Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur mycket behöver du? Jag kan skicka... :lol:

Jag har 56 INR, så jag har egentligen råd. Det skulle med andra ord inte kännas rätt att ta emot gåvor, men tack ändå. :lol:

Edit: Ja, såvida du inte sitter på 1000+ INR som du inte har så mycket användning av förstås. :ermm:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 56 INR, så jag har egentligen råd. Det skulle med andra ord inte kännas rätt att ta emot gåvor, men tack ändå. :lol:

Edit: Ja, såvida du inte sitter på 1000+ INR som du inte har så mycket användning av förstås. :ermm:

Jag sitter på 1000+ INR om jag har räknat rätt i guld så, ja. Men lite kan jag ändå donera till dig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad är taktiken om/när vi blir attackerade? :ermm:

StellHell och IV pansararmén säkrar centralställningarna medan kickens rangers anfaller västflanken understödda av Tackleberrys granatdivision. Kebab och åttonde stötarmén rensar upp i pakistaniernas led och Dudes 1st Royal Air Squadron driver alla eventuella eftersläntrare på flykt. Simple as that.

Hooah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StellHell och IV pansararmén säkrar centralställningarna medan kickens rangers anfaller västflanken understödda av Tackleberrys granatdivision. Kebab och åttonde stötarmén rensar upp i pakistaniernas led och Dudes 1st Royal Air Squadron driver alla eventuella eftersläntrare på flykt. Simple as that.

Hooah!

Precis, Umbertos och min position är bakom frontlinjerna där vi står och skriker kommandon!70l53cqg4p.gif

De som vägrar lyda order ställs inför krigsrätt omedelbums, jag varnar er. Vi är inte snälla med straffen.img547_hunt.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Växla pengar is the shit.

Förutom att det aldrig säljs något guld.

Men om man redan sitter på en hel hög så är det ju verkligen fördelaktigt. Jag växlade mina sista 7 guld med en kurs på mellan 0.01 och 0.02, iom eventuell utförsäljning på stadsguld i framtiden så känns det som en rätt vettig investering.

Men nu för tiden finns det knappt nåt INR alls att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förutom att det aldrig säljs något guld.

Men om man redan sitter på en hel hög så är det ju verkligen fördelaktigt. Jag växlade mina sista 7 guld med en kurs på mellan 0.01 och 0.02, iom eventuell utförsäljning på stadsguld i framtiden så känns det som en rätt vettig investering.

Men nu för tiden finns det knappt nåt INR alls att köpa.

Nu finns lite relativt billigt guld ute på marknaden. 1 guld - 25 INR.

kkthxbai

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så jag vill ha det, men på den senaste tiden har förrådet minskat.

Så det är ju inte absolut nödvändigt med ytterliggare en arbetare, men det skulle inte skada.

Okej, där ser man. Jag skulle självklart kunna byta igen (har 3.55 i food skill), men jag vet inte om Bhuba Gifts kanske behöver mig mer. Löneförhöjning någon? :naughty:

1. Vallistan är klar. Jag lovade ju att de som hjälpte till med rekryteringsprojektet (även om det kanske inte gick som planerat) skulle få vissa fördelar så därför har de nu flyttats upp på listan.

Upp en placering! Nu är jag inte ens ledsen längre över att jag inte fick bli borgmästare. :D

Yay jag har fått 5 nya invites!!

Jag med! Alright! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, där ser man. Jag skulle självklart kunna byta igen (har 3.55 i food skill), men jag vet inte om Bhuba Gifts kanske behöver mig mer. Löneförhöjning någon? :>

I och med att det kanske kommer massa nytt folk nu så anställer jag nog hellre någon jag kan ge slavlön, så hoppa av du ifall du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor