Yukoai Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Vote: 1. Konsol 2. Stationär. 3. PS3 En spelkonsol är nog det roligaste att spela på tror jag. Köp en spelkonsol för några tusen och man har en maskin som man har roligt med i riktigt många år. Iallafall Playstation. PS2 har funnits i 7 år och är fortfarande en av dom bäst säljande spelkonsolerna, PS1 hadde också otroligt lång livslängd. Detsamma kan inte direkt sägas om en speldator. Däremot att PC kommer att dö ut som spelplatform tror jag inte ett dugg på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) PC, stationär, 360. Jag tror inte att PC kommer att dö ut på ett bra tag men jag tror att PCn kommer att bli mer genreanpassad - PC-spelmarknaden kommer i framtiden helt att domineras av spelgenrer som inte fungerar så bra på konsol; t.ex. rena fps, strategi, mmorpgs och THE SIMS. Redigerad 2 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 PC Stationär 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 PC, stationär, X360. Kommer få en 360 snart, har betalat för den och allt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 PC Stationär Ps2 F.ö kommer nog PC aldrig dö ut sålänge det finns FPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 1. PC+Konsoll 2. Stationär 3. Playstation(1) jak tykte altenartiven va doliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 PC Stationär PC kommer inte dö ut som spelplattform. Det handlar bara om att mycket fokus ligger på konsolerna eftersom generationen är relativt ny. När prestandan i konsolerna börjar sätta för mycket gränser för utvecklare kommer PC-marknaden frodas igen. Som någon sa tidigare så var det samma sak för 10 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 PC Stationär PC kommer inte dö ut som spelplattform. Det handlar bara om att mycket fokus ligger på konsolerna eftersom generationen är relativt ny. När prestandan i konsolerna börjar sätta för mycket gränser för utvecklare kommer PC-marknaden frodas igen. Som någon sa tidigare så var det samma sak för 10 år sedan. Är inte så säkert. Då var det ju steget från 2D till 3D som gjorde mycket. Men nu finns det inte så mycket kvar. Om dom inte lyckas skapa 4D-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Är inte så säkert. Då var det ju steget från 2D till 3D som gjorde mycket. Men nu finns det inte så mycket kvar. Om dom inte lyckas skapa 4D-spel. Om 10 år så kommer du skratta åt att du tyckte att Crysis var nära "fotorealism", jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Om 10 år så kommer du skratta åt att du tyckte att Crysis var nära "fotorealism", jag lovar. Satt och tänkte samma sak här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Om 10 år så kommer du skratta åt att du tyckte att Crysis var nära "fotorealism", jag lovar. Crysis är inte speciellt fotorealistiskt. Tog mig visst inte 10 år. Redigerad 2 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 1. Konsol 2. Stationär 3. PS2 och PS3. Fuck yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Crysis är inte speciellt fotorealistiskt. Tog mig visst inte 10 år. Crysis är det mest "fotorealistiska" spelet idag... Snart släpps Far Cry 2 som kommer att vara ÄNNU bättre men om tio år kommer det inte vara så bra för då kommer det att finnnas extremt snygga spel... Så om du "tycker" att crysis inte är snyggt, då vet jag inte vad du lider av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 PC Stationär Inget, spelar på PC Har alltid föredragit PC och gör det än .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Crysis är inte speciellt fotorealistiskt. Tog mig visst inte 10 år. Ja precis. Konsolernas kraft är inte tillräklig och om något år så kommer PC-spelen se överlägsna ut ännu en gång. När nästa konsolgeneration kommer så kommer troligtvis skillnaderna vara ännu större, med tanke på Wiis framgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 1. Konsol, med ett l. 2. Stationär. 3. Playstation 2 och Playstation 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WolfCry Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 1. PC 2. stationär 3. 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 1. PC 2. Stationär 3. Playstation 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 PC. Lådan. PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts