Mark Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Liten bump. Biljettsläpp klockan 18.30 ikväll, var beredda Vilka är det som ska dit nu då? Jag ska dit och tror att DimpZ har bestämt sig för att fara också (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Kontobalans: 143.50:- Det var inte så bra... för köpa lösplatser på Blocket när jag fått pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) Röda pricken, där sitter jag! Plats 4:60 Stryk det, sitter med DimpZ på 13.39 Redigerad 25 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Plats 13:37 Här sitter Dennis Grundström, Arvidsjaur Ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 En vecka kvar, bara jag och Marky som åker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 En vecka kvar, bara jag och Marky som åker? Japp \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Sådärja, då är DimpZ och jag här. Inte så jättestort här, men verkligen en upplevelse. Ska försöka ta några bilder och lägga här på söndag Tills dess, ha det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Är det mycket folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Är det mycket folk? Nja, nu vet jag inte vad jag ska förklara "mycket folk", men det räcker gott och väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 2 från min gamla cs-klan är där Dom vann nyss sin match i ESWC-kvalet. (Gamecastle för de som undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Kicken kikar på dom. Heja Gamecastle! Jag ska ner och hälsa på imorgon btw. Säg hej om ni ser mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Kicken kikar på dom. Heja Gamecastle! Jag ska ner och hälsa på imorgon btw. Säg hej om ni ser mig Kom till 13:37 och säg hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Rad 13, plats 37? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Rad 13, plats 37? Japp, och jag sitter till vänster om honom. 13:39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Godfather, om du skall dit får du hälsa på mina gamla klankompisar och hälsa från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tja! Jag har spelat CS med en ni har spelat CS med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Fy fan vad jobbigt det var att sova här. Vi gick och la oss vid 07.00, "sovsalen" var i ett annat hus bredvid. Jag hade bara en sovsäck med mig, så det blev förbannat hårt att ligga på golvet. Vaknade 9.30, men orkade inte stiga upp. DimpZ ligger fortfarande och sover. Kunde inte hitta själva "påsen" man lägger sovsäcken i, så jag lämnade kvar sovsäcken (man ska ju ändå dit sen). Aja, idag blir det väl att lira ännu mer och se om Godfather dyker upp. Känner mig som en zombie! Se där, nu har dom fått in mer Jolt Cola, och även vanlig Cola EDIT: Tog några bilder igår, kass kvalité dock med tanke på mobilkamera. Laddar upp dom på söndag Redigerad 28 mars, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Hoho, min buss går om 20 minuter. <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jag känner han som vann slush tävlingen \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Godfather ffs, vart fan är du? Nu har vi ju suttit här och väntat hela dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts