gta_micke Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Ska anordna en liten fest hemma och hade tänkt och beställa hem lite mat från några enstaka restauranger men vill såklart få det levererad? Undrar om någon kanske har testat Just-Eat som verkar uppfylla kraven på variation av olika restauranger? Kan någon kanske ge lite information om deras beställning, jag menar gick allting smort till eller fanns det några problem kanske? Redigerad 5 februari, 2008 av gta_micke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Pratar vi om fjortisfest eller 60-årskalas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_micke Skrivet 1 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 hehe, inga bra alternativ du gav mig... bara jag och några kompisar runt 20, men vi älskar pizza så det kommer antagligen sluta med att vi använder den själv för att testa, men vore förstås bra om någon tidigare kan ge oss lite mer information om deras erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Då ska ni köpa några engångsgrillar (alternativt ta upp den stora grillen på balkongen/altanen) och steka lite entrecote, eller annat gott kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_micke Skrivet 5 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 tack godfather för tipset, lite svårt då jag saknar altan/balkong i lägenheten så det lutar att jag ger Just Eat chansen att uppfylla mina gästers krav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 tack godfather för tipset, lite svårt då jag saknar altan/balkong i lägenheten så det lutar att jag ger Just Eat chansen att uppfylla mina gästers krav Berätta gärna efteråt om dom var pålitliga nog att beställa ifrån och om dom är dyra respektive billiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Den finaste maten å sitta å umgås vid är ju antigen en mängd olika spett med kött/grönsaker på.. Annrs Taco / fondué (w00t?) som båda är väldigt tröga å sega maträtter, vilket leder till att de blir socialare ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Fondué är grymt segt att äta, och det är gott ochså. Fast beror ju på vad man ska göra sen .. Vad åt ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts