oskarofrya Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 16 --- Hur betalar man husskatten? My profile, sen där det står: House Q1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag har typ 4,6 eller något sånt i giftskill. Skulle kunna jobba hos dig. Asnice, lägg upp CV! Är det enligt /v/akistan 12PKR /day som är rätt lön för en fyraskillare? Det funkar ju iaf inte för ett Q1-företag... Men ifall du är schyst kan du ju jobba för mig, tror jag kan ge 6PKR utan att själv gå i konkurs. Vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Jag har 4.24 i food skill och får 3 pkr per dag. Inte för att det spelar så stor roll, jag har ju så att jag klarar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Alltså, alla gåvoföretag förutom "Health Pack" har ju sanslöst höga priser. Får de ens sålt något? Vad brukar dina paket ligga på för pris, Dude? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Någon som är villig att skänka en gift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Alltså, alla gåvoföretag förutom "Health Pack" har ju sanslöst höga priser. Får de ens sålt något? Vad brukar dina paket ligga på för pris, Dude? Lägger upp dem på 1,7-1,8 PKR och ja jag får sålt allt jag lägger upp på några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag har 4.24 i food skill och får 3 pkr per dag. Inte för att det spelar så stor roll, jag har ju så att jag klarar mig. Jag visste inte riktigt hur mycket jag skulle klara att ge nu i början. Fast nu har du 12 PKR i lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag visste inte riktigt hur mycket jag skulle klara att ge nu i början. Fast nu har du 12 PKR i lön. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag visste inte riktigt hur mycket jag skulle klara att ge nu i början. Fast nu har du 12 PKR i lön. Ah, puss på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Någon som har lust att köpa tre gifts och skicka till mig nu, så skickar jag tillbaka tre? En liten wellness boost alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Någon som har lust att köpa tre gifts och skicka till mig nu, så skickar jag tillbaka tre? En liten wellness boost alltså. Skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Skickat! Tack. Skickat tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Asnice, lägg upp CV! Är det enligt /v/akistan 12PKR /day som är rätt lön för en fyraskillare? Det funkar ju iaf inte för ett Q1-företag... Men ifall du är schyst kan du ju jobba för mig, tror jag kan ge 6PKR utan att själv gå i konkurs. Vad nickar du? Nickar Rullstolscepe. Slänger upp CV nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Vore roligt med mer gifts (Förlåt att jag tjatar). Jag ger tillbaka gifts till dom som ger till mig Vi kanske borde ändra förstasidan där FAQen ligger. Vi bor längre inte i Indien. Eller är det nödvändigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Vore roligt med mer gifts (Förlåt att jag tjatar). Jag ger tillbaka gifts till dom som ger till mig Skickade två till. Om det går bra vill jag helst att du skickar en gift idag och en gift imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Skickade två till. Om det går bra vill jag helst att du skickar en gift idag och en gift imorgon. Det kan jag absolut göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Anställer typ 2 nya pers i veckan men alla slutar efter några dagar, har bara en bestående anställd. Det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Anställer typ 2 nya pers i veckan men alla slutar efter några dagar, har bara en bestående anställd. Det suger. Jag har inget jobb, min mat tar slut inatt så jag skulle kunna tänka mig att jobba hos dig. Dessvärre har jag bara 1.00 i gift-skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag har inget jobb, min mat tar slut inatt så jag skulle kunna tänka mig att jobba hos dig. Dessvärre har jag bara 1.00 i gift-skill. Hur dåligt ligger du till? Jag kan alltid bidra med lite guld, pengar eller gifts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Hur dåligt ligger du till? Jag kan alltid bidra med lite guld, pengar eller gifts! Får jag jobb inom en vecka så är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts