The Dude Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag är uppenbarligen kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Jak er snel qamel. Jak er snel qamel. Vad är planerna? Ska vi försöka, trots att det ser ganska mörkt ut (?) att ta lite plats i pakistan? Eller ska vi ge oss av mot något land där vi nog kan ha en liten chans att överta makten? Redigerad 22 april, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jak er snel qamel. Finns det någon som är villig att skänka lite gifts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jak er snel qamel. Finns det någon som är villig att skänka lite gifts? Har en kvar som jag inte håller på, Wie heißt du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Jag behöver seriously folk till BhubbaGifts! Kom till mig 卐 Redigerad 22 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jak er snel qamel. Och har knappt nån Wellness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Jak er snel qamel. Vad är planerna? Ska vi försöka, trots att det ser ganska mörkt ut (?) att ta lite plats i pakistan? Eller ska vi ge oss av mot något land där vi nog kan ha en liten chans att överta makten? Mja, jag föreslår att vi arbetar i Pakistan den närmaste tiden, sen kan vi eventuellt flytta till något annat land efter nästa större speluppdatering.* DEt lönar sig knappast att bli politiskt aktiva i Pakistan. (BTP existerar fortfarande btw ) -- Btw. Om HH finns kvar är jag tillgänglig på arbetsmarknaden nu. Redigerad 22 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Om jag resignar från partiet, blir nummer två på listan automatiskt partiledare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 -- Btw. Om HH finns kvar är jag tillgänglig på arbetsmarknaden nu. Såg att det är till salu, har heller inte varit aktivt sedan arbetarna sparkades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Dem verkar ju vara trevliga här i Pakistan ju, har fått ett jobb med 12 PKR i lön. Har någon gifts kvar? Har 15 wellness så det skulle uppskattas. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 "Already established companies are free to shut down or keep going. Check the official wages and such. If you keep prices low and wages fair, I will personally help you with funding. We want to erase all INR, so the exchange rate is 1PKR for 10INR. It is not hard to work your way up to a house in this country, and food is plenty and cheap." Jaha, var hittar man information om official wages då? Vill inte hålla på och tjata i det forumet, så jag frågar här istället. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jak er snel qamel. Finns det någon som är villig att skänka lite gifts? Är det någon som är villig att ARBETA lite, som enda anställda på ND? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 "Already established companies are free to shut down or keep going. Check the official wages and such. If you keep prices low and wages fair, I will personally help you with funding. We want to erase all INR, so the exchange rate is 1PKR for 10INR. It is not hard to work your way up to a house in this country, and food is plenty and cheap." Jaha, var hittar man information om official wages då? Vill inte hålla på och tjata i det forumet, så jag frågar här istället. Någon som vet? 3PKR är standard för arbetare som har 1-1,9 i skill. Men sammarbeta inte med fienden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Alla som behöver jobb är välkomna till New Delhicious! Håller med Tac, samarbeta inte! edit: Dude var det. Redigerad 22 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 3PKR är standard för arbetare som har 1-1,9 i skill. Men sammarbeta inte med fienden! Var har du läst det? Skulle gärna vilja se en lista på löneförslag om det finns någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ska StellHell lägga det? Eller varför sälja HH? Ska någon av oss köpa det, sålänge? me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ska StellHell lägga det? Eller varför sälja HH? Ska någon av oss köpa det, sålänge? me? Är ju till salu för 10 guld, men lycka till att driva det på den marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jak er snel qamel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Är ju till salu för 10 guld, men lycka till att driva det på den marknaden. Värt ett försök Hur mycket ska folk ha i lön, om man jämför med att det var 2*Skill i INR vad blir det i PKR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Har fått ett meddelande om att vi kan lägga ut all vår INR på Monetary Market för priset 1 INR mot 0.1 PKR. Det är alltså inte jättemycket, men det är ju absolut bättre än att bara sitta på all värdelös INR, så vi bör vara tacksamma. Så lägg alltså ut det med kursen 1 INR mot 0.1 PKR. EDIT: Bättre att välja köpa PKR för INR istället, där ska ni kunna finna ett erbjudande. Redigerad 22 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts