Kebab Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Jag med! EDIT: Nu när vi har invites skulle vi kunna leta upp något annat forum och värva nya invånare. Någon som är medlem på något forum som vore passande? Godfather gjorde ett försök på gtastunting, men han berättade i princip inget om spelat alls, så jag tror inte så många nappade. Värt ett nytt försök kanske? I och med att det kanske kommer massa nytt folk nu så anställer jag nog hellre någon jag kan ge slavlön, så hoppa av du ifall du vill. Låter smart. Tackleberry, om 3.55 i skill duger så kan jag byta till Indian Food. Ännu en gång. Edit: Vad krävs för att börja producera Q3-mat? Redigerad 31 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Hmm, jag tror jag är medlem på TV6s forum. Ska se om jag kan få några medlemmar där. Och fråga mig inte varför jag är medlem på TV6.se, jag kommer inte ihåg och jag har inte gjort en enda post där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Hmm, jag tror jag är medlem på TV6s forum. Ska se om jag kan få några medlemmar där. Och fråga mig inte varför jag är medlem på TV6.se, jag kommer inte ihåg och jag har inte gjort en enda post där. Se till att de flyttar till Indien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Har reggat nu som ärrtvå. Sökte jobb inom food, kan någon acceptera mig? Tack The Dude. *edit* Just deet, tog fel land nu Ska flytta. Redigerad 31 mars, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Se till att de flyttar till Indien. Jag ska se vad jag kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Jag ska se vad jag kan göra. Ursäkta, jag menade bara att du ska vara noga med att få dem att välja Indien som hemland, så det inte blir som för ärrtvå här ovan. Såvida de inte vill bo i Sverige förstås, det går ju inte att tvinga dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Ursäkta, jag menade bara att du ska vara noga med att få dem att välja Indien som hemland, så det inte blir som för ärrtvå här ovan. Såvida de inte vill bo i Sverige förstås, det går ju inte att tvinga dem. Jaja, jag ska se till så att de väljer Indien. Lita på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Umberto: skulle Indien kunna sälja lite INR, finns inga bra erbjudanden på marknaden nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Det duger, Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Umberto: skulle Indien kunna sälja lite INR, finns inga bra erbjudanden på marknaden nämligen. Roger that. Jag lägger upp ett nytt erbjudande inom några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Det duger, Kebab. Jag har nu sagt upp mig från New Delhicious Indian Food AB BhubaGhifts (INGET AVGÅNGSVEDERLAG?! ) och lagt upp mitt CV. Vad sägs om att skramla ihop 20 guld och börja producera Q3-mat, förresten? Jag bidrar gärna, bara jag får ge ut lite invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Vad sägs om att skramla ihop 20 guld och börja producera Q3-mat, förresten? Jag bidrar gärna, bara jag får ge ut lite invites. Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Ja, de skulle nog gå bra att börja producera Q3-mat, men för att göra det krävs följande: No of employees: 5 Upgrade tax: 50 GOLD Vi behöver inte skynda oss att nå dit, jag tycker de borde komma lite fler invånare till Indien först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Yo sheeps. Nu säljer Indien 1800 INR till priset 1 INR = 0.02 GOLD, dvs helt enligt 'recommended exchange rate'. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Yo sheeps. Nu säljer Indien 1800 INR till priset 1 INR = 0.02 GOLD, dvs helt enligt 'recommended exchange rate'. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Sieg heil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Nya invites igen? Har iaf fått 5 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Ja, de skulle nog gå bra att börja producera Q3-mat, men för att göra det krävs följande: No of employees: 5 Upgrade tax: 50 GOLD Vi behöver inte skynda oss att nå dit, jag tycker de borde komma lite fler invånare till Indien först. 50 GOLD Trodde det var mycket lägre.. Nya invites igen? Har iaf fått 5 stycken. Stämmer bra det.. Men nu är det ju ingen som vill ha dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Varför inte gå på någons idé och slå ihop oss med något annat forum. Sweclockers t.ex ? Och vi lär få ihop 50 guld, bara vi får invitesen att räcka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 16 röster i valet atm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Nu är jag reggad i Indien. Kan någon acceptera mitt CV? arrtvaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts