Alle090 Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Precis, 747'an är väldigt svårstyrd. Panelen brukar jag inte bry mig om så mycket, är bara där och pillar om jag vill leka riktig pilot och slå på lyset för "No smoking" och "Fasten seatbelts". Och parkeringsbromsen och lite sådana roliga saker. Det är var FlatHer (Joe Dirt) gör när vi flyger co-op. Helt Random börjar planet gira höger och motorerna låter wierd. Men sen är jag likadan när han styr F-18 var lite lurig att landa märkte jag, men får man ner farten någorlunda så var det inga problem tyckte jag. Älskar att ha "synen" ifrån tornet när jag flyger med den, det känns verkligen som att man är på en flyguppvisning då man ser planet flyga runt och trixa. Jo, förutom att det är omöjligt att landa så är den grym, 2000 Km/h som topp Och 96 000 meter utan slew mode EDIT: NY SIDA! Redigerad 7 september, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Jag har också fått en motor att brinna Det var den vänstra om jag inte minns fel, och allt tack vare panelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 När flyger vi ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Vart kan man tanka acc? =O Pm nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Finns det nått sätt att få fram typ en karta eller vägvisare vart man ska flyga? Körde med Alex för någon dag sen, och jag har ingen aning hur jag kommer till flygplatsen jag ska till.. lyckades få fram nån GPS men det sa inte mig något.. så vi bara flög lite random var som helst. Så, något sätt att få fram nån karta eller någon vägvisare så man kan se vart man ska flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Finns det nått sätt att få fram typ en karta eller vägvisare vart man ska flyga? Körde med Alex för någon dag sen, och jag har ingen aning hur jag kommer till flygplatsen jag ska till.. lyckades få fram nån GPS men det sa inte mig något.. så vi bara flög lite random var som helst. Så, något sätt att få fram nån karta eller någon vägvisare så man kan se vart man ska flyga? Har du ställt in rutten (alltså från plats A till plats B ) i förväg så kan du få fram en GPS om du trycker på Alt -> *Minns inte* View? -> GPS. Då är det bara att följa det rosa strecket. Min första spel-film, redigerad i Windows Movie Maker, så klippningen är inte så bra. Och jag vet att jag flyger rätt så fort när jag ska landa, därför jag inte sätter ner planet förrens efter halva banan, bara för att få ner farten innan touchdown. [youtube-old]k6xMMezT5ss[/youtube-old] Redigerad 8 september, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) Har du ställt in rutten (alltså från plats A till plats B ) i förväg så kan du få fram en GPS om du trycker på Alt -> *Minns inte* View? -> GPS. Då är det bara att följa det rosa strecket. Min första spel-film, redigerad i Windows Movie Maker, så klippningen är inte så bra. Sköna moves hehe! Ska lägga upp lite shots från våra bravader idag i screenshottråden. Redigerad 9 september, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Snygg film ravene! Skaffa ett headset och var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Sköna moves hehe! Ska lägga upp lite shots från våra bravader idag i screenshottråden. I know, I'm just that cool. Snygg film ravene! Skaffa ett headset och var med Har hittat headsetet, men jag vet inte om det funkar så bra. Risk för att ljudet är.. cp. Men jag kan vara med oavsett om det fungerar eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) Mitt intresse för Flight Simulator återuppväcktes nyligen tack vare den här tråden. Skulle gärna vara med nån dag, om jag får? ----------------------- Prövade spela framför TVn. Riktigt skönt faktiskt. http://img234.imageshack.us/img234/7527/p9090004gm4.th.jpg Redigerad 9 september, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Mitt intresse för Flight Simulator återuppväcktes nyligen tack vare den här tråden. Skulle gärna vara med nån dag, om jag får? ----------------------- Prövade spela framför TVn. Riktigt skönt faktiskt. http://img234.imageshack.us/img234/7527/p9090004gm4.th.jpg Shit vilka fina grejer du har! Så du landar/lyfter i VC? Sjukt bra med två skärmar iaf. Får man fråga vad du har för rigg? Klart du få va med, för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Shit vilka fina grejer du har! Så du landar/lyfter i VC? Sjukt bra med två skärmar iaf. Får man fråga vad du har för rigg? Klart du få va med, för mig iaf. Han får vara med för all Alla är välkommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Shit vilka fina grejer du har! Så du landar/lyfter i VC? Sjukt bra med två skärmar iaf. Får man fråga vad du har för rigg? Klart du få va med, för mig iaf. Exakt, lite skönare känsla i VC. Dator: CPU: C2D E6600 (kör den i 3,5gHz) Minne: 2GB DDR2 PC6400 Grafikkort: Nvidia GF 8800GTS (gamla modellen) HDD: 400GB+400GB+250GB + 160GB externt. Chassi: Thermaltake Armor PSU: Hiper Type-R 580W Fungerar bra för mig, fast det brukar gå lite tungt om jag har 3D-views på bägge bildskärmarna. Han får vara med för all Alla är välkommna Låter bra det. Ska se till att fixa Skype när jag kommer hem. Redigerad 10 september, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Låter bra det. Ska se till att fixa Skype när jag kommer hem. Najs, lägg till mig på flather1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Är de nån som har crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Är de nån som har crack? §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Pssstt Google is your friend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Crack har inget med warez att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Crack har inget med warez att göra STFU N00BZ GTFO!! Tror du han har köpt spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) STFU N00BZ GTFO!! Tror du han har köpt spelet? Klart jag har!!!!!!111 Jag är väl ingen priat Redigerad 10 september, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Klart jag har!!!!!!111 Jag är väl ingen priat Jag tror inte du är en priat Dock en pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts