Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Har fått ett meddelande om att vi kan lägga ut all vår INR på Monetary Market för priset 1 INR mot 0.1 PKR. Det är alltså inte jättemycket, men det är ju absolut bättre än att bara sitta på all värdelös INR, så vi bör vara tacksamma. Så lägg alltså ut det med kursen 1 INR mot 0.1 PKR. Finns ju PKR ute för 10 INR styck, lika bra att köpa slut på sina INR? Edit: Tossie is now a Hyderabad Housing employee. Redigerad 22 april, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Finns ju PKR ute för 10 INR styck, lika bra att köpa slut på sina INR? Oj, såg inte det. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Var har du läst det? Skulle gärna vilja se en lista på löneförslag om det finns någon. I ett trevligt PM från AgentChieftain For Q1 labor, the standard salary is 3 PKR. There is no set price for gifts, but what your charging at the moment is perfectly fine for now. I still recommend sending a PM to Dio, because he can probably get you localied and such. Good luck with your business. Fick först detta trevliga PM av honom Welcome to Pakistan, brother. I have a favor to ask of you. Would you mind hiring new Pakistani-Indian citizens for your company so they can get their skill up, while producing gifts for you? I"ve given you 50 PKR for your troubles. Dessvärre verkar det inte vara så många nya medlemmar som vill bosta sina skills. Har även fått detta inte lika trevliga PM från HiddenKrypt när jag i början kastade ut lite random jobberbjudanden I"m at a weapons skill of 4.54 . I don"t need a job in gifts. Especially not some crappy q1 job that violates the national wage laws! Dio has declared that ALL companies shall offer 3 pkr/day to employees for each quality level of the business. He has further decreed that we only need maybe three stores in each sector of the economy. And finally, right now, Pakistan needs MOVING TICKETS. we are fine for gifts. tl;dr: sell your business, get a job in gifts. Men där har du iaf svaret på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag börjar bli lite trött på att driva Indian Food AB. Affärerna går dock skitbra, är på en dag redan uppe i 134 PKR och har fått det bekräftat att ingen skulle försöka stoppa driften av företaget. Är det någon som är intresserad av att ta över Indian Food AB? Hör isf gärna av er via PM och skriv gärna hur mycket ni är beredd att ge för företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ska StellHell lägga det? Eller varför sälja HH? Ska någon av oss köpa det, sålänge? me? Väldigt dåligt drag från din sida. Q1 hus på Pakistans marknad är snorbilliga och tillverkas i rasande tempo. HH kommer gå i graven med stora minus på kvittot. Jag la ut det på marknaden för att förhoppningsvis få en pakistanier att köpa det så vi Old-Indians inte skulle behöva gå miste om några guld, men du köpte såklart företaget direkt. Du har onekligen inte tänkt igenom ditt köp. Hade du kollat marknaden hade du fattat att det inte skulle gå att konkurera. Hade du också kollat över alla CV's hade du sett att det inte finns folk som söker till just housing. Så ett företag som inte kommer sälja produkter och som inte har arbetare ser inte jag som ett vinstdrivande företag. Men men. Good luck med HH. *edit* @Tack: Jag har, efter 3 månader fortfarande 1.0 i alla skills. Jag har således inte jobbat sen jag började spela. Jag är heller inte så förtjust i just arbetet, utan vill hellre driva företag än att arbeta i dom. HH har som jag förklarat ingen framtid i Pakistan, men ett food företag kommer alltid att gå med förtjänst pga. att alla måste ha mat dagligen, medans hus är en engångskostnad. Vet inte vad du hade tänkt dig för priser, men jag ser gärna att det håller sig "inom familjen". Kan gärna betala dom 10 guld Qouad köpte HH för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) @Tack: Jag har, efter 3 månader fortfarande 1.0 i alla skills. Jag har således inte jobbat sen jag började spela. Jag är heller inte så förtjust i just arbetet, utan vill hellre driva företag än att arbeta i dom. HH har som jag förklarat ingen framtid i Pakistan, men ett food företag kommer alltid att gå med förtjänst pga. att alla måste ha mat dagligen, medans hus är en engångskostnad. Vet inte vad du hade tänkt dig för priser, men jag ser gärna att det håller sig "inom familjen". Kan gärna betala dom 10 guld Qouad köpte HH för. Okej, då vet jag att du är intresserad. Jag ska först låta mina anställda få chansen att säga om de är intresserade, isf får det förtur. Hade tänkt mig lite mer än 10 guld också, kanske det får bli en liten budgivning... EDIT: Jag håller med om att företaget bör stanna "inom familjen" förresten. Redigerad 22 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Väldigt dåligt drag från din sida. Q1 hus på Pakistans marknad är snorbilliga och tillverkas i rasande tempo. HH kommer gå i graven med stora minus på kvittot. Jag la ut det på marknaden för att förhoppningsvis få en pakistanier att köpa det så vi Old-Indians inte skulle behöva gå miste om några guld, men du köpte såklart företaget direkt. Du har onekligen inte tänkt igenom ditt köp. Hade du kollat marknaden hade du fattat att det inte skulle gå att konkurera. Hade du också kollat över alla CV's hade du sett att det inte finns folk som söker till just housing. Så ett företag som inte kommer sälja produkter och som inte har arbetare ser inte jag som ett vinstdrivande företag. Men men. Good luck med HH. *edit* @Tack: Jag har, efter 3 månader fortfarande 1.0 i alla skills. Jag har således inte jobbat sen jag började spela. Jag är heller inte så förtjust i just arbetet, utan vill hellre driva företag än att arbeta i dom. HH har som jag förklarat ingen framtid i Pakistan, men ett food företag kommer alltid att gå med förtjänst pga. att alla måste ha mat dagligen, medans hus är en engångskostnad. Vet inte vad du hade tänkt dig för priser, men jag ser gärna att det håller sig "inom familjen". Kan gärna betala dom 10 guld Qouad köpte HH för. Err...jag går inte in för det sådär mycket, jag vill bara pröva alla olika funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 12 personer hittills. Jag skulle gärna se att vi är minst 20 om vi ska flytta till ett annat land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Hej! Jag slappspelar det här spelet, klickar två klick var dag, typ. Är i Sverige just nu. Taggar gärna med på vadhelst ni har för er, för det är ruskigt tråkigt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Err...jag går inte in för det sådär mycket, jag vill bara pröva alla olika funktioner Du slänger bort dina höga skills inom housing pga att du numera äger ett företag. Du är nära 5.0 vilket skulle ge dig arbeta på Q4 företaget i Pakistan med hög lön som heter duga. Waste, waste, waste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Du slänger bort dina höga skills inom housing pga att du numera äger ett företag. Du är nära 5.0 vilket skulle ge dig arbeta på Q4 företaget i Pakistan med hög lön som heter duga. Waste, waste, waste. När (om) vi flyttar är jag på igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag är kvar. Håller mig i skuggorna tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 President Dios reflektioner kring övertagandet av Indien, ganska rolig läsning http://www.erepublik.com/article-217592.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Hej! Jag slappspelar det här spelet, klickar två klick var dag, typ. Är i Sverige just nu. Taggar gärna med på vadhelst ni har för er, för det är ruskigt tråkigt just nu. 13 Jag är kvar. Håller mig i skuggorna tills vidare. 14 ---- Wee! Nu fick jag ett jobb med adekvat lön. Redigerad 23 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) 12 PKR är ganska bra lön, va? Tack Tackleberry. Jag svarade på ditt PM på erepublik förresten. Jag vill inte vara partiordförande längre, känner att det var en dum grej att göra redan från början. Om jag hoppar av partiet, blir tvåan på listan partiledare då? Redigerad 23 april, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag tror nog jag hoppar på båten igen. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag är kvar. Håller mig i skuggorna tills vidare. Kommer ditt företag upp igen? Eller är det redan uppe kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Är det någon som är villig att ARBETA lite, som enda anställda på ND? Käften, jag har bara missat en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Jag vill inte vara partiordförande längre, känner att det var en dum grej att göra redan från början. Om jag hoppar av partiet, blir tvåan på listan partiledare då? Illuminati resigned her Party seat. Haha, där var du snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Då blir ju jag partiordförande om du slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts