Jump to content

Tårthjälp!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Skulle behöva lite hjälp med att planera tårtan jag skall ha på min födelsedag. måste lämmna in bilden jag skall ha senast fredag nästa vecka.

Jag tror att jag vet vad jag vill ha men är osäker på texten. Dessutom så har jag inte fått tag i bilden jag vill ha, så den får ni gärna hjälpa mig få tag i.

Det kommer en hel del gamers så det skall vara lite humor i det hela.

Som tack så lovar jag att posta bilderna här på hur det blev. :o

Okej, till saken: Jag funderar på att ha bilden där det sitter en naken fet skäggig gubbe framför en dator. Rätt känd bild som de flesta har sett. Har ni den så posta den JÄTTE GÄRNA här. Sedan skall det vara en text, och den är jag lite osäker på. Funderat på: "Vice in 20 years" Och under bilden "Gamers beware".

Men som sagt, lite osäker på om poängen går fram.

Det roliga skall alltså vara att man blir fet och lat om man sitter så mycket som man vi gör framför datorn och det är det som Gamers skall akta sig för. Så man ska ju inte kunna misstolka det och tro att man skall akta sig för en fet vajjs i framtiden. :o

Så kom gärna med ideer på en bra text och/eller en annan bild och text. Allt välkommnas, bara det är lite humor i det samt att det stirder mot de vanliga traditionella bilderna. (söt bild på en unge, djur whatever).

Skulle även behöva hjälp med att få in texten på ett snyggt sätt i bilden. Man kan inte lämmna in bild och text var för sig utan det skall vara en bild.

Tack på förhand/Vice

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Bild*

:o

:o

Vi tänker likadant...

Jag var först inne på en gotse bild men tänkte att det blir för grovt!

Victorias morfar kommer och han känner inte till sådant snusk. Gå från ett inte sabbat sinne till det där hade resulterat i en akut hjärtattack...

Där har vi bilden, tackar så mycket Qouad! :o

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NES-kontroll-formad tårta? Den är fyrkantig, grå/svart/röd, är säkert lätt att göra med ett par tårtbottnar, lite god fyllning emellan (lemon curd <3), täckt med grädde, och ett lager av marsipan. Gör knappar med marsipan. Bild nummer två är ganska bra, men minus konsollen.

Du är ju ett geni! :o

Hade jag varit Vice så hade jag nappat direkt. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor