Tackleberry Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Hej. Jag undrar om det här är kul och om det är värt att ha ett liv på internet. I sådana fall vill jag vara med och leka. Kan man registrera sig eller gäller det att bli inbjuden? Puss. Jag kan skicka en invite, men bekräfta gärna att du vill att jag ska göra det (så att ingen annan också skickar). PM:a mig din e-mail alltså. Redigerad 16 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag kan skicka en invite, men bekräfta gärna att du vill att jag ska göra det (så att ingen annan också skickar). PM:a mig din e-mail alltså.Underbart. Tack. PMar på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Är inte nästa val långt bort? Ptja, sisådär 2 veckor. ELLER tills Pakistan erövrar landet. Oh, we indians welcome our pakistani brothers and sisters with open arms and free tandoori chicken for everyone! I have instructed the indian army to keep resistance to a minimum and cooperate with the pakistanis and their plans for peace for the world; we hope that you'll be able to merge our two countries within this month so we don't have to go through all that election-stuff again. Thank you and godspeed! Redigerad 16 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Ska vi inte sticka tidigare istället, för vad tjänar vi på att stanna ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Asså, jag är helt borta. Vad händer? Jag har jobbat och tränat varje dag men har inte vart mer aktiv än det då jag inte ser någon mening med skiten längre... Är vi i krig? Har vi sålt allt guld? WTF händer? Previously On Erepublik, anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag hann sopa banan med två pers innan jag blev besegrad. Vi borde massköpa gifts till varandra så vi kan gå in i fighten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag har 14 Q1 gifts, ge mig några gifts så ger jag tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Giz, din tidning är ju med i det stora tidningsnätverket, kan jag göra ett uttalande i din tidning som sedan sprids till de andra tidningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Giz, din tidning är ju med i det stora tidningsnätverket, kan jag göra ett uttalande i din tidning som sedan sprids till de andra tidningarna? Ja det kan du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Ja det kan du Utmärkt, jag kommer att skicka något till dig imorgon. -- Btw: lägg ner era vapen och acceptera den fred pakistanierna skänker oss och världen! Välkomna våra bröder i väst! Sluta göra motstånd! Vi ska bli pakistanier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Kan någon skicka gifts till oss tre som kämpade. Vi har ungefär 7-10 i Wellness nu bara. Vilka var det nu? GiZmo, Kicken, någon mer? Vi skulle uppskatta gifts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Fniss. De har tagit 3 regioner och nu bor bl.a. Tweak i Pakistan. ^^ @kicken: Det finns inga gifts på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Ni som nu bor i Pakistan, äger ni fortfarande erat hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 New Delhicious finns inte kvar iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Har slåss man? vart ser man vika stälen som blivit övertagna, alltså en översiktskarta finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Kan någon skicka gifts till oss tre som kämpade. Vi har ungefär 7-10 i Wellness nu bara. Vilka var det nu? GiZmo, Kicken, någon mer? Vi skulle uppskatta gifts. Jag joinade "the Defenders" och förlorade. Så... jag antar att jag var med. Känner mig patriotisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Vad fan har hänt? Jag har fått 65 guld från ingenstans!? Slut på mat har jag också, och ingenting finns det på marknaden. Redigerad 17 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Vad fan har hänt? Jag har fått 65 guld från ingenstans!? Slut på mat har jag också, och ingenting finns det på marknaden. Umberto donerade guld till vissa ser det ut som. Lägger ut mat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Enligt mig så skulle Ryssland vara ett bra land att flytta till eftersom både Pakistan (för att komma ut i europa) och Sverige (för att hindra pakistan från att komma till europa) antagligen vill ha det, det borde alltså vara ganska lätt att signa en MPP med något av länderna, eftersom dom slipper slösa flera tusen guld. Såg att presidenten i Ryssland bara fick 27 röster i senaste valet, det borde vi kunna vinna över. Annars vore väl Österrike kul så vi kan förstöra för Rootas, men det ser ganska svårt ut för oss att vinna eftersom den nuvarande presidenten fick över 100 röster =/ Redigerad 17 april, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Åhh! Nu börjar det hätta till om öronen, berätta hur man skjuter araberna så ska jag ut i krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts