Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jak er snel qamel. :unsure:

Jak er snel qamel. ^_^

Vad är planerna? Ska vi försöka, trots att det ser ganska mörkt ut (?) att ta lite plats i pakistan? Eller ska vi ge oss av mot något land där vi nog kan ha en liten chans att överta makten?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jak er snel qamel. ^_^

Vad är planerna? Ska vi försöka, trots att det ser ganska mörkt ut (?) att ta lite plats i pakistan? Eller ska vi ge oss av mot något land där vi nog kan ha en liten chans att överta makten?

Mja, jag föreslår att vi arbetar i Pakistan den närmaste tiden, sen kan vi eventuellt flytta till något annat land efter nästa större speluppdatering.* DEt lönar sig knappast att bli politiskt aktiva i Pakistan. (BTP existerar fortfarande btw :unsure: )

--

Btw. Om HH finns kvar är jag tillgänglig på arbetsmarknaden nu.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Already established companies are free to shut down or keep going. Check the official wages and such. If you keep prices low and wages fair, I will personally help you with funding. We want to erase all INR, so the exchange rate is 1PKR for 10INR. It is not hard to work your way up to a house in this country, and food is plenty and cheap."

Jaha, var hittar man information om official wages då? Vill inte hålla på och tjata i det forumet, så jag frågar här istället. Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Already established companies are free to shut down or keep going. Check the official wages and such. If you keep prices low and wages fair, I will personally help you with funding. We want to erase all INR, so the exchange rate is 1PKR for 10INR. It is not hard to work your way up to a house in this country, and food is plenty and cheap."

Jaha, var hittar man information om official wages då? Vill inte hålla på och tjata i det forumet, så jag frågar här istället. Någon som vet?

3PKR är standard för arbetare som har 1-1,9 i skill.

Men sammarbeta inte med fienden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått ett meddelande om att vi kan lägga ut all vår INR på Monetary Market för priset 1 INR mot 0.1 PKR. Det är alltså inte jättemycket, men det är ju absolut bättre än att bara sitta på all värdelös INR, så vi bör vara tacksamma.

Så lägg alltså ut det med kursen 1 INR mot 0.1 PKR.

EDIT:

Bättre att välja köpa PKR för INR istället, där ska ni kunna finna ett erbjudande.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor