svamp i skogen Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 istället för att det finns ett officiellt forum för allt snack om det spelet, kunde man inte ha det uppdelat i en pc del, xbox del och ps2 del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 istället för att det finns ett officiellt forum för allt snack om det spelet, kunde man inte ha det uppdelat i en pc del, xbox del och ps2 del? Men varför då, det är ju samma spel? Enda skillnaden i forumen skulle vara diskussion om kontroller, och i PC-forat då även kanske diskussioner om grafikinställningar, systemkrav. Förslaget är egentlgien helt knäppt, ska det finnas flera trådar om precis samma frågor då också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Haha, den här trådtiteln alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jag håller med TS. Detta är något som jag personligen har saknat väldigt länge, och det skulle hjälpa hela forumet upp på en helt ny nivå rent kvalitetsmässigt. gta spels formats indelningen är något av hjärtat på detta forum, och borde också behandlas som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jag håller med TS. Detta är något som jag personligen har saknat väldigt länge, och det skulle hjälpa hela forumet upp på en helt ny nivå rent kvalitetsmässigt. gta spels formats indelningen är något av hjärtat på detta forum, och borde också behandlas som det. VA!? Hur kan något som inte existerar vara hjärtat på ett forum?? Och som El dudo skrev så skulle det som skiljer bara vara små obetydliga saker. Det skulle tom vara helt onödigt att skapa en tråd om kontroller. GOSH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 ja tycker ochså att gta spels formats indelning ska va. Bästa tråden någonsin. Förståndshandikappade borde bannas från internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 VA!? Hur kan något som inte existerar vara hjärtat på ett forum?? Och som El dudo skrev så skulle det som skiljer bara vara små obetydliga saker. Det skulle tom vara helt onödigt att skapa en tråd om kontroller. GOSH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Vill du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 ja tycker ochså att gta spels formats indelning ska va. Bästa tråden någonsin. Förståndshandikappade borde bannas från internet. Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Nu tycker jag ni är lite hårda. Vill du? Marquis var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Nu tycker jag ni är lite hårda. Marquis var ironisk. Det var värst.. Det va den minst uppenbara ironi jag stött på på det här forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det var värst.. Det va den minst uppenbara ironi jag stött på på det här forumet.. Den var ju så självklart så det var äckligt?! Att spela vidare på vad jag tror är den sämsta trådtiteln genom tiderna är bara helt jävla underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Den var ju så självklart så det var äckligt?! Att spela vidare på vad jag tror är den sämsta trådtiteln genom tiderna är bara helt jävla underbart! Jo nu när ni säger det så.. Men sen har jag mig veterligen aldrig sett Marquis någon annanstans på forumet så jag tänkte mig att det bara va nån "lustig" person som verkligen tyckte det va en bra idé... Jag går o läser på om forum ironi.. den allra svåraste ironin för man kan aldrig veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Jo nu när ni säger det så.. Men sen har jag mig veterligen aldrig sett Marquis någon annanstans på forumet så jag tänkte mig att det bara va nån "lustig" person som verkligen tyckte det va en bra idé... Jag går o läser på om forum ironi.. den allra svåraste ironin för man kan aldrig veta. Då måste du bott under en sten, då han har varit medlem längre än dig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Då måste du bott under en sten, då han har varit medlem längre än dig här. Det finns många fina stenar häromkring att ligga under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Då måste du bott under en sten, då han har varit medlem längre än dig här. Näe det kan nog vara så enkelt att jag bara inte sett något av det han skrivit här serru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Näe det kan nog vara så enkelt att jag bara inte sett något av det han skrivit här serru Så du har missat honom i 6 år..? Riiight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Så du har missat honom i 6 år..? Riiight.. Tydligen.. Med tanke på att jag läser ungefär 0.5% av allt som skrivs här så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) Tydligen.. Med tanke på att jag läser ungefär 0.5% av allt som skrivs här så Alltså, han skriver inte bara i GTAsajten Forum-delen. Eller menade du hela forumet? Redigerad 4 februari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Alltså, han skriver inte bara i GTAsajten Forum-delen. Eller menade du hela forumet? Jag menar hela forumet... Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts