Juster Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Hur lång tid kan det ta? Timmar? Dagar? År? Edit: Nej ny sida! Redigerad 13 maj, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Hur lång tid kan det ta? Timmar? Dagar? År? Edit: Nej ny sida! Lugn, han har nog inte skickat något än. kobbes profil: "Last Seen: 13 May 2008 - 18:22" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Är ivrig att prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Man kanske skulle..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Kör på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Insåg precis att jag lika gärna skulle kunna köra med Q1 Nja, du förlorar 3 wellness varje dag pga. träning (1) och jobb på Q2 företag (2). Dock har du ett hus som ger dig (1) så Q2 food är det som gäller för dig. Om du inte köper ett >Q3 hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Nja, du förlorar 3 wellness varje dag pga. träning (1) och jobb på Q2 företag (2). Dock har du ett hus som ger dig (1) så Q2 food är det som gäller för dig. Om du inte köper ett >Q3 hus. Han har ett Q4 hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det är nu skickat och klart. Sorry för att det tog så lång tid. Och jag sitter inte på forumet 24/7 som ni gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det är nu skickat och klart. Sorry för att det tog så lång tid. Och jag sitter inte på forumet 24/7 som ni gör. Vi alla avundas dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Det är nu skickat och klart. Sorry för att det tog så lång tid. Och jag sitter inte på forumet 24/7 som ni gör. Har du ett sånt där liv?! --- Vem är Darkseid? Någon här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Vem är Darkseid? Någon här? Nej, han pratar inte svenska heller. Han driver två företag, varav bl.a. både jag och Oskarofyra jobbar på det ena. Tror han får bidrag av staten eller nått, för att kunna ta in många arbetare och ge hög lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag hittar inte Indien där man väljer land Det är väll inte Indonesia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag hittar inte Indien där man väljer land Det är väll inte Indonesia? Infon i första posten är utdaterad. Indien finns inte längre och de flesta aktiva ifrån GTAsajten bor i Pakistan nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Skulle vilja ha ett arbete, vem är det bäst att jobba hos? Redigerad 15 maj, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ska vi inte hitta på något skoj snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Vafan, har inte vart inne på erepublik på typ 2 veckor.. loggade in idag och såg att jag var party president, hade ingen aning om att jag ens kandiderade för platsen :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ska vi inte hitta på något skoj snart? Med knappt 20 personer blir det svårt att ta över något land. Annars skulle t.ex. Tjeckien eller Sydafrika vara intressanta alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Med knappt 20 personer blir det svårt att ta över något land. Annars skulle t.ex. Tjeckien eller Sydafrika vara intressanta alternativ. Kan vi inte försöka? Det här suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Kan vi inte försöka? Det här suger. Inte mig emot. Fast de som har företag kanske inte är så pigga på att flytta från Pakistan.. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Börja samla ihop oss för det då? Så dem har några dagar att sälja av sina företag i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts