Dodden Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hej, Jag har en liten fundering gällande att klippa ner filmer. Jag ska hålla en powerpoint-presentation där jag ska visa diverse klipp från olika filmer, kanske 20 sek från 10 olika filmer totalt. Grejen är bara att jag har endast filer för hela filmerna. Hur gör jag om jag vill klippa ner så att jag endast har en fil med de 20 sek jag vill ha? (Om det är en AVI-fil exempelvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Windows Movie Maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hej, Jag har en liten fundering gällande att klippa ner filmer. Jag ska hålla en powerpoint-presentation där jag ska visa diverse klipp från olika filmer, kanske 20 sek från 10 olika filmer totalt. Grejen är bara att jag har endast filer för hela filmerna. Hur gör jag om jag vill klippa ner så att jag endast har en fil med de 20 sek jag vill ha? (Om det är en AVI-fil exempelvis) Klipp det i Movie Maker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Om det är .avi tror jag inte det fungerar i Movie Maker. Är dock inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Inte supereffektivt, men du kan spela upp det stycke du vill "klippa" samtidigt som du spelar in det med Fraps, sen behöver du bara komprimera till aiv i tex. Virtual Dub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Windows Movie Maker? Klipp det i Movie Maker! Om det är .avi tror jag inte det fungerar i Movie Maker. Är dock inte säker. Annars kan du prova att använda Windows Movie Maker, har hört att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Annars kan du prova att använda Windows Movie Maker, har hört att det ska funka. Vet inte om du förstod vad jag menade. Jag ville påpeka att det mest troligt inte fungerar med .avi i Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Vet inte om du förstod vad jag menade. Jag ville påpeka att det mest troligt inte fungerar med .avi i Movie Maker. Du är ju inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Du är ju inte säker Nä. Det fungerade inte för mig, men man kan ladda hem codecs n'shit så fungerar det. Äh, skiter i det nu. Blir bara missförstånd och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Du ska vänta tills han köper munkar. Använd fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts