Tackleberry Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Nu har StellHell tagit över som ägare för Indian Foods AB. Hoppas det går bra för både företaget och de anställda. Lycka till! EDIT: Går det på något sätt att kasta bort produkter man äger? När vi var i Indien köpte jag 15 paket Q1 mat av Tweak för att vara snäll, men nu verkar det som att jag måste äta upp den för att bort den och man kan bara ha 30 matpaket totalt. Redigerad 24 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Kommer ditt företag upp igen? Eller är det redan uppe kanske? Uppe för försäljning, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Uppe för försäljning, ja. Åh, det var trist att höra. Nåja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Jag tror nog jag hoppar på båten igen. +1 15 Om det fortfarande finns någon som anser sig spela erepublik hyfsat aktivt så skriv i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Finns det ett Q4 Food företag i Pakistan? Jag lär ju får bättre lön och tillverka mer i en Q4 om jag har över 5 i skill, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Finns det ett Q4 Food företag i Pakistan? Jag lär ju får bättre lön och tillverka mer i en Q4 om jag har över 5 i skill, eller? Du kommer att få 15 INR. Du kommer heller inte att tillverka mer, men du kommer att förlora mer i wellness. Dessutom ska du få 15 i lön i vilket företag du än arbetar i, om företaget följer de löner som föreslås i landet. Målet är att ge varje arbetare 3 gånger dennes skill (höjning vid varje heltal, alltså ökningen ligger på 3 PKR). Det var därför jag gav dig och Kebab 12 PKR i lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Du kommer att få 15 INR. Du kommer heller inte att tillverka mer, men du kommer att förlora mer i wellness. Dessutom ska du få 15 i lön i vilket företag du än arbetar i, om företaget följer de löner som föreslås i landet. Målet är att ge varje arbetare 3 gånger dennes skill (höjning vid varje heltal, alltså ökningen ligger på 3 PKR). Det var därför jag gav dig och Kebab 12 PKR i lön. Jaha. Så är det. Men då kan jag lika gärna stanna. Jag är fortfarande väldigt glad över gifts. Har 48 i wellness just nu. Skulle vara glad om jag åtminstone hade 70. Tackar Ihan88 oerhört mycket för de jag fått av honom, vet inte om han är, men ändå. Jag ger även gifts tillbaka till den som ger gifts till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Jaha. Så är det. Men då kan jag lika gärna stanna. Jag är fortfarande väldigt glad över gifts. Har 48 i wellness just nu. Skulle vara glad om jag åtminstone hade 70. Tackar Ihan88 oerhört mycket för de jag fått av honom, vet inte om han är, men ändå. Jag ger även gifts tillbaka till den som ger gifts till mig Så fort det kommer upp gifts på marknaden så ska jag ge dig ett gäng. Såg att användaren "iFailure" har köpt både Hyderabad Housing och Ranchi Routeblabla. Lycka till till honom! Inga anställda har han heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Så fort det kommer upp gifts på marknaden så ska jag ge dig ett gäng. Såg att användaren "iFailure" har köpt både Hyderabad Housing och Ranchi Routeblabla. Lycka till till honom! Inga anställda har han heller. Jag la ut 1 st nu, köp den =) Jag skulle behöva sådär 10 tlll anställda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Sjukt att det inte verkat finnas någon Giftsmarknad tidigare i det här landet, eller gör det och är produkterna alltid slutsålda? EDIT: StellHell, du borde se till att dina anställda skaffar sig högre wellness, de arbetar effektivare då. Redigerad 24 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Jag la ut 1 st nu, köp den =) Jag skulle behöva sådär 10 tlll anställda... Vilken bransch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Vilken bransch? Gifts. BhubbaGifts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Gifts. BhubbaGifts. Ingen verkar anställa mig inom housing, så du kan anställa mig om du vill, CV ligger ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Ingen verkar anställa mig inom housing, så du kan anställa mig om du vill, CV ligger ute. Du får väl vänta eller helt enkelt messa en manager för ett housing företag. Jävligt waste att börja på ett gift med 1.0 i skill när du har nära 5.0 i housing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Ingen verkar anställa mig inom housing, så du kan anställa mig om du vill, CV ligger ute. Som Stell skrev; har du över 4 i hus-skill får du garanterat jobb på Bigger Bricks men du måste pma chefen. Det är så det fungerar i Pakistan. Redigerad 24 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) Som Stell skrev; har du över 4 i hus-skill får du garanterat jobb på Bigger Bricks men du måste pma chefen. Det är så det fungerar i Pakistan. Jag fick ett jobberbjudande från han som är GM på BB. När jag trycker på "Yes" kommer dock följande upp: Skickar iväg ett PM och hör. (Jag fick det utan att kontakta honom) This offer is not available anymore! Redigerad 25 april, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Jag utvandrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Gifts. BhubbaGifts. Jag har typ 4,6 eller något sånt i giftskill. Skulle kunna jobba hos dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Så fort det kommer upp gifts på marknaden så ska jag ge dig ett gäng. Såg att användaren "iFailure" har köpt både Hyderabad Housing och Ranchi Routeblabla. Lycka till till honom! Inga anställda har han heller. iFailure köper alla företag som "staten" ska ta hand om. Alltså, har man skapat ett företag kan man inte få bort det, säljning är det enda som funkar. Så företag kommer alltid finnas kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Jag har typ 4,6 eller något sånt i giftskill. Skulle kunna jobba hos dig. 16 --- Hur betalar man husskatten? Redigerad 26 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts