Alle090 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) http://www.picamatic.com/show/2008/10/18/12/27/1201363_bigthumb.gif Någon som vet en högdetaljerad flygplats eller något mysigt ställa att flyga/landa? Har fått tillbaka lite känsla för att flyga... Edit: Ny sida MED BUMP! Redigerad 27 oktober, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Flyger ni fortfarande? Måste ju försöka fixa så jag kan ansluta till er, gick ju inte så bra sist jag provade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Flyger ni fortfarande? Måste ju försöka fixa så jag kan ansluta till er, gick ju inte så bra sist jag provade. Nae, dom andra tattarna vill inte Jag flyger lite då och till men inte hela tiden Men flyger gärna om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Någon som vet en högdetaljerad flygplats eller något mysigt ställa att flyga/landa? Har fått tillbaka lite känsla för att flyga... Har du testat Fly Tampas Kai Tak? Är Payware, men du kan säkert få tag på den på något sätt. Skönaste inflygningen som finns hehe http://www.youtube.com/watch?v=oIbZqXqiQoI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Nae, dom andra tattarna vill inte Jag flyger lite då och till men inte hela tiden Men flyger gärna om du vill Ska bara installera FSX så hojtar jag till på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Har du testat Fly Tampas Kai Tak? Är Payware, men du kan säkert få tag på den på något sätt. Skönaste inflygningen som finns hehe http://www.youtube.com/watch?v=oIbZqXqiQoI Haha, skön inflygning. Börjar med en sväng Ska bara installera FSX så hojtar jag till på msn. Gött, ska kolla om Joe Dirt eller Illuosion är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Haha, skön inflygning. Börjar med en sväng Gött, ska kolla om Joe Dirt eller Illuosion är med Not in a billion years, pal. Har inte plats på hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Det beror på om jag får tillbaka glöden... Jag känner verkligen inte för FSX men jag kanske kan tvinga mig själv... Tycker spelet är för enformigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Fick detta spelet i Julklapp och jag måste säga att det är ett mycket trevligt spel, lite klurigt ibland men ändå kul. Men jag är besviken på att det inte finns så många plan. Jag skulle gärna vilja ha ett Stridsflygplan eller något. Finns det någon bra sida med mods till FSX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Fick detta spelet i Julklapp och jag måste säga att det är ett mycket trevligt spel, lite klurigt ibland men ändå kul. Men jag är besviken på att det inte finns så många plan. Jag skulle gärna vilja ha ett Stridsflygplan eller något. Finns det någon bra sida med mods till FSX? http://www.simviation.com/downloads.html Lite segt att ladda hem, men allt jag laddat hem har i alla fall fungerat. Sedan finns ju google också. Dessa har jag inte provat så mycket, men det finns lite i alla fall: http://flyawaysimulation.com/article1619.html http://www.fsdownload.com/modules.php?name...amp;cid=101#cat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Man är ju tvungen att registrera sig på alla sidorna? Plus att medlemskap kostar pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Köp/skaffa FSX:Acceralation pack, mer uppdrag, mer flygplan (F18) och roooligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Man är ju tvungen att registrera sig på alla sidorna? Plus att medlemskap kostar pengar.. Nej? Jag har laddat hem utan att regga mig ifrån samtliga sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Nej? Jag har laddat hem utan att regga mig ifrån samtliga sidor. Same here! Prova igen, det måste ha blivit något fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 http://www.picamatic.com/show/2008/10/18/12/27/1201363_bigthumb.gif Någon som vet en högdetaljerad flygplats eller något mysigt ställa att flyga/landa? Har fått tillbaka lite känsla för att flyga... Edit: Ny sida MED BUMP! Hittade Arlanda i jäkligt fin kvalitet. Kan PMa länk till den om du fortfarande är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag är intresserad! Kan jag också få länken? Lyckades få hem SAAB Draken planet och fick det och funka med FSX, skitkul att åka runt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag såg denna video på Youtube; [youtube-old]aOeg-Cx1CGg[/youtube-old] Det står att det tar nästan 12 timmar! Om man flyger så långt, flyger man verkligen då i "verklig"-skala eller kortas resan ner lite (typ "bara" 6 timmar)..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag är intresserad! Kan jag också få länken? Lyckades få hem SAAB Draken planet och fick det och funka med FSX, skitkul att åka runt med! Skickar den strax. Jag såg denna video på Youtube; [youtube-old]aOeg-Cx1CGg[/youtube-old] Det står att det tar nästan 12 timmar! Om man flyger så långt, flyger man verkligen då i "verklig"-skala eller kortas resan ner lite (typ "bara" 6 timmar)..? Det är verklig tid vad jag vet. På riktigt tar det ~55 minuter att flyga härifrån (Östersund) till Arlanda. I spelet tog det mig 55-60 minuter att flyga samma rutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Tack för länken RavenE! Det står att man ska ha version 1.00 för att använda modden, innebär det att man inte ska ha Service packet till FSX installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag såg denna video på Youtube; [youtube-old]aOeg-Cx1CGg[/youtube-old] Det står att det tar nästan 12 timmar! Om man flyger så långt, flyger man verkligen då i "verklig"-skala eller kortas resan ner lite (typ "bara" 6 timmar)..? Om du vill kan du ju snabba upp tiden, 2x, 4x, 8x, 16x osv. Palla sitta en flygning på 11 timmar asså. Raven, du får gärna skicka mig länk också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts