kobbe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Någon snäll filur som kan skänka mig pengar till ett hus? Av de får man väl en wellness per dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Någon snäll filur som kan skänka mig pengar till ett hus? Av de får man väl en wellness per dag? Det beror på vad det är för kvalité på huset. Hus är ganska dyrt så det är egentligen bättre att bara köpa bra mat istället, om du inte är en väldigt aktiv soldat förståss, då är det nästan ett måste. Mitt hus blev stulet, jag vägrade betala skatt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Finns det något bra ställe att arbeta på med hög lön när man har 5 i Food Skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Vad vill du ha i lön för att stanna? Vore kul om du förde en dialog med mig också. Kan nog höja lite, ge mig ett bud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Du får anställning hos mig med 12 PKR i lön. Standard lön för alla med 4-5 i skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vad vill du ha i lön för att stanna? Vore kul om du förde en dialog med mig också. Kan nog höja lite, ge mig ett bud. Du får 15 hos mig då. Stell: Det enda du gör är att få mitt företag att gå under. Sugen på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Du får 15 hos mig då. Stell: Det enda du gör är att få mitt företag att gå under. Sugen på det? Varför uppgraderar du inte till q2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Varför uppgraderar du inte till q2? Q2 är egentligen rätt ovärt om man inte har massor av anställda och stor omsättning. Uppgraderingen kostar ju 20 gold dvs runt 1000 PKR, så mycket profit lär ju jag aldrig kunna plocka från företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Q2 är egentligen rätt ovärt om man inte har massor av anställda och stor omsättning. Uppgraderingen kostar ju 20 gold dvs runt 1000 PKR, så mycket profit lär ju jag aldrig kunna plocka från företaget. Kanske inte. Tweak, messa mig på Erep så kan jag skicka lite anställda till dig med hög matskill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vad jag inte förstår är att folk faktiskt handlar av q1-maten.. Det finns alltså fattiga människor i erebuplik, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Vad jag inte förstår är att folk faktiskt handlar av q1-maten.. Det finns alltså fattiga människor i erebuplik, eller? Personer som är nya i eRep som får 2 spänn i lön varje dag? Tack, Tweak! Q2 är egentligen rätt ovärt om man inte har massor av anställda och stor omsättning. Uppgraderingen kostar ju 20 gold dvs runt 1000 PKR, så mycket profit lär ju jag aldrig kunna plocka från företaget. Jag har 15 gold som bara ligger och skräpar. Redigerad 13 maj, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vad jag inte förstår är att folk faktiskt handlar av q1-maten.. Det finns alltså fattiga människor i erebuplik, eller? Jag köper Q1 eftersom jag har 100% i wellness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vad jag inte förstår är att folk faktiskt handlar av q1-maten.. Det finns alltså fattiga människor i erebuplik, eller? Folk som ej arbetar eller folk som arbetar och har tillgång hus (så att huset ger mer wellness än vad arbetet kostar) har ingen anledning att köpa bättre mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag är sugen på att testa detta, om någon trevlig person kunde sända mig en invite kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Jag är sugen på att testa detta, om någon trevlig person kunde sända mig en invite kanske? Då behöver jag mailadressen. skicka helst med pm DETTA ÄR MIN INVITE!!! SÅ KOM INTE OCH OCH SNO DEN Redigerad 13 maj, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Jag köper Q1 eftersom jag har 100% i wellness. Folk som ej arbetar eller folk som arbetar och har tillgång hus (så att huset ger mer wellness än vad arbetet kostar) har ingen anledning att köpa bättre mat. Insåg precis att jag lika gärna skulle kunna köra med Q1 Jag är sugen på att testa detta, om någon trevlig person kunde sända mig en invite kanske? JAG VIL... fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vet inte vart Kobbe tog vägen? Trodde jag skulle få ett mail eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Vet inte vart Kobbe tog vägen? Trodde jag skulle få ett mail eller nått Gav du honom din mail via PM? I så fall är det bara att vänta, det kan ta ganska lång tid ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Japp jag gav honom min mail i ett PM, får väll vänta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Japp jag gav honom min mail i ett PM, får väll vänta då Glöm inte att kolla i spam-inboxen med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts