Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ojoj, har haft en sjukt datorfri helg den här helgen, så jag ursäktar att jag inte har gjort någon slags artikel om att jag är nya partiledaren. Hinner inte göra det nu heller, för jag ska packa och läsa 100 sidor i en bok, och så ska jag gå upp klockan fem igen.

Nu går jag på erepublik-semester. Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojoj, har haft en sjukt datorfri helg den här helgen, så jag ursäktar att jag inte har gjort någon slags artikel om att jag är nya partiledaren. Hinner inte göra det nu heller, för jag ska packa och läsa 100 sidor i en bok, och så ska jag gå upp klockan fem igen.

Nu går jag på erepublik-semester. Hej.

Äsch, det spelar inte så stor roll, jag skrev inte heller så mycket på senare tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som att dom flesta har missat att Pakistan hart förklarat krig? :cry:

Såå värdelöst att vi inte har en enda MPP eller något... Verkar dessutom inte som att något av dom stora länderna kommer att skicka några soldater.

gg!

Finns inte så mkt att göra. Många är inaktiva. Jag gör bara 2 klick per dan nuför tiden och ja. Har iaf valt att gå och försvara Gujarat. Gör det ni också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta ett nytt land och massflytta med landskassan? Detta är såklart enbart för de aktiva som är kvar. 5/6 av mina arbetare jobbar drygt 1 dag i veckan, och det är Tossie.

Jag har missat typ 3-4 dagar sedan jag började, eftersom att jag var på klassresa.

---

Jag tycker att vi ska flytta till ett land där vi har en chans att styra och ställa lite men samtidigt inte som i Indien är helt ensamma. Gärna varmt och soligt också :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det inget guld kvar att köpa? Jag såg att du lagt ut guld, men när jag går in på exchange hittar jag inga erbjudanden. Eller köpte du upp allt själv (bättre det än om det har spridits på några få), Umberto?

Det är förresten lika bra att vi "skänker" ut alla produkter våra företag äger va?

EDIT:

Om man äger ett hus, försvinner det när man flyttar?

EDIT2:

Du har tydligen sagt "I am moved to tears" och "Our great countries will finally be united as one. I am certain that this peace will last for the next ten thousand years.", Umberto (länk). :cry:

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det inget guld kvar att köpa? Jag såg att du lagt ut guld, men när jag går in på exchange hittar jag inga erbjudanden. Eller köpte du upp allt själv (bättre det än om det har spridits på några få), Umberto?

Det är förresten lika bra att vi "skänker" ut alla produkter våra företag äger va?

EDIT:

Om man äger ett hus, försvinner det när man flyttar?

EDIT2:

Du har tydligen sagt "I am moved to tears" och "Our great countries will finally be united as one. I am certain that this peace will last for the next ten thousand years.", Umberto (länk). :(

Japp, jag är korrupt som fan och köpte guldet själv. :cry: Ni kommer att få er andel tids nog.

Jag förklarar härmed operation Shiva för startad: I nästa val röstar vi på Accion, de vinner och tar över presidentrollen och kongressen medan BTP flyr landet. :o Sen delar vi guld och pengar och startar på nytt i något annat land.

"EDIT": Ja

"EDIT2": Lol! :)

--

Edit: Guldrea! 9,90 INR! Köp! KÖP! :(

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor