StellHell Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Och vad är taktiken om/när vi blir attackerade? Stay cool or get cruel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Hur mycket behöver du? Jag kan skicka... Jag har 56 INR, så jag har egentligen råd. Det skulle med andra ord inte kännas rätt att ta emot gåvor, men tack ändå. Edit: Ja, såvida du inte sitter på 1000+ INR som du inte har så mycket användning av förstås. Redigerad 28 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag har 56 INR, så jag har egentligen råd. Det skulle med andra ord inte kännas rätt att ta emot gåvor, men tack ändå. Edit: Ja, såvida du inte sitter på 1000+ INR som du inte har så mycket användning av förstås. Jag sitter på 1000+ INR om jag har räknat rätt i guld så, ja. Men lite kan jag ändå donera till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Och vad är taktiken om/när vi blir attackerade? StellHell och IV pansararmén säkrar centralställningarna medan kickens rangers anfaller västflanken understödda av Tackleberrys granatdivision. Kebab och åttonde stötarmén rensar upp i pakistaniernas led och Dudes 1st Royal Air Squadron driver alla eventuella eftersläntrare på flykt. Simple as that. Hooah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 StellHell och IV pansararmén säkrar centralställningarna medan kickens rangers anfaller västflanken understödda av Tackleberrys granatdivision. Kebab och åttonde stötarmén rensar upp i pakistaniernas led och Dudes 1st Royal Air Squadron driver alla eventuella eftersläntrare på flykt. Simple as that. Hooah! Precis, Umbertos och min position är bakom frontlinjerna där vi står och skriker kommandon! De som vägrar lyda order ställs inför krigsrätt omedelbums, jag varnar er. Vi är inte snälla med straffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag sitter på 1000+ INR om jag har räknat rätt i guld så, ja. Men lite kan jag ändå donera till dig Jäsikens, har du fuskat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jäsikens, har du fuskat eller? Inte fuskat för ett öre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Inte fuskat för ett öre! Växla pengar is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Växla pengar is the shit. Förutom att det aldrig säljs något guld. Men om man redan sitter på en hel hög så är det ju verkligen fördelaktigt. Jag växlade mina sista 7 guld med en kurs på mellan 0.01 och 0.02, iom eventuell utförsäljning på stadsguld i framtiden så känns det som en rätt vettig investering. Men nu för tiden finns det knappt nåt INR alls att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Förutom att det aldrig säljs något guld. Men om man redan sitter på en hel hög så är det ju verkligen fördelaktigt. Jag växlade mina sista 7 guld med en kurs på mellan 0.01 och 0.02, iom eventuell utförsäljning på stadsguld i framtiden så känns det som en rätt vettig investering. Men nu för tiden finns det knappt nåt INR alls att köpa. Nu finns lite relativt billigt guld ute på marknaden. 1 guld - 25 INR. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif kkthxbai Redigerad 30 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 kkthxbai Nästan aldrig då. Jag har aldrig fått chans att köpa nåt iaf när jag kollat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Magnus Uggla flyttade till Sverige, så nu letar jag ytterliggare en arbetare. Hög skill i food är enda kravet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Magnus Uggla flyttade till Sverige, så nu letar jag ytterliggare en arbetare. Hög skill i food är enda kravet. Behövs det verkligen? Det verkar som att Indian Food alltid har runt 50 matpaket till godo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Behövs det verkligen? Det verkar som att Indian Food alltid har runt 50 matpaket till godo. Det är så jag vill ha det, men på den senaste tiden har förrådet minskat. Så det är ju inte absolut nödvändigt med ytterliggare en arbetare, men det skulle inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 1. Vallistan är klar. Jag lovade ju att de som hjälpte till med rekryteringsprojektet (även om det kanske inte gick som planerat) skulle få vissa fördelar så därför har de nu flyttats upp på listan. 2. Artikel om vad erepubliks presidenter anser om krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Nästan aldrig då. Jag har aldrig fått chans att köpa nåt iaf när jag kollat. Nej, det är väldigt sällan. Jag menade att eftersom de försvann ganska snabbt kanske han satt och växlade upp de som fanns. Jag gjorde så för att få lite mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Yay jag har fått 5 nya invites!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Yay jag har fått 5 nya invites!! Jag med! EDIT: Nu när vi har invites skulle vi kunna leta upp något annat forum och värva nya invånare. Någon som är medlem på något forum som vore passande? Redigerad 31 mars, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Det är så jag vill ha det, men på den senaste tiden har förrådet minskat. Så det är ju inte absolut nödvändigt med ytterliggare en arbetare, men det skulle inte skada. Okej, där ser man. Jag skulle självklart kunna byta igen (har 3.55 i food skill), men jag vet inte om Bhuba Gifts kanske behöver mig mer. Löneförhöjning någon? 1. Vallistan är klar. Jag lovade ju att de som hjälpte till med rekryteringsprojektet (även om det kanske inte gick som planerat) skulle få vissa fördelar så därför har de nu flyttats upp på listan. Upp en placering! Nu är jag inte ens ledsen längre över att jag inte fick bli borgmästare. Yay jag har fått 5 nya invites!! Jag med! Alright! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Okej, där ser man. Jag skulle självklart kunna byta igen (har 3.55 i food skill), men jag vet inte om Bhuba Gifts kanske behöver mig mer. Löneförhöjning någon? I och med att det kanske kommer massa nytt folk nu så anställer jag nog hellre någon jag kan ge slavlön, så hoppa av du ifall du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts