The-Proffs Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Tjena! min kompis vill skriva en sak: jag har problem med mitt scarface när man har instalerat det å börjar spela så ser man ej gubbarna hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag kan inte direkt mycket om det här. Men det bör ju vara grafikkortet. Uppgradera grafikkortet eller drivrutinerna till det... Själv så laggar mitt spel som fan ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Jag kan inte direkt mycket om det här. Men det bör ju vara grafikkortet. Uppgradera grafikkortet eller drivrutinerna till det... Själv så laggar mitt spel som fan ibland. neej det e det ej för datan e 1 månad gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 neej det e det ej för datan e 1 månad gammal spillerill det kommer nya drivrutiner varje vecka, dessutom om den har Vista kan det ju var det som spökar, installera nyaste DirectX och sånt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts