Tweak Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Är alla andra på är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Är alla andra på är jag med. A'ight. Alla som har företag får gärna säga sin åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag stannar. /v/akistan och Sverige/Norge alliansen kommer i slutändan stå som två stormakter i vilket fall. Varför fly från det oundvikliga. /v/ är mestadels amerikaner och en minoritet svenskar som inte gillar Sverige/FlashBack's styre. Jag ser en framtid där USA och /v/akistan kommer bilda allians och det kommer vara Sv/No mot USA//v/ som kommer kriga om landmassor fram och tillbaka. Varför inte stanna och frodas? I Sydafrika kommer vi precis som i Indien inte ha några som helst förutsättningar att uppnå något mer än att förhala en invasion av /v/ eller Sv. Att det sedan är ett såpass stort land med mycket invånare gynnar bara vi företagsägare ännu mer. Sen tror jag inte vi har kapitalet att börja om i ett nytt land med alla nya företag som måste startas upp igen. Vi är inte lika många som spelar längre och har ingen ständing Invite guldinkomst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag stannar. /v/akistan och Sverige/Norge alliansen kommer i slutändan stå som två stormakter i vilket fall. Varför fly från det oundvikliga. /v/ är mestadels amerikaner och en minoritet svenskar som inte gillar Sverige/FlashBack's styre. Jag ser en framtid där USA och /v/akistan kommer bilda allians och det kommer vara Sv/No mot USA//v/ som kommer kriga om landmassor fram och tillbaka. Varför inte stanna och frodas? I Sydafrika kommer vi precis som i Indien inte ha några som helst förutsättningar att uppnå något mer än att förhala en invasion av /v/ eller Sv. Att det sedan är ett såpass stort land med mycket invånare gynnar bara vi företagsägare ännu mer. Sen tror jag inte vi har kapitalet att börja om i ett nytt land med alla nya företag som måste startas upp igen. Vi är inte lika många som spelar längre och har ingen ständing Invite guldinkomst. Vi har lätt tillräckligt med guld, många av oss sitter nog med 50+. Jag håller med dig angående resten, jag stannar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag tänkte snarare att vi skulle flytta nånstans och "göra en Indien"- dvs komma till makten, sno statskassan när det börjar barka åt helvete och flytta vidare, t.ex. tillbaka till Pakiland. En investering. Fast egentligen spelar det ingen roll för mig, jag kan stanna eller flytta. No preference. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Kaj, kommer hålla ett öga på tråden, så ifall det blir så att folk vill göra något är jag på. Men så länge det kommer vara 'två klick/dag'-spel har jag roligare saker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 är iFailure nån här på sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 är iFailure nån här på sajten?iFailure köper alla företag som "staten" ska ta hand om. Alltså, har man skapat ett företag kan man inte få bort det, säljning är det enda som funkar. Så företag kommer alltid finnas kvar. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Mja, jag lägger nog av nu. Någon som vill köpa ND? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Mja, jag lägger nog av nu. Någon som vill köpa ND? Ifall man kan ha ett företag samtidigt som man jobbar kvar på sitt gamla så är jag intresserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Ifall man kan ha ett företag samtidigt som man jobbar kvar på sitt gamla så är jag intresserad! Du får det om du byter signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Du får det om du byter signatur. Njaa.. I så fall ska jag ha allt ditt guld också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 BhubaGifts heter numera Mary Jane's Gift Shop , behövde ett attraktivare namn i den allt tuffare marknaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Nu ger jag upp det här spelet. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Nu ger jag upp det här spelet. Tack och hej. Tack för din tid, du har varit min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Nu ger jag upp det här spelet. Tack och hej. Tråkigt, speciellt eftersom du är borgmästare och rankad 99(!!) på erepublik.. Ge mig dina pengar! Jag funderar på att säga upp mig och köpa New Delhicious, vad tycker StellHell om det? Redigerad 24 maj, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tack för din tid, du har varit min favorit. Ååh, tack. Tråkigt, speciellt eftersom du är borgmästare och rankad 99(!!) på erepublik.. Ge mig dina pengar! Jag funderar på att säga upp mig och köpa New Delhicious, vad tycker StellHell om det? Ja du kan väl få dem. Jag har ju inte direkt nån användning för dem längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ja du kan väl få dem. Jag har ju inte direkt nån användning för dem längre. Åh, tack! Nu är jag ännu rikare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tråkigt, speciellt eftersom du är borgmästare och rankad 99(!!) på erepublik.. Ge mig dina pengar! Jag funderar på att säga upp mig och köpa New Delhicious, vad tycker StellHell om det? Man kan jobba och vara manager samtidigt. Dock kan du inte först vara manager och sen börja jobba. Men arbetare kan köpa företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Kebab, ska vi byta gifts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts