brunstgnägg Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Det här är en tanke jag har haft ett tag. Varför är det ingen som gör en dejtingsida, i stil med match.com fast som är till för barn 10-16 år. Jag menar varför inte? Det skulle väl inte vara helt fel enligt min mening. Vad tycker ni? Argumentera! Redigerad 29 januari, 2008 av brunstgnägg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Du tror inte att många peddofiler skulle regga sig med falsk identitet? Och enligt min mening bör man inte börja dejta föräns man är åtminstonde 14 år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Det här är en tanke jag har haft ett tag. Varför är det ingen som gör en dejtingsida, i stil med match.com fast som är till för barn 10-16 år. Jag menar varför inte? Det skulle väl inte vara helt fel enligt min mening. Vad tycker ni? Argumentera! Pedofil HQ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Gör en du, och försök att hålla alla pedofiler borta från sidan. Lycka till. Sen så borde man börja dejta när man är 13 istället så 13-18 skulle nog vara bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Men lär er för guds skull en sak. Pedofili är en läggning som innebär att man dras till icke könsmogna barn. Alltså är vuxna som dras till barn omkring 13-16 år en helt läggning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Tack allihop för er insiktsfulla analys! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Tack allihop för er insiktsfulla analys! Du sa ju "Vad tycker ni? Argumentera." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Men lär er för guds skull en sak. Pedofili är en läggning som innebär att man dras till icke könsmogna barn. Alltså är vuxna som dras till barn omkring 13-16 år en helt läggning. Men alltså, du tror inte det kommer va +20 åringar där? Kanske inte pedofiler men det kommer säkerligen va massa "Överåriga" där. Tack allihop för er insiktsfulla analys! Vad ska vi säga då? "BRA IDÈ!" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Men alltså, du tror inte det kommer va +20 åringar där? Kanske inte pedofiler men det kommer säkerligen va massa "Överåriga" där. Vad ska vi säga då? "BRA IDÈ!" ? Jo, så klart. Men jag kommenterade inte ens det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Tack allihop för er insiktsfulla analys! Vad exakt hade du förväntat dig? Varför tror du ingen annan har startat en sådan sajt? Räcker det inte att ungdommar raggar på Lunar, PA, Snyggast och tillochmed råkar illa ut ibland? TÄNK. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Mata inte trollet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Men lär er för guds skull en sak. Pedofili är en läggning som innebär att man dras till icke könsmogna barn. Alltså är vuxna som dras till barn omkring 13-16 år en helt läggning. Heh. Redigerad 29 januari, 2008 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Heh. En helt annan läggning. Glömde det. Jepp, rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 www.qx.se HBT-community för 13-dinosariue. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Vad är lunarstorm, snyggast, snuttis, playahead för något ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Vad är lunarstorm, snyggast, snuttis, playahead för något ? ?? Nu skrämmer du mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 ?? Nu skrämmer du mig Och du mig om du inte förstår vad han menar. Dock så var det en ful mening, fuewl I tell you. --- Idén är inte hållbar, alldeles för många äldre män skulle jaga offer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Och du mig om du inte förstår vad han menar. Dock så var det en ful mening, fuewl I tell you. Och vad har hänt med dig?? Fastnat med tasken i mangeln eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Perfekt idé. Vem gillar inte barn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Vad är lunarstorm, snyggast, snuttis, playahead för något ? Communities? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts