Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha. Hur kommer det sig att du vill sluta då? Är det en tung börda? :hmm:

Njae, men jag kan ju inte hela tiden vara partiordförande. Dessutom har Indien rasat på top countries-listan under mitt ledarskap och jag kommer inte ens ihåg att utnämna kandidater till borgmästarvalen ( :D ) så jag tycker det är dags för någon ny att ta vid.

T.ex. DU kan ju ta och ställa upp i valet, du äger ju ingen fabrik osv och om du ställer upp skulle du lätt vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen nu för helvete, ställ upp i valet!

The Dude? kicken? Stell? Tackle? Pico? TWEAK? Någon?

Min röst går till StellHell eller Tackleberry. Varför?

The Dude: Efter hans påståenden kan jag inte lita på honom.

kicken: Njaee, går ju. Dock är jag inte den rätta mannen för yrket.

Tackle: Absolut. Aktiv, företagsam och bra med allting. Problemet är att han har ett företag, men det kan lösas snabbt.

Pico: Inte så aktiv, annars är han perfekt.

Tweak: För mycket skolarbete

Stell: Ganska allmänbildad, skulle passa för jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, men jag kan ju inte hela tiden vara partiordförande. Dessutom har Indien rasat på top countries-listan under mitt ledarskap och jag kommer inte ens ihåg att utnämna kandidater till borgmästarvalen ( >_< ) så jag tycker det är dags för någon ny att ta vid.

T.ex. DU kan ju ta och ställa upp i valet, du äger ju ingen fabrik osv och om du ställer upp skulle du lätt vinna.

Äsch, jag är villig att förlåta dig för det. :whistling:

Jag tror inte jag är rätt person att vara president. Eller jo, jag skulle kunna ställa upp, men då skulle jag hela tiden fråga här i tråden om hur jag skulle göra med saker och ting. :lol: Gillar inte riktigt att ha den sortens ansvar, trots att det bara handlar om ett spel..

Annars tycker jag att Tackleberry är rätt kille för jobbet.

Edit: Man kan alltså inte vara president om man äger ett företag?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, jag är villig att förlåta dig för det. >_<

Jag tror inte jag är rätt person att vara president. Eller jo, jag skulle kunna ställa upp, men då skulle jag hela tiden fråga här i tråden om hur jag skulle göra med saker och ting. :) Gillar inte riktigt att ha den sortens ansvar, trots att det bara handlar om ett spel..

Annars tycker jag att Tackleberry är rätt kille för jobbet.

Edit: Man kan alltså inte vara president om man äger ett företag?

Man KAN vara president och äga företag men jag tänkte att det vore bra med lite maktdelning.

Men ställ upp i valet nu - får du problem är det bara att fråga här i tråden.

Och att döma av din serie, Umberto, verkar du ju inte tycka att jag är rätt man för att fatta beslut. :whistling:

Geez. Min serie är bara satir och inte en kungörelse om vad jag tycker och tänker om folk. :lol:

Förlåt, förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man KAN vara president och äga företag men jag tänkte att det vore bra med lite maktdelning.

Men ställ upp i valet nu - får du problem är det bara att fråga här i tråden.

Okej, nu känner jag mig lite hedrad. Jag ställer upp om du lovar att du inte säger det här bara för att du vill bli av med presidentposten så snart som möjligt. >_<

Fler personer får mer än gärna ställa upp med. Nu tänker jag gå och lägga mig, hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor