Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Hej. Jag undrar om det här är kul och om det är värt att ha ett liv på internet. I sådana fall vill jag vara med och leka. Kan man registrera sig eller gäller det att bli inbjuden? Puss.

Jag kan skicka en invite, men bekräfta gärna att du vill att jag ska göra det (så att ingen annan också skickar).

PM:a mig din e-mail alltså.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är inte nästa val långt bort?

Ptja, sisådär 2 veckor.

ELLER tills Pakistan erövrar landet. :cry:

Oh, we indians welcome our pakistani brothers and sisters with open arms and free tandoori chicken for everyone! I have instructed the indian army to keep resistance to a minimum and cooperate with the pakistanis and their plans for peace for the world; we hope that you'll be able to merge our two countries within this month so we don't have to go through all that election-stuff again. Thank you and godspeed!
Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mig så skulle Ryssland vara ett bra land att flytta till eftersom både Pakistan (för att komma ut i europa) och Sverige (för att hindra pakistan från att komma till europa) antagligen vill ha det, det borde alltså vara ganska lätt att signa en MPP med något av länderna, eftersom dom slipper slösa flera tusen guld.

Såg att presidenten i Ryssland bara fick 27 röster i senaste valet, det borde vi kunna vinna över.

Annars vore väl Österrike kul så vi kan förstöra för Rootas, men det ser ganska svårt ut för oss att vinna eftersom den nuvarande presidenten fick över 100 röster =/

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor