Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Nu är jag reggad i Indien. Kan någon acceptera mitt CV?

arrtvaah

Jag ser att du sökte inom Foods men jag kastade ut ett offer i mitt giftföretag ändå. Jag höjer lönen när din wellness och skill höjs. Men 2 INR eller 6 INR per dag gör egentligen inte så stor skillnad, bjuder du in 1 person och säljer guldet ger det nämligen 250 INR bara sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har de senaste veckorna inte kunnat rösta på något för kongressens räkning, för länken jag får via PM funkar aldrig. :w000t: Funkar heller inte att kopiera och klistra in. Hur ska jag gå till väga?

Ja, det verkar vara buggigt så in i helvete. Jag kan t.ex. inte ändra någon annan skatt än husskatten utan att gå omvägar genom en massa andra menyer. Nu har jag iaf lyckats göra två nya lagförslag.... tror jag. :lol::doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att hitta till lagförslagen på något annat sätt?

EDIT:

...än via länkarna i mailen (för de funkar ju ej).

EDIT2:

Jo, de funkar. Kopiera länken och lägg till i slutet av "http://www.erepublik.com". Alltså så att det blir "http://www.erepublik.com/politics_proposals-5682-law.html".

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att hitta till lagförslagen på något annat sätt?

EDIT:

...än via länkarna i mailen (för de funkar ju ej).

EDIT2:

Jo, de funkar. Kopiera länken och lägg till i slutet av "http://www.erepublik.com". Alltså så att det blir "http://www.erepublik.com/politics_proposals-5682-law.html".

Åh, det funkade itne förut när jag testade. :w000t:

Men det gjorde det nu. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kris i Hyderad Housing? :ermm:

0.08 INR på företaget. Har själv 21 INR, så några insättningar kommer det inte bli.

Har dock 2 hus ute på marknaden, men ingen som vill köpa så ja.. Så länge ingen köper husen så blir det ingen utbetalning.

*edit*

Hur mycket pengar ligger ni på, arbetare på HH egentligen? Tror jag behöver sänka lönerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

0.08 INR på företaget. Har själv 21 INR, så några insättningar kommer det inte bli.

Har dock 2 hus ute på marknaden, men ingen som vill köpa så ja.. Så länge ingen köper husen så blir det ingen utbetalning.

*edit*

Hur mycket pengar ligger ni på, arbetare på HH egentligen? Tror jag behöver sänka lönerna.

5 GOLD och knappt 200 INR.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså det är ju bara att fråga random peson på MSN-listan ifall de har lust att acceptera en invite på eRepubik så är man 200INR rikare, hur kan pengar vara ett problem?

Men tror ni inte att det kan bli rätt skoj ifall vi blir övertagna av Pakistan? Bombay Tea Party skulle ha en lite mer intressant kamp än nu och visst fasen skulle vi kunna skapa opinion. Just nu står Indien rätt still.

Om Mr. President fullföljer sina planer om utförsäljning av guldet så kommer vi kunna skapa bra företag direkt med låga priser och höga löner för att knycka anställda från pakistan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*edit*

You has bidrag.

Köpte dessutom ett hus.

Alltså det är ju bara att fråga random peson på MSN-listan ifall de har lust att acceptera en invite på eRepubik så är man 200INR rikare, hur kan pengar vara ett problem?

Men tror ni inte att det kan bli rätt skoj ifall vi blir övertagna av Pakistan? Bombay Tea Party skulle ha en lite mer intressant kamp än nu och visst fasen skulle vi kunna skapa opinion. Just nu står Indien rätt still.

Om Mr. President fullföljer sina planer om utförsäljning av guldet så kommer vi kunna skapa bra företag direkt med låga priser och höga löner för att knycka anställda från pakistan.

Nja, jag vet inte. Pakis bryr sig varken om pengar eller politik, allt de vill är att dominera världen.

Behöver ni företagsägare guld är det bara att skriva här varför/mängd/motivering så ska jag se vad jag kan göra.

Btw. Jag visste det!ranting2_994648_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev precis någon konstig bug. Jag handlade slut på maten som Indian Food hade ute och ändrade mängden mat på marknaden innan det han uppdaterats, så nu tror jag att 69 food försvann helt och hållet...

Ajaj.. Rapportera det så kanske du får någon slags belöning. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nu bestämt mig för att inte ställa upp i inkommande ordförandeval, det är dags för nya talanger att ta vid. Så varsågod och anmäl er som kandidater om ni är intresserade.

NO :unsure:

---

Har köpt 10 matpaket av IAB! Blir mer nog.

---

Ser att lönen fortsätter stiga och stiga. Nice!

---

Länk till kommentar
Dela på andra sidor