Gof Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Samma buss , bara att jag får åka i 4 h Ska höra med kompisarna om de ska dit, detta är mycket troligt Nej... Kustbussen som jag brukar åka med när jag far däremellan går från Sundsvall - Haparanda, inte upp till Gällivare i samma sväng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Kommer inte dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Kul att renarna och norrlänningarna får ett lan och slipper åka flera hundra mil till Jönköping. Men jag åker inte 78 mil för att lana på något spin-off DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Eller Sthlm :/ DÖ FORUMTROLL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jag hade åkt om jag hade pengar. Mest för att träffa Marky, men vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 (redigerad) Fan. Vet inte om det blir något för min del, som det ser ut nu så har jag inte ekonomin för att åka dit. Jaja, vi får se om det löser sig. EDIT: Glöm det jag sa, det blir nog Dreamhack . Får bara hoppas att inackoderingsbidraget kommer före biljetterna släpps, annars får jag låna lite av morsan Redigerad 7 februari, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Eller Sthlm :/ Stockholm är inte centralt, det ligger på Sveriges östkust. Jönköping ligger ungefär i mitten av Sverige. Kommer självklart inte, det kommer vara bra mycket mindre folk där och jag vill inte åka upp till norrland för ett DH som kommer vara sämre än ett DHS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Stockholm är inte centralt, det ligger på Sveriges östkust. Jönköping ligger ungefär i mitten av Sverige. Kommer självklart inte, det kommer vara bra mycket mindre folk där och jag vill inte åka upp till norrland för ett DH som kommer vara sämre än ett DHS. Hjortkvarn är Sveriges demografiska mittpunkt så där borde det ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Nej... Kustbussen som jag brukar åka med när jag far däremellan går från Sundsvall - Haparanda, inte upp till Gällivare i samma sväng. men jag åker ju först till luleå och byter där har inte ännu fått med några kompisar, men jag ska försöka lite till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Åker säkert dit en sväng för att kolla läget och mysa med forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 DÖ FORUMTROLL! *dör* Hjortkvarn är Sveriges demografiska mittpunkt så där borde det ligga. Väldigt sant. Hjortkvarn borde det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Ah, blir att ta bilen upp dit, pussa forumiter ( ) och sen ragga brudar på max vid E4:an EDIT: efter det sova hos tjejen, dock utan brudarna jag raggat upp för det blir nog inte att jag har råd att gå in på DH. lär ju kosta rövmycket pengar, och rövmycket pengar äger jag inte Redigerad 9 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Hjortkvarn är Sveriges demografiska mittpunkt så där borde det ligga. Och Hjortkvarn har såklart demohallar för 20.000-30.000 personer? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Hjortkvarn är Sveriges demografiska mittpunkt så där borde det ligga. Sveriges geografiska mittpunkt ligger utanför torpshammar utanför sundsvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Sveriges geografiska mittpunkt ligger utanför torpshammar utanför sundsvall Skrev jag något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Skrev jag något annat? Enligt den bilden ligger hjortkvarn utanför stockholm någonstans flata klacken är ju geografiska mittpunkten =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Enligt den bilden ligger hjortkvarn utanför stockholm någonstans flata klacken är ju geografiska mittpunkten =/ jag uppredar Dudens fråga. Skrev jag(han) något annat? Hjortkvarn är Sveriges demografiska mittpunkt så där borde det ligga. Lär dig läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Alltså, angående biljetterna. Är det vid någon viss tidpunkt som biljetterna släpps, eller är det direkt efter midnatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Alltså, angående biljetterna. Är det vid någon viss tidpunkt som biljetterna släpps, eller är det direkt efter midnatt? 13:37 ofc Brukar det inte vara vid midnatt tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 13:37 ofc Brukar det inte vara vid midnatt tror jag.. Runt 8-9 brukar de ha nu för tiden har jag för mig, men om dom kör med samma biljettsystem som vanligt lär man ju inte få biljetterna förrns vid 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts