kan gynna honom. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hhahahaha! :) Kolla detta! jag sa att jag råkade skapa ett matföretag som hette GTA Food "rÃ¥kade !! rÃ¥kade ta namnet GTA food oxÃ¥" sen fick jag "du e ju fan dum i huve ! jag kan sätta en ID Ban pÃ¥ dig nu om jag inte fÃ¥r tillbaka varenda guld jag gav dig" Han kan inte göra ett skit. Förresten, jag la ut min CV så du kan anställa mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Hhahahaha! :D Kolla detta! jag sa att jag råkade skapa ett matföretag som hette GTA Food "rÃ¥kade !! rÃ¥kade ta namnet GTA food oxÃ¥" sen fick jag "du e ju fan dum i huve ! jag kan sätta en ID Ban pÃ¥ dig nu om jag inte fÃ¥r tillbaka varenda guld jag gav dig" Hahaha! :) Men var inte orolig, han kan inte banna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 La ut mitt CV också (Giz) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Har skickat erbjudande till Gizmo, Lajnux och Kicken än så länge.Tror sista var Kicken. "Ge tillbaka eller ID Ban !! man kan inte rÃ¥ka skriva in GTA food och välja Food Company. Du har 48 timmar pÃ¥ dig !!" Redigerad 15 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Anställ mig. Ska lägga ut cv nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Illuminati är på arbetsmarknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 "Company does not have enought money in its account, you won't get payed!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Har skickat erbjudande till Gizmo, Lajnux och Kicken än så länge.Tror sista var Kicken. Jag har inte fått något än. Kom ihåg kraXX också (vad han tjatar på msn ), han nickar Djeamez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 invajt? tossie@beffo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag har inte fått något än. Kom ihåg kraXX också (vad han tjatar på msn ), han nickar Djeamez Har du sagt upp dig från ditt förra då? "svara eller ID Ban Direkt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts