Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Satt nyss och läste på Fragzone att PC kommer kanske dö ut som platform för spel. Jag tror dock inte att detta är sant utan att PC kommer alltid vara en "Spel" Plattform. PC kan du upgradera så den blir bättre, det kan du inte med konsol utan du måste vänta på att nästa släpps (Om den nu är bättre) . Nu är detta bara MIN teori och nu undrar jag eran. Jag votade: 1. PC 2. Stationär 3. Inget, Spelar på PC Nu är det upp till er att välja och säga vad ni tycker EDIT: Glömde lägga dit FZ länken http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23464 Redigerad 29 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Ja votade 1. PC 2. Stationär 3. Votade fel tog Xbox 360 fast ja skulle ta Inget, Spelar på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Hahaha gött att kunna vota på alla allternativen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Hahaha gött att kunna vota på alla allternativen! Tröck fel någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 1. Konsol 2. Bärbar 3. 360 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Lite dumt med checkboxes måste jag säja, men det var antagligen inte meningen. Vote: 1: Konsoll 2: Stationär 3: Röstade på både PS2 och PS3 eftersom det faktiskt var möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Vote: 1. PC 2. Stationär. 3. PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Nåväl, än så länge ligger ju PC bäst till. Flera undersökningar visar att PC ligger långt före alla andra konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Nåväl, än så länge ligger ju PC bäst till. Flera undersökningar visar att PC ligger långt före alla andra konsoller. PC kommer nog ALLTID vara före konsoller då konsoller skapas med hjälp av PC __________________________________________________________________- VOTE: 1. PC 2. Stationär 3. Xbox 360 Älskar PC (då man har en som är kraftfull) men annars kan det vara skönt med ett5 konsoll lir ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 PC kommer nog ALLTID vara före konsoller då konsoller skapas med hjälp av PC Nu pratade jag om populär-rankingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 PC, bärbar, PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 PC, bärbar, PS3 Hur kan man föredra bärbar att spela på? Du får ju i regel lägre prestanda, skärm som ofta är i widescreen, tight tangentbord... Vote: PC, stationär, xbox360. Fast spelar jag avancerade spel så är det på en laptop då den råkar vara det bästa i vårat hus. Den är förvisso gaminganpassad och har bra kräm i sig, men tänk hur fet dator man hade fått för samma pengar om den var stationär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Hur kan man föredra bärbar att spela på? Du får ju i regel lägre prestanda, skärm som ofta är i widescreen, tight tangentbord... Vote: PC, stationär, xbox360. Fast spelar jag avancerade spel så är det på en laptop då den råkar vara det bästa i vårat hus. Den är förvisso gaminganpassad och har bra kräm i sig, men tänk hur fet dator man hade fått för samma pengar om den var stationär! Det står ju vad vi föredrar. Inte vad vi föredrar att spela på. Isåfall har jag missat det i trådtiteln och i pollförklaringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Det står ju vad vi föredrar. Inte vad vi föredrar att spela på. Isåfall har jag missat det i trådtiteln och i pollförklaringen. Hela tråden handlar om vilken platform vi föredrar att spela på. Det är underförstått att han menar 'att spela på'. PC, Stationär, 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 1: PC 2: Stationär 3: Playstation 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 PC, Bärbar, 360. Sen kan man ju undra varför inte Wii går att välja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 PC Stationär PS3 om jag hade en, så jag röstade PS3 lolol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Sen kan man ju undra varför inte Wii går att välja... Förlåt, Glömde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Jag röstade på alla alternativen, visst var jag busig? Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 PC skulle dö ut som spelplatform för 10 år sedan också, sa dom då iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts