Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

Jag med!

EDIT:

Nu när vi har invites skulle vi kunna leta upp något annat forum och värva nya invånare. Någon som är medlem på något forum som vore passande?

Godfather gjorde ett försök på gtastunting, men han berättade i princip inget om spelat alls, så jag tror inte så många nappade. Värt ett nytt försök kanske?

I och med att det kanske kommer massa nytt folk nu så anställer jag nog hellre någon jag kan ge slavlön, så hoppa av du ifall du vill.

Låter smart. Tackleberry, om 3.55 i skill duger så kan jag byta till Indian Food. Ännu en gång. :>

Edit: Vad krävs för att börja producera Q3-mat?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta, jag menade bara att du ska vara noga med att få dem att välja Indien som hemland, så det inte blir som för ärrtvå här ovan. :>

Såvida de inte vill bo i Sverige förstås, det går ju inte att tvinga dem.

Jaja, jag ska se till så att de väljer Indien. Lita på mig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det duger, Kebab.

:>

Jag har nu sagt upp mig från New Delhicious Indian Food AB BhubaGhifts (INGET AVGÅNGSVEDERLAG?! img900_rant.gif) och lagt upp mitt CV.

Vad sägs om att skramla ihop 20 guld och börja producera Q3-mat, förresten? Jag bidrar gärna, bara jag får ge ut lite invites. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, de skulle nog gå bra att börja producera Q3-mat, men för att göra det krävs följande:

No of employees: 5

Upgrade tax: 50 GOLD

Vi behöver inte skynda oss att nå dit, jag tycker de borde komma lite fler invånare till Indien först.

50 GOLD :mf_doof: Trodde det var mycket lägre..

Nya invites igen?

Har iaf fått 5 stycken.

Stämmer bra det.. Men nu är det ju ingen som vill ha dem.. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor