Archemra Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Igår fick jag tag på en Libble-invite. Jag blev glad och laddade ner lite trevliga saker (lagliga saker, såklart ). När dom var klara, så tänkte jag självklart seeda, men det gick inte. Några peers anslöt till mig, men jag laddade inte upp något. Det här problemet har aldrig inträffat på andra torrentsidor. Använder uTorrent, om det nu kan ha med det att göra (version 1.7.7, build 8179). Hoppas att det är någon som har lust och ork att hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Brandvägg/router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 30 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Portarna är öppna på routern, och använder inte någon brandvägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts