The Dude Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 huhuhu. jag fick inget! Men jag ger upp detta helt värdelösa spelet nu så jag vill inte ha något. Shantaram, du kan nu avskeda mig. ger bort mina saker till radom folk hehe, jag flyttade längst ner i Indien Du var min bästa arbetare Men jag gillar Pakistan bättre, känns som det händer mer saker... Jag behöver dock folk till BhubbaGifts, stocken sålde slut direkt och det finns inga andra gifts på marknaden. Umberto: Tog du allt indiens 600 guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 huhuhu. jag fick inget! Mmm, eftersom jag anade att du skulle sluta spela. Jag hade rätt. Umberto: Tog du allt indiens 600 guld? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Detta ser onekligen intressant ut. Nu händer det lite grejjer i alla fall. Någon har gett mig mängder av gifts, jag vet inte vem, men jag tackar och tar emot. Gärna fler gifts, har 40 i Wellness. Det räcker dock än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Vad ska man göra nu när man är Pakistansk medborgare? Börja jobba för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Happ, nu finns inte Indien kvar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Eftersom jag sitter i kongressen flyttas jag bara runt till den för tillfället största staden i Indien, tills alla områden har tagits över. Det finns redan mång matföretag i Pakistan, men om arbetarna vill kan vi iaf testa att driva Indian Foods vidare i Pakistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Hihi, jag är borgmästare i Indiens huvudstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ni kommer väl ihåg att rösta i borgmästarvalet idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Skitnice att vi blev tagna av Pakistan, nu säljer stocken slut direkt och vi är billigast på marknaden, både jag och Dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Dude, vart kan jag hitta vilka regioner i Indien som finns kvar? Bor plötsligt i Thiruvananthapuram förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Dude, vart kan jag hitta vilka regioner i Indien som finns kvar? Bor plötsligt i Thiruvananthapuram förresten. Alla i kongressen flyttas vidare till huvudstaden (dvs. den för tillfället största staden i Indien), om det område de bor i tas över. Du kan se vilka områden som finns kvar genom att att gå in på "Society" -> "India". Där kan du också kolla var områdena ligger, genom att trycka på "India on the map" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Åh, så var det man gjorde, ja. Det är inte långt kvar tills Indien upphör, har ju bara två regioner kvar nu. Kommer Indian Food att finnas kvar? Och Bombay Tea Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Åh, så var det man gjorde, ja. Det är inte långt kvar tills Indien upphör, har ju bara två regioner kvar nu. Kommer Indian Food att finnas kvar? Och Bombay Tea Party? Ja, Indien lär ju försvinna imorgon. Och ja, Indian Food kommer att finnas kvar. EDIT: ...men alla arbetare kommer automatiskt att bli sparkade, men ni kommer att erbjudas jobb igen. Redigerad 20 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Detta ser onekligen intressant ut. Nu händer det lite grejjer i alla fall. Någon har gett mig mängder av gifts, jag vet inte vem, men jag tackar och tar emot. Gärna fler gifts, har 40 i Wellness. Det räcker dock än så länge. Du fick mina gifts som jag hade kvar+ 6 inr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ja, Indien lär ju försvinna imorgon. Och ja, Indian Food kommer att finnas kvar. EDIT: ...men alla arbetare kommer automatiskt att bli sparkade, men ni kommer att erbjudas jobb igen. Okej. Ska bli lite intressant det här. Finns det något jag kan göra med mina sista INR? Har redan köpt tio matpaket (känns så onödigt att köpa fler) och det finns inget guld att byta till sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Gör dig av med dom illa kvickt. Jag hade oturen att inte hamstra innan jag blev pakistanier. Så nu sitter jag på 200 INR och HH har själv 300~ INR som numera är helt odugliga. Det var iofs bra att vi fick guldet från indiens kassa, men vi skulle haft det på marknad så man kunda sälja sina INR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Gör dig av med dom illa kvickt. Jag hade oturen att inte hamstra innan jag blev pakistanier. Så nu sitter jag på 200 INR och HH har själv 300~ INR som numera är helt odugliga. Det var iofs bra att vi fick guldet från indiens kassa, men vi skulle haft det på marknad så man kunda sälja sina INR. Finns inget direkt att köpa för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Thiruvananthapuram for the win? Loggar in mer och mer sällan nu, håller mig dock uppdaterad i tråden, så om det händer något är jag med igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Om mindre än 20 minuter är Indien borta. EDIT: Trodde jag, timern går ju aldrig ner till 0. Redigerad 21 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Nu har BTP försvunnit. Bara en tidsfråga innan Indien är borta helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts