voodo Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Shuu, jag har varit inne lite här och där och hämtat olika bilar till gta san andreas. Jag läser readme filen och ändrar alla ''bokstäver och siffror'' i carmods, vehicles, carcols och handling osvosv. Sen repleacear jag ''washing.txd'' och ''washing.dff'', men när jag startar spelet vette fan vart bilarna är? :S hamnar bilen på något speciellt ställe? för som jag har föreställt mig ska den nya bilsorten köra omkring istället för nån annan som den kanske ''tar över'' behöver lite hjäälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Shuu, jag har varit inne lite här och där och hämtat olika bilar till gta san andreas. Jag läser readme filen och ändrar alla ''bokstäver och siffror'' i carmods, vehicles, carcols och handling osvosv. Sen repleacear jag ''washing.txd'' och ''washing.dff'', men när jag startar spelet vette fan vart bilarna är? :S hamnar bilen på något speciellt ställe? för som jag har föreställt mig ska den nya bilsorten köra omkring istället för nån annan som den kanske ''tar över'' behöver lite hjäälp. Ja, du ersätter bara bilar. Men byter aldrig namn på dom. Har du testat en carspawner? Annars försök att installera med nåt program så som GGMM. Ett hett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Ja, du ersätter bara bilar. Men byter aldrig namn på dom. Har du testat en carspawner? Annars försök att installera med nåt program så som GGMM. Ett hett tips Car spawner? Är det fusket så man spawnar olika bilar? eller är det något program? Vad gör GGMM ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Car spawner? Är det fusket så man spawnar olika bilar? eller är det något program? Det är ett pyttelitet och jättenkelt program som man får fram bilarna med. Testa denna: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=26452 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
patrik jarl gta Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 är det nån som vat vad det är för fel när det hänger sig på 50% när man har moddat med både img tools 2.0 och gta san andreas mod installer och är det någon som vet vad det är för fel när skriv skyddet hoppar på igen fast man har tagit bort det tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts