MiRRe Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Hej =) Jag installerade Battle of middle earth 2 och ep packet Häxkungens tid, men det craschar när jag startar det (finns bild nedan) Spelet är köpt så det ska inte vara några problem och jag har haft det installerat tidigare. Någon som vet varför det blir så här? Är väldigt väldigt tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Ser ut som att det är något fel på filerna, antingen googla på errorn eller pröva att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) *gone* Det funkar på min laptop, förvånad men det går =) Så jag lirar det på den ist Vet någon hur man ändrar till svenska får ni gärna meddela men annars så.. ja Redigerad 31 januari, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts