Geten123 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Jag och en polare tänkte lira lite Defcon men det verkar inte funka. Han ser inte mina localservrar och allt fuckar sig. När jag pingar till han så får jag inget svar. Kan detta ha med brandväggen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Jag och en polare tänkte lira lite Defcon men det verkar inte funka. Han ser inte mina localservrar och allt fuckar sig. När jag pingar till han så får jag inget svar. Kan detta ha med brandväggen att göra? Prova som sagt att stänga av brandväggen... Ser ni varandra i Hamachi servern (I hamachi clienten)? Prova installera samma version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Prova som sagt att stänga av brandväggen... Ser ni varandra i Hamachi servern (I hamachi clienten)? Prova installera samma version! Vi ser varandra i Hamachi klienten och jag har min brandvägg avstängd. Ska han också stänga av sin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Vi ser varandra i Hamachi klienten och jag har min brandvägg avstängd. Ska han också stänga av sin? Om ni ser varandra så är det nog inte det som är felet... Vad är det för spel ni ska spela? Har ni provat olika spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Frågan är snarare, kan ni pinga varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Frågan är snarare, kan ni pinga varandra? Om du ägnar dig lite åt att läsa första inlägget i tråden så ser du att han skrev att dom INTE kunde pinga varandra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Ja, vi har provat lite andra spel som BF2 och lite annat. Men skiten verkar inte funka och vi har båda samma version. Tips på vafan man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Har ni öppnat så ni kan connecta till varandra? Eller hur man ska förklara det. Eller har ni öppnat portar för Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Har ni öppnat så ni kan connecta till varandra? Eller hur man ska förklara det. Eller har ni öppnat portar för Hamachi? Hmm, jag har vanligt modem, ingen router. Han har dock router. Vilken port ska han öppna och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hmm, jag har vanligt modem, ingen router. Han har dock router. Vilken port ska han öppna och hur gör man? Allt detta skiljer sej väl mellen olika märken och modeller men testa detta Det brukar rekomenderas men jag har inte testat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Om du ägnar dig lite åt att läsa första inlägget i tråden så ser du att han skrev att dom INTE kunde pinga varandra!!!! Eftersom du är dryg så vill jag också vara det. Hur hade du tänkt att dom skulle kunna försöka pinga varandra om dom INTE såg varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Om du ägnar dig lite åt att läsa första inlägget i tråden så ser du att han skrev att dom INTE kunde pinga varandra!!!! Hade du ägnat lite tid åt Boomers inlägg i Cod4 tråden hade du sett att du skrev fel. Det är precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts