The Dude Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag har inget jobb, min mat tar slut inatt så jag skulle kunna tänka mig att jobba hos dig. Dessvärre har jag bara 1.00 i gift-skill. Det skillen är inga problem, jobbas upp snabbt. Ropa här när du lägger upp CV:t är du schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det skillen är inga problem, jobbas upp snabbt. Ropa här när du lägger upp CV:t är du schyst! Sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Sådär. You have sent a proposal to this user! Satte lönen till 3PKR till att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Dude; om du tar in fler så är mitt CV uppe. Har dock också bara 1.00 i skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Dude; om du tar in fler så är mitt CV uppe. Har dock också bara 1.00 i skill. Jag tar in alla, GTAsajtare är de enda man kan lita på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Dude; om du tar in fler så är mitt CV uppe. Har dock också bara 1.00 i skill. Jag erbjöd dig jobb nu, annars. Men om Dude behöver folk så välj honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag tar in alla, GTAsajtare är de enda man kan lita på Jag är som sagt tillgänglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det kan jag absolut göra Och så skickade du båda idag. Aja, tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 <-- wantZ invajtish^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) You have sent a proposal to this user! Satte lönen till 3PKR till att börja med. Schystans! Edit: Haha, vilken skillnad. Jag lade upp mitt CV två - tre gånger i moving där jag är som bäst. Men fick inte ett enda jobberbjudande, så lägger jag upp på gifts där jag bara har 1 och får tre erbjudanden direkt. Redigerad 29 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) <-- wantZ invajtish^ Posta här eller pma mail så fixar jag invite. Archemra: bra det, men jag ser inte ditt CV, vad nickar du? Å så buggigt. Jag tänkte uppgradera till Q2 så jag investerade 20 guld i företaget och under fliken production quality så är det både en grön bock framför 2 employees och 20 gold, men när jag klickar på upgrade står det likförbannat Your company does not have enough GOLD! Redigerad 29 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 The Dude, bara för att jag är en snäll gtasajtare börjar jag jobba för dig igen 3.7 skill behöver pengar till mat dock. Har 84 wellness så det är lungt. jak er snelhest eller något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 The Dude, bara för att jag är en snäll gtasajtare börjar jag jobba för dig igen 3.7 skill behöver pengar till mat dock. Har 84 wellness så det är lungt. jak er snelhest eller något sådant Fedt, du är erbjuden jobb! Någon som vet var man kan rapportera buggar? Skulle verkligen vara bra att ha Q2 nu när jag har lite fler folk och produktionen kan komma igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 (redigerad) Fedt, du är erbjuden jobb! Någon som vet var man kan rapportera buggar? Skulle verkligen vara bra att ha Q2 nu när jag har lite fler folk och produktionen kan komma igång. Tror inte att det är någon bugg. "Quality 2: 20 gold + 10 gold for each employee who has a skill lower than 2 you will need at least 2 employees; " (http://wiki.erepublik.com/index.php/Company_page) EDIT: När företaget blir Q2 kan du inte heller ta in oerfarna arbetare, tänk på det. Jag gissar på att de som har under två i skill kan fortsätta i företaget, men det kräver som sagt att du betalar 10 guld var för dem. EDIT2: ...och för att svara på frågan så rapporterar du buggar här: http://www.erepublik.com/contact.html Redigerad 29 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Tror inte att det är någon bugg. "Quality 2: 20 gold + 10 gold for each employee who has a skill lower than 2 you will need at least 2 employees; " (http://wiki.erepublik.com/index.php/Company_page) EDIT: När företaget blir Q2 kan du inte heller ta in oerfarna arbetare, tänk på det. Jag gissar på att de som har under två i skill kan fortsätta i företaget, men det kräver som sagt att du betalar 10 guld var för dem. EDIT2: ...och för att svara på frågan så rapporterar du buggar här: http://www.erepublik.com/contact.html Aha det förklarar saken, dumt att det inte fanns att läsa där. Men då väntar jag tills alla har 2 i skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Woho, äntligen nog med anställda (tror jag). Jag åker emellertid bort nu och har inte internetaccess förens på söndag, men jag har lagt ut alla produkter som fanns och har investerat 100PKR så ni ska få lön iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Vem vill byta fem(fler än så går också bra) Q3-gåvor med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Börjar tröttna på spelet igen, så jag bestämde mig för att dra till Tyskland och slåss mot Svenskarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Vem vill byta fem(fler än så går också bra) Q3-gåvor med mig? Jag! Du kan bara ta emot 3 Q3-gifts. Redigerad 2 maj, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Börjar tröttna på spelet igen, så jag bestämde mig för att dra till Tyskland och slåss mot Svenskarna... Hmm, det låter lite intressant.. Jag! Du kan bara ta emot 3 Q3-gifts. Härligt, har skickat tillbaka nu. Ah, jag visste inte att man bara kan ta emot tio wellness-poäng per dag. Men jag bytte lite med Tossie med, så nu ligger jag på stadiga 95% igen. Edit: Kan man någonstans få reda på folk som vill ha invites? Typ, något forum? Redigerad 2 maj, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts