Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Nu har StellHell tagit över som ägare för Indian Foods AB. Hoppas det går bra för både företaget och de anställda. Lycka till!

EDIT:

Går det på något sätt att kasta bort produkter man äger? När vi var i Indien köpte jag 15 paket Q1 mat av Tweak för att vara snäll, men nu verkar det som att jag måste äta upp den för att bort den och man kan bara ha 30 matpaket totalt.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Finns det ett Q4 Food företag i Pakistan? Jag lär ju får bättre lön och tillverka mer i en Q4 om jag har över 5 i skill, eller?

Du kommer att få 15 INR. Du kommer heller inte att tillverka mer, men du kommer att förlora mer i wellness. Dessutom ska du få 15 i lön i vilket företag du än arbetar i, om företaget följer de löner som föreslås i landet. Målet är att ge varje arbetare 3 gånger dennes skill (höjning vid varje heltal, alltså ökningen ligger på 3 PKR). Det var därför jag gav dig och Kebab 12 PKR i lön.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer att få 15 INR. Du kommer heller inte att tillverka mer, men du kommer att förlora mer i wellness. Dessutom ska du få 15 i lön i vilket företag du än arbetar i, om företaget följer de löner som föreslås i landet. Målet är att ge varje arbetare 3 gånger dennes skill (höjning vid varje heltal, alltså ökningen ligger på 3 PKR). Det var därför jag gav dig och Kebab 12 PKR i lön.

Jaha. Så är det. Men då kan jag lika gärna stanna. Jag är fortfarande väldigt glad över gifts. Har 48 i wellness just nu. Skulle vara glad om jag åtminstone hade 70. Tackar Ihan88 oerhört mycket för de jag fått av honom, vet inte om han är, men ändå. Jag ger även gifts tillbaka till den som ger gifts till mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha. Så är det. Men då kan jag lika gärna stanna. Jag är fortfarande väldigt glad över gifts. Har 48 i wellness just nu. Skulle vara glad om jag åtminstone hade 70. Tackar Ihan88 oerhört mycket för de jag fått av honom, vet inte om han är, men ändå. Jag ger även gifts tillbaka till den som ger gifts till mig :naughty:

Så fort det kommer upp gifts på marknaden så ska jag ge dig ett gäng. :)

Såg att användaren "iFailure" har köpt både Hyderabad Housing och Ranchi Routeblabla. Lycka till till honom! :P Inga anställda har han heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så fort det kommer upp gifts på marknaden så ska jag ge dig ett gäng. :naughty:

Såg att användaren "iFailure" har köpt både Hyderabad Housing och Ranchi Routeblabla. Lycka till till honom! :) Inga anställda har han heller.

Jag la ut 1 st nu, köp den =)

Jag skulle behöva sådär 10 tlll anställda...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som Stell skrev; har du över 4 i hus-skill får du garanterat jobb på Bigger Bricks men du måste pma chefen.

Det är så det fungerar i Pakistan.

Jag fick ett jobberbjudande från han som är GM på BB. När jag trycker på "Yes" kommer dock följande upp: :naughty: Skickar iväg ett PM och hör. :)

(Jag fick det utan att kontakta honom)

This offer is not available anymore!
Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så fort det kommer upp gifts på marknaden så ska jag ge dig ett gäng. :)

Såg att användaren "iFailure" har köpt både Hyderabad Housing och Ranchi Routeblabla. Lycka till till honom! ;) Inga anställda har han heller.

iFailure köper alla företag som "staten" ska ta hand om. Alltså, har man skapat ett företag kan man inte få bort det, säljning är det enda som funkar. Så företag kommer alltid finnas kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor