Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

huhuhu. jag fick inget! :rolleyes:B);)

Men jag ger upp detta helt värdelösa spelet nu så jag vill inte ha något.

Shantaram, du kan nu avskeda mig.

ger bort mina saker till radom folk

hehe, jag flyttade längst ner i Indien

Du var min bästa arbetare :wub:

Men jag gillar Pakistan bättre, känns som det händer mer saker... Jag behöver dock folk till BhubbaGifts, stocken sålde slut direkt och det finns inga andra gifts på marknaden.

Umberto: Tog du allt indiens 600 guld?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dude, vart kan jag hitta vilka regioner i Indien som finns kvar? :wub:

Bor plötsligt i Thiruvananthapuram förresten. :D

Alla i kongressen flyttas vidare till huvudstaden (dvs. den för tillfället största staden i Indien), om det område de bor i tas över. Du kan se vilka områden som finns kvar genom att att gå in på "Society" -> "India". Där kan du också kolla var områdena ligger, genom att trycka på "India on the map"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, så var det man gjorde, ja. Det är inte långt kvar tills Indien upphör, har ju bara två regioner kvar nu. Kommer Indian Food att finnas kvar? Och Bombay Tea Party?

Ja, Indien lär ju försvinna imorgon. Och ja, Indian Food kommer att finnas kvar.

EDIT:

...men alla arbetare kommer automatiskt att bli sparkade, men ni kommer att erbjudas jobb igen.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta ser onekligen intressant ut. Nu händer det lite grejjer i alla fall. Någon har gett mig mängder av gifts, jag vet inte vem, men jag tackar och tar emot. Gärna fler gifts, har 40 i Wellness. Det räcker dock än så länge.

Du fick mina gifts som jag hade kvar+ 6 inr :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, Indien lär ju försvinna imorgon. Och ja, Indian Food kommer att finnas kvar.

EDIT:

...men alla arbetare kommer automatiskt att bli sparkade, men ni kommer att erbjudas jobb igen.

Okej. :D Ska bli lite intressant det här.

Finns det något jag kan göra med mina sista INR? Har redan köpt tio matpaket (känns så onödigt att köpa fler) och det finns inget guld att byta till sig.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör dig av med dom illa kvickt.

Jag hade oturen att inte hamstra innan jag blev pakistanier. Så nu sitter jag på 200 INR och HH har själv 300~ INR som numera är helt odugliga.

Det var iofs bra att vi fick guldet från indiens kassa, men vi skulle haft det på marknad så man kunda sälja sina INR.

Finns inget direkt att köpa för pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor