oskarofrya Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Men, sälj och donera allt Indiens guld and lets get the fuck out of here in the name of the Cow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Appappappapp! Gör inte motstånd mot de fantastiska pakistanierna ffs! Pakis är våra vänner och vi kommer snart att uppgå i det pakistanska riket var vi kommer hjälpa dem sprida fred i världen. Alla som reser vapen mot den heliga freden betraktas som landsförrädare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Appappappapp! Gör inte motstånd mot de fantastiska pakistanierna ffs! Pakis är våra vänner och vi kommer snart att uppgå i det pakistanska riket var vi kommer hjälpa dem sprida fred i världen. Alla som reser vapen mot den heliga freden betraktas som landsförrädare! ska flytta tillbaka till indien och göra motstånd. men hur ggör man det? Kommer nog sluta med erep innom en snar framtid. finns inget roligt med det. har spelat för er i typ flera veckor nu. Redigerad 17 april, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Ska bli kul att se vad som händer nu, intressant med förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Okej, nu får du säga hur du har tänkt dig Umberto. Stannar vi eller drar vi till Österreich? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Kebab is our president, lead us, and we shall follow thou! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Okej, nu får du säga hur du har tänkt dig Umberto. Stannar vi eller drar vi till Österreich? Vi avvaktar tills hela Indien är ockuperat, sen får vi se hur vi gör - och framförallt får vi se hur MÅNGA vi är, det är ju ingen vits att starta om någonstans med bara 10 pers. Eventuellt kan vi alltid stanna i Pakistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Vi avvaktar tills hela Indien är ockuperat, sen får vi se hur vi gör - och framförallt får vi se hur MÅNGA vi är, det är ju ingen vits att starta om någonstans med bara 10 pers. Eventuellt kan vi alltid stanna i Pakistan. /v/akistan.. Bleh. F.ö. så måste dom först och främst få oss att vilja bo i deras land. Vi sitter just nu på en massa INR som har blivigt helt värdelösa, då vi inte kan byta in dom mot PKR, så jag kan inte köpa ett skit. Och mina arbetare har blivigt sparkade då ni fortfarande bor i Indien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 /v/akistan.. Bleh. F.ö. så måste dom först och främst få oss att vilja bo i deras land. Vi sitter just nu på en massa INR som har blivigt helt värdelösa, då vi inte kan byta in dom mot PKR, så jag kan inte köpa ett skit. Och mina arbetare har blivigt sparkade då ni fortfarande bor i Indien. Har dit företag två konton nu, ett för INR och ett för PKR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Hej, nu är jag tillbaka. Vad händer? Kan jag växla in mitt guld till INR och i ett senare skede växla dem till guld igen? Är det så det är meningen att det ska gå till? Jag vill bli rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Nej för fan, spar allt ditt guld. Nu bör du egentligen bli av med allt ditt INR, då de kommer bli totalt värdelösa när Inden snart tillhör Pakistan. Ingen kommer ju vilja växla åt sig INR, då det inte på något sätt kommer att kunna användas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) /v/akistan.. Bleh. F.ö. så måste dom först och främst få oss att vilja bo i deras land. Vi sitter just nu på en massa INR som har blivigt helt värdelösa, då vi inte kan byta in dom mot PKR, så jag kan inte köpa ett skit. Och mina arbetare har blivigt sparkade då ni fortfarande bor i Indien. Jag gav dig 30 guld tror jag. Du kan växla det till PKR. Hej, nu är jag tillbaka. Vad händer? Kan jag växla in mitt guld till INR och i ett senare skede växla dem till guld igen? Är det så det är meningen att det ska gå till? Jag vill bli rik! Nu är du rik. ---- Nu borde alla som har varit hyfsat aktiva fått åtminstone 10 guld, om inte - just holler. Redigerad 19 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Nu borde alla som har varit hyfsat aktiva fått åtminstone 10 guld, om inte - just holler. Jag har varit hyfsat aktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Vill helst spara guldet just nu. Sitter ju med 500 INR som har blivigt helt värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Jag har varit hyfsat aktiv? Äh, du räknas inte, dra åt helvete. Just kidding. Nej men, jag väntande med att ge guld till företagsägarna och NÄR jag väl gav guld till dem hade du blivit pakistanier. Så antingen flyttar du till Indien eller så väntar du på att vi alla bor i Pakistan så får du ditt guld. ---- Det som känns lockande med att börja spela för "/v/akistan" är att det skulle vara extremt kul att se vad som händer om ett land lyckas ta över hela erepublik-världen! Redigerad 19 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Äh, du räknas inte, dra åt helvete. Just kidding. Nej men, jag väntande med att ge guld till företagsägarna och NÄR jag väl gav guld till dem hade du blivit pakistanier. Så antingen flyttar du till Indien eller så väntar du på att vi alla bor i Pakistan så får du ditt guld. Hehe. Jag väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Nu är du rik. Alright, tackar! Det är borgmästarval imorgon och jag tänkte fixa till kandidatlistan nu. Fast det är kanske inte så stor mening med det där längre.. Men jag gör det i alla fall. Edit: kan inte Indien sälja lite guld? Senare edit: Jaaaaaaaaaa! 11111! Redigerad 19 april, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Sorry for att jag inte varit aktiv den senaste veckan. Befinner mig just nu i Sharm El Sheikh i Egypten sa har inte blivit sa mycket internetanvandande for min del den senaste tiden. Allt dehar kanns sa forvirrande. Kan nagon forklara vad vi ska gora nu? Ska vi dra NU eller ska vi stanna och vanta tills Pakistan tar over landet helt? Och om vi ska dra, var ska vi ta vagen? Och varfor gar det inte att kopa mat? Ar nere pa 20 welness nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Äh, du räknas inte, dra åt helvete. Just kidding. Nej men, jag väntande med att ge guld till företagsägarna och NÄR jag väl gav guld till dem hade du blivit pakistanier. Så antingen flyttar du till Indien eller så väntar du på att vi alla bor i Pakistan så får du ditt guld. ---- Det som känns lockande med att börja spela för "/v/akistan" är att det skulle vara extremt kul att se vad som händer om ett land lyckas ta över hela erepublik-världen! huhuhu. jag fick inget! Men jag ger upp detta helt värdelösa spelet nu så jag vill inte ha något. Shantaram, du kan nu avskeda mig. ger bort mina saker till radom folk hehe, jag flyttade längst ner i Indien Redigerad 19 april, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Vad ska man göra nu när man är Pakistansk medborgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts