p-c-2 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det kommer säkert komma en högupplöst bild senare. Det får vi hoppas i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Verkar vara riktigt lång Draw-Distance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No name Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Fin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 haha, han sitter i en polisbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Hoppas inte snutarna är lika jävla galna som i övriga serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Bilden är fin, men den är inte ny - 3:e februari på den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Hoppas inte snutarna är lika jävla galna som i övriga serier. Där håller jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 haha, han sitter i en polisbil Ja. Bilden är från ett uppdrag från de senaste förhanstittarna då Niko skulle sno en polisbil för att kolla i polisdatorn som alla polisbilar har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Ja. Bilden är från ett uppdrag från de senaste förhanstittarna då Niko skulle sno en polisbil för att kolla i polisdatorn som alla polisbilar har. Och hur vet du det? Cyprez: Nej poliserna ska ju vara smartare den här gången. Störde mig på alla tidigare gta polisers närmast kamikaze liknande betéende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Och hur vet du det? Han har rätt och han har nog läst det på någon utländsk webbsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Och hur vet du det? För att jag har läst de senaste förhandstittarna och läst på internationella forum där de har sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 För att jag har läst de senaste förhandstittarna och läst på internationella forum där de har sagt det. Ok . På tal om polisbilar, är det bara jag som varit lite beviken på sirenerna i GTA hitills? Tycker inte att de låter lika "polisigt" som i verkligheten. Svårt att förklara men ni kanske förstår vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts