wunderbaum_glidarn Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Tjo alla här, första tråden men har kollat runt mycket innan så är inte helt ny Hursomhälst så hade jag gta och samp installerat på den här datorn och varje gång jag körde in i transfender så stängdes spelet av med texten "san andreas har stött på ett problem" eller liknande. Jag frågade min polare (Illousion) om han hade några tips, han tyckte att jag skulle ominstallera det så jag avinstallerade det. Sen vart det problem, hittade inte mina gamla filer så jag kunde inte installera det igen Så jag kopierade mappen som ligger i "program" från datorn jag har hos farsan (skilda föräldrar) det var bara ett problem där kunde jag åka in i transfender osv. MEN spelet stängdes av lite random. Så jag kom till morsan idag, lycklig som få och smällde i min hembyggda usb disk (skryt ) och kopierade över mappen. Allt gick bra och jag körde lite samp men sen så tänkte jag prova åka in i transfender och då stängdes det av. Jaha, kul tänkte jag och startade om det. Och en stund senare så stängdes samp ner helt random! Så jag undrar om någon av er har någon lösning på detta? Tack på förhand hursomhelst, hare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Tjo alla här, första tråden men har kollat runt mycket innan så är inte helt ny Hursomhälst så hade jag gta och samp installerat på den här datorn och varje gång jag körde in i transfender så stängdes spelet av med texten "san andreas har stött på ett problem" eller liknande. Jag frågade min polare (Illousion) om han hade några tips, han tyckte att jag skulle ominstallera det så jag avinstallerade det. Sen vart det problem, hittade inte mina gamla filer så jag kunde inte installera det igen Så jag kopierade mappen som ligger i "program" från datorn jag har hos farsan (skilda föräldrar) det var bara ett problem där kunde jag åka in i transfender osv. MEN spelet stängdes av lite random. Så jag kom till morsan idag, lycklig som få och smällde i min hembyggda usb disk (skryt ) och kopierade över mappen. Allt gick bra och jag körde lite samp men sen så tänkte jag prova åka in i transfender och då stängdes det av. Jaha, kul tänkte jag och startade om det. Och en stund senare så stängdes samp ner helt random! Så jag undrar om någon av er har någon lösning på detta? Tack på förhand hursomhelst, hare! Funkade det när vi körde på Chillpoint? För så vitt jag vet fungerar det på olika servrar. Ligger i scriptet antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaum_glidarn Skrivet 31 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Funkade det när vi körde på Chillpoint? För så vitt jag vet fungerar det på olika servrar. Ligger i scriptet antar jag. Nej transfender funkade ej, men det stängdes inte av random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FrankBlocc Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Kan hjälpa dig, om du förklarar vad transfender är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts