StellHell Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Nej tack blir mitt svar. Erepsuget har försvunnit och om det fortsätter så är jag nog tyvärr en som snart kommer sluta. Har börjat missa att träna och det enda jag gör är att kolla om mina arbetare har gjort hus som jag lägger ut på marknaden som ingen köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Holy s.. Då var man partiledare då! *Börjar klicka runt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Hmmm, köper inte folk mat längre? Varken maten från ND eller IF har gått åt speciellt fort den senaste tiden. 50 food på rea just nu, så passa på! När dessa 50 har sålt slut ändras priset till det normala igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Hmm, jag har fått ett hus. Hur gick det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Ojoj, har haft en sjukt datorfri helg den här helgen, så jag ursäktar att jag inte har gjort någon slags artikel om att jag är nya partiledaren. Hinner inte göra det nu heller, för jag ska packa och läsa 100 sidor i en bok, och så ska jag gå upp klockan fem igen. Nu går jag på erepublik-semester. Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Ojoj, har haft en sjukt datorfri helg den här helgen, så jag ursäktar att jag inte har gjort någon slags artikel om att jag är nya partiledaren. Hinner inte göra det nu heller, för jag ska packa och läsa 100 sidor i en bok, och så ska jag gå upp klockan fem igen. Nu går jag på erepublik-semester. Hej. Äsch, det spelar inte så stor roll, jag skrev inte heller så mycket på senare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Men bajs också!! Nu kan man inte använda daily tasks då. Inga länkar fungerar och när man gjort vad det står försvinner det ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Men bajs också!! Nu kan man inte använda daily tasks då. Inga länkar fungerar och när man gjort vad det står försvinner det ändå inte. Tror dom har ändrat det så att spelet ska bli mer än två musklick för majoriteten, typ tre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Verkar som att dom flesta har missat att Pakistan hart förklarat krig? Såå värdelöst att vi inte har en enda MPP eller något... Verkar dessutom inte som att något av dom stora länderna kommer att skicka några soldater. gg! Redigerad 16 april, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Verkar som att dom flesta har missat att Pakistan hart förklarat krig? Såå värdelöst att vi inte har en enda MPP eller något... Verkar dessutom inte som att något av dom stora länderna kommer att skicka några soldater. gg! Finns inte så mkt att göra. Många är inaktiva. Jag gör bara 2 klick per dan nuför tiden och ja. Har iaf valt att gå och försvara Gujarat. Gör det ni också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hehe vann 3 fighter och hade en oavgjord innan jag förlorade, nu har jag bara 10% wellness -- Gogo sälj allt av Indiens guld Umberto^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hitta ett nytt land och massflytta med landskassan? Detta är såklart enbart för de aktiva som är kvar. 5/6 av mina arbetare jobbar drygt 1 dag i veckan, och det är Tossie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hitta ett nytt land och massflytta med landskassan? Japp, that's the way. Vi har fått en inbjudan att flytta till Grekland men jag vet inte.. Österrike kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hitta ett nytt land och massflytta med landskassan? Detta är såklart enbart för de aktiva som är kvar. 5/6 av mina arbetare jobbar drygt 1 dag i veckan, och det är Tossie. Jag har missat typ 3-4 dagar sedan jag började, eftersom att jag var på klassresa. --- Jag tycker att vi ska flytta till ett land där vi har en chans att styra och ställa lite men samtidigt inte som i Indien är helt ensamma. Gärna varmt och soligt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Finns det inget guld kvar att köpa? Jag såg att du lagt ut guld, men när jag går in på exchange hittar jag inga erbjudanden. Eller köpte du upp allt själv (bättre det än om det har spridits på några få), Umberto? Det är förresten lika bra att vi "skänker" ut alla produkter våra företag äger va? EDIT: Om man äger ett hus, försvinner det när man flyttar? EDIT2: Du har tydligen sagt "I am moved to tears" och "Our great countries will finally be united as one. I am certain that this peace will last for the next ten thousand years.", Umberto (länk). Redigerad 16 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Finns det inget guld kvar att köpa? Jag såg att du lagt ut guld, men när jag går in på exchange hittar jag inga erbjudanden. Eller köpte du upp allt själv (bättre det än om det har spridits på några få), Umberto? Det är förresten lika bra att vi "skänker" ut alla produkter våra företag äger va? EDIT: Om man äger ett hus, försvinner det när man flyttar? EDIT2: Du har tydligen sagt "I am moved to tears" och "Our great countries will finally be united as one. I am certain that this peace will last for the next ten thousand years.", Umberto (länk). Japp, jag är korrupt som fan och köpte guldet själv. Ni kommer att få er andel tids nog. Jag förklarar härmed operation Shiva för startad: I nästa val röstar vi på Accion, de vinner och tar över presidentrollen och kongressen medan BTP flyr landet. Sen delar vi guld och pengar och startar på nytt i något annat land. "EDIT": Ja "EDIT2": Lol! -- Edit: Guldrea! 9,90 INR! Köp! KÖP! Redigerad 16 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Är inte nästa val långt bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Underbart, 7 i Wellness! -- Ja ni. Grekland som någon var inne på verkar rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hej. Jag undrar om det här är kul och om det är värt att ha ett liv på internet. I sådana fall vill jag vara med och leka. Kan man registrera sig eller gäller det att bli inbjuden? Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hej. Jag undrar om det här är kul och om det är värt att ha ett liv på internet. I sådana fall vill jag vara med och leka. Kan man registrera sig eller gäller det att bli inbjuden? Puss. Ingen vill ha dig någonstanns, så försök inte på internet heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts