Lajnux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Jag spelar en del Combat Flight Simulator 3, men om jag tycker att det är på tok för många reglage och manuella inställningar där, vad kommer jag då tycka om FS X...? Jag brukade spela Combat Flight Simulator 2 back in the days. Kommer ihåg att jag tyckte att trean var på tok för svårt när jag skulle byta upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Jag brukade spela Combat Flight Simulator 2 back in the days. Kommer ihåg att jag tyckte att trean var på tok för svårt när jag skulle byta upp mig. Fast jag har börjat lära mig det mesta viktiga rätt bra nu, men en sak jag inte kan hantera är rodret... Det är ju så konstigt uppbyggt att man "togglar" det antingen till höger eller vänster men ofta vill man ju bara finjustera planet lite? Eller hur används det, ska man vinkla det varje gång man svänger vanligt istället för att luta planet så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Fast jag har börjat lära mig det mesta viktiga rätt bra nu, men en sak jag inte kan hantera är rodret... Det är ju så konstigt uppbyggt att man "togglar" det antingen till höger eller vänster men ofta vill man ju bara finjustera planet lite? Eller hur används det, ska man vinkla det varje gång man svänger vanligt istället för att luta planet så mycket?Testa att använda sidorodret(det som sitter längst bak på stjärtfenan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Testa att använda sidorodret(det som sitter längst bak på stjärtfenan). Det är ju det jag pratar om. Jag har testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Har spelat detta för inte så länge sen, men utan styrpinne eller mer avancerade saker så e de bara tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Sorry för bumb men orkar inte starta ny topic Vart finns uppdraget där man ska rädda folk från en brinnande oljeplattform? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Bumpar denna då vi slipper spamma sönder screenshottråden med FSX. Så vilka e med och flyger ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Bumpar denna då vi slipper spamma sönder screenshottråden med FSX. Så vilka e med och flyger ikväll? Jag, Alle och Illousion for sure! Men som sagt alla som vill spela kan ju skaffa skype och lägga till mig på flather1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Det blir väl enna : Jag FlatHer Illsion Ice Cube och RavenE ? Det alla behöver är FSX med Accerlations paketet och Hamachi. Som chat använder vi ju Skype @Joe Dirt MÅ DU CRASHA SAKTA! Redigerad 7 september, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Det blir väl enna : Jag FlatHer Illsion Ice Cube och RavenE ? Det alla behöver är FSX med Accerlations paketet och Hamachi. Som chat använder vi ju Skype @Joe Dirt MÅ DU CRASHA SAKTA! Ehh, Undrar om dom kommer bli rädda när dom får se mig landa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Det blir väl enna : Jag FlatHer Illsion Ice Cube och RavenE ? Det alla behöver är FSX med Accerlations paketet och Hamachi. Som chat använder vi ju Skype @Joe Dirt MÅ DU CRASHA SAKTA! Jag kan säkert vara med. Dock har jag inte Accerlations paketet, men det kan tankas. Sen vet jag inte vart jag har headsetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Jag kan säkert vara med. Dock har jag inte Accerlations paketet, men det kan tankas. Sen vet jag inte vart jag har headsetet. OK, gött. Gör det. Men saken är den att om inte någon har Accerlatiosn paketet så måste den hosta spelet, I och för sig är inte det ett problem men det är mycket instälingar samt mycket flyagplan som vi missar (FA-18 ). Hoppas att du hittar ditt headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Fan det kommer bli riktigt kul ikväll Ser fram emot det, dock så kanske jag inte kan spela förrän vid 19:00-20:00 men vi får se om jag kan tidigare (LANAR FTW!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Ehh, Undrar om dom kommer bli rädda när dom får se mig landa?? Det är lungt, Jag var inte särskilt duktig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Det är lungt, Jag var inte särskilt duktig heller. Nae, men du hade ju problem men din gamepad och ÄVEN då fick du ner planet nästan normalt. DU HAR INTE SETT JOE DIRT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 OK, gött. Gör det. Men saken är den att om inte någon har Accerlatiosn paketet så måste den hosta spelet, I och för sig är inte det ett problem men det är mycket instälingar samt mycket flyagplan som vi missar (FA-18 ). Hoppas att du hittar ditt headset Eller så kan någon skicka planen rarade från acceleration. T ex jag. Men bäst är ju om alla har acceleration såklart. Rekommenderar detta planet... Hawker Hunter http://img79.imageshack.us/img79/3155/59586642vo3.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 "köper" det atm, kan kanske vara med nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Nae, men du hade ju problem men din gamepad och ÄVEN då fick du ner planet nästan normalt. DU HAR INTE SETT JOE DIRT! Här är illousion trevlig och försöker trösta mig och så kommer du Nu blev jag ledsen (Jag är extremt trött nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Eller så kan någon skicka planen rarade från acceleration. T ex jag. Men bäst är ju om alla har acceleration såklart. Rekommenderar detta planet... Hawker Hunter http://img79.imageshack.us/img79/3155/59586642vo3.th.jpg Najs! Var åker du över på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Najs! Var åker du över på bilden?Alaska, i närheten av Juneau Intl. Glömde ju länk till planet http://www.rbdesign.se/flygplan.html Redigerad 7 september, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts