KalleR Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Så du har missat honom i 6 år..? Riiight.. Ångerstattack! Vi har fan ugglat här i nästan 6 år! Vad är det för fel på oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Ångerstattack! Vi har fan ugglat här i nästan 6 år! Vad är det för fel på oss? Vi är Sommargay? Försök att inte tänka på det. Bådar aldrig gott om man gör't. Vad har vi inte fått ut av det då?! Va, VA?! Vi har pratat i telefon.. \o/ (Du har också fått besök av Sofie.. ) Inget av detta hade hänt utan GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Vi är Sommargay? Försök att inte tänka på det. Bådar aldrig gott om man gör't. Vad har vi inte fått ut av det då?! Va, VA?! Vi har pratat i telefon.. \o/ (Du har också fått besök av Sofie.. ) Inget av detta hade hänt utan GTAsajten. GTA sajten skapar relationer och vänner för livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 (redigerad) GTA sajten skapar relationer och vänner för livet Indeed. Har då ändrat mitt liv till det bättre. Sen vet man ju inte hur det varit utan, såklart. Jag har bara varit här hälften av tiden, sorgligt Redigerad 5 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jag har börjat blivit mer lik Stells forumpersonlighet IRL. Och det hade aldrig hänt utan honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jag har börjat blivit mer lik Stells forumpersonlighet IRL. Och det hade aldrig hänt utan honom. Och är det en bra sak? Nej men Stell är lite söt... Men gtasajten är bra fin! Många fina vänner, kyss på er alla. Och angående topicen, varför? Känns väldigt onödigt, eftersom att det är samma spel alla ska diskutera. Drygt när man måste bläddra mellan 30 länkar innan man kommer till det forumet också... Nej usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts