Weener Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hej alle man. Nu är det såhär att jag och 3 andra från min klass skall göra en sida till en tidning. Sidan ska ha temat "stress" och min uppgift på denna sidan är att skriva en krönika om ämnet "Stress". Men när jag satte mig ner för att skriva så var det helt tomt i huvudet. Vad fan ska jag skriva om? Jag är inte stressad särskilt ofta, så jag tycker detta är svårt. Tips uppskattas. Tack på förh(ud)and. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hej alle man. Nu är det såhär att jag och 3 andra från min klass skall göra en sida till en tidning. Sidan ska ha temat "stress" och min uppgift på denna sidan är att skriva en krönika om ämnet "Stress". Men när jag satte mig ner för att skriva så var det helt tomt i huvudet. Vad fan ska jag skriva om? Jag är inte stressad särskilt ofta, så jag tycker detta är svårt. Tips uppskattas. Tack på förh(ud)and. Stressen inför att skriva en krönika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Stress inom familjen? (skjussa hit/dit, mat, träning, jobb, städa, barn mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Stressen innan ett prov ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Ta det du känner till, pressen du känner när du spelar spel och håller på att losa. Man sitter och retar upp sig och försöker bibehålla kontrollen och inte få ett vredesutbrott. Det om något är ju en extremt stressig situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Press på att alla ungdomar ska prestera bla bla bla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hej alle man. Nu är det såhär att jag och 3 andra från min klass skall göra en sida till en tidning. Sidan ska ha temat "stress" och min uppgift på denna sidan är att skriva en krönika om ämnet "Stress". Men när jag satte mig ner för att skriva så var det helt tomt i huvudet. Vad fan ska jag skriva om? Jag är inte stressad särskilt ofta, så jag tycker detta är svårt. Tips uppskattas. Tack på förh(ud)and. Du har väl varit lite stressad över ditt utseende? Med vikt och sånt där? Du kanske ska skriva om stressen man kan uppleva över alla ideal vi har idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Vänta med att skriva krönikan tio minuter innan du ska lämna in den så blir det säkert bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Vänta med att skriva krönikan tio minuter innan du ska lämna in den så blir det säkert bra. För att fånga stressfeelingen va? I get your point.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts